کد خبر : 1642 / /
/

چرا مشاور فرمانده سپاه استعفا داد؟+جزئیات بیشتر را بخوانید

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: کوثری که تا پیش از این در مسئولیت مشاور فرمانده‌کل سپاه مشغول به خدمت بود، مدتی قبل برای شرکت در انتخابات از این مسئولیت استعفا داده است

چرا مشاور فرمانده سپاه استعفا داد؟+جزئیات بیشتر را بخوانید

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی درخصوص ثبت‌نام محمد کوثری برای شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، اظهار داشت: آقای کوثری که تا پیش از این در مسئولیت مشاور فرمانده‌کل سپاه مشغول به خدمت بود، مدتی قبل برای شرکت در انتخابات از این مسئولیت استعفا داده است و فرمانده محترم کل سپاه نیز با استعفای ایشان موافقت کرده است.

سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه به هیچ وجه در دسته‌بندی‌های سیاسی و امور انتخابات دخالتی نمی‌کند، گفت: هر کس از پرسنل و فرماندهان سپاه بخواهند در انتخابات شرکت کنند، می‌بایست از مسئولیت خود استعفا دهند و روند قانونی را طی کنند که این مسئله در مورد آقای کوثری نیز صورت گرفته است و در زمان حاضر ایشان مشاور فرمانده‌کل سپاه نیستند.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست در اخبار خود از عنوان سابق آقای کوثری (مشاور فرمانده سپاه) استفاده نکنند.

 محمد کوثری پیش از این در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز نمایندگی مردم تهران را به‌عهده داشته است.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.