کد خبر : 3311 / /
/

زن جوان و نوزاد 8 ماهه سلاخی شدند/ علت قتل چیست؟

پرونده قتل زن جوان و دختر ۸ ماهه‌اش در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی خواهد شد که پدر خانواده به‌ عنوان تنها مظنون این جنایت به کشور عراق گریخته است.

زن جوان و نوزاد 8 ماهه سلاخی شدند/ علت قتل چیست؟

این جنایت هولناک حدود ۲ سال قبل در یکی از خانه‌های جنوب شهر تهران رخ داد. وقتی مأموران پلیس در تماس همسایه‌ها از این جنایت باخبر شدند به محل حادثه رفته و جسد زن جوان و دختر ۸ ماهه‌اش را در حالی پیدا کردند که به شکل هولناکی کشته شده بودند.

نخستین تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد این زن از مدتی قبل به همراه شوهر و دختر کوچکش در این خانه زندگی می‌کرده اما وقتی همسایه‌ها چند روزی از این زوج بی‌خبر مانده بودند به ماجرا مشکوک شده و به پلیس خبر دادند.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی کارشناسان در گزارش خود علت مرگ سیما و فرزندش را وارد آمدن جسمی سخت به جمجمه آنها اعلام کردند.

با شروع تحقیقات پلیسی با توجه به اینکه از شوهر مقتول خبری نبود کارآگاهان به سراغ پدر و مادر زن جوان رفتند اما آنها که از قتل دختر و نوه‌شان شوکه بودند گفتند: دو سال قبل سامان به خواستگاری دخترمان آمد و گفت خانواده‌ای ندارد و بیکار است ما هم با ازدواجشان مخالفت کردیم اما وقتی اصرار دخترمان را دیدیم راضی به ازدواج آنها شدیم. در این دو سال هم دخترمان درباره مشکلاتش حرفی به ما نمی‌زد. الان هم نمی‌دانیم سامان کجاست.

در حالی‌که ردیابی‌ها برای پیدا کردن سامان ادامه داشت کارآگاهان دریافتند وی به شکل قانونی از طریق مرز تمرچین از ایران خارج شده و به عراق رفته است. همچنین در ادامه مشخص شد خانواده سامان در غرب کشور زندگی می‌کنند و او دروغ گفته که خانواده‌ای ندارد. بدین ترتیب مأموران به سراغ خانواده وی رفتند اما آنها مدعی شدند سال هاست که پسرشان را طرد کرده‌اند و خبری از او ندارند.

یکی از پسر عموهای سامان گفت: وقتی عمویم سامان را از خانواده طرد کرد ما هم به احترام او با سامان قطع ارتباط کردیم. یک بار با همسر و فرزندش به خانه ما آمد اما من از او خواستم برود و دیگر به خانه من نیاید. او گفت بیکار است و نیاز به پول دارد اما من کمکش نکردم.

حتی به خانه خواهر و برادرانش نیز رفته بود که آنها نیز او را راه نداده بودند.مأموران در ادامه تحقیقات دریافتند سامان چند سال قبل نیز با دختری ازدواج کرده بود و یک فرزند هم از او داشته که بعد از طلاق پیش مادرش زندگی می‌کند و ازدواج با او علت طرد از سوی خانواده‌اش بوده است. اما پس از طلاق وی به تهران آمده و با سیما - مقتول- ازدواج کرده و صاحب یک دختر شده است.اما به علت نامعلومی آنها را کشته و از کشور خارج شده است.

بدین ترتیب با توجه به تحقیقات گسترده در این پرونده و نظر پزشکی قانونی سامان به‌عنوان تنها مظنون این جنایت شناسایی شد به همین دلیل درخواست بازگرداندن سامان از عراق به ایران به پلیس اینترپل داده شد اما با توجه به اینکه با گذشت حدود ۲ سال از این جنایت وی همچنان متواری است و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیای دم پرونده تکمیل و به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا جلسه محاکمه غیابی متهم برگزار شود

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.