کد خبر : 2341 / /
/

بیانیه عراق درباره سفر محمدجواد ظریف به بغداد

سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که محمد جواد ظریف فردا راهی بغداد خواهد شد و با همتای عراقی خود دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

بیانیه عراق درباره سفر محمدجواد ظریف به بغداد

احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران فردا (دوشنبه) عازم بغداد خواهد شد.

الصحاف همچنین اعلام کرد که ظریف با فواد حسین، همتای عراقی خود دیدار و دو طرف در رابطه با همکاری های دوجانبه و گسترش روابط دو کشور بحث و رایزنی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیش از این از سفر روز یکشنبه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیئتی به قطر و عراق خبر داده بود.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه سفر به دو کشور قطر و عراق در چارچوب توسعه مناسبات فیمابین، گفتگو های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انجام می شود و وزیر امور خارجه کشورمان در هر دو کشور با مقامات عالیرتبه آنها دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

منبع:ایسنا 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.