کد خبر : 30637 / /
/

راهنمای خرید تیشرت بچه گانه شیک

 راهنمای خرید تیشرت بچه گانه شیک

 

امروزه در صنعت پوشاک و مد و لباس پیشرفت های زیادی ایجاد شده که در نتیجه آن لباس هایی با طرح و رنگ های متنوع تولید شده است. از لباس نوزاد گرفته تا لباس های مجلسی در انواع متعدد به بازار عرضه می شود که انتخاب برای هر سلیقه ای را آسان کرده است. یکی از مهم ترین لباس ها، خرید پوشاک مناسب برای بچه ها می باشد که باید با دقت بالایی انجام شود. تیشرت بچه گانه شیک یکی از متنوع ترین لباس ها برای پسر بچه ها و دختر بچه ها است که در هر موقعیتی می توانند آن را بپوشند و استایل شیک و جذابی را به داشته باشند. در این مقاله شما را با نکات مهمی در مورد خرید تیشرت بچگانه آشنا می کنیم.

 

نکات مهم خرید تیشرت بچه گانه شیک

هنگامی که تصمیم به انتخاب تیشرت بچگانه می گیرید باید انواع تیشرت ها را از لحاظ جنس، رنگ، طرح، سایز و سایر موارد بررسی کنید؛ برای مثال طرح های متنوعی از تیشرت آستین بلند بچه گانه در بازار وجود دارد که باید از جنبه های مختلف بررسی و انتخاب شود.

1.سرشانه تیشرت: برای خرید انواع تیشرت بچه گانه باید اندازه سرشانه فرزند خود را بدانید تا هنگام انتخاب تیشرت کمتر دچار مشکل شوید.

2.آستین‌ های تیشرت: تیشرت ها در انواع تیشرت آستین بلند بچه گانه و آستین کوتاه تولید می شوند که باید با توجه به فصل سال تیشرت آستین مناسبی را انتخاب کرد و سایز آن نسبت به جثه و سایز فرد متفاوت میباشد.

3.اندازه دور سینه و شکم: برای اینکه تیشرت به درستی و در اندازه فرزند شما انتخاب شود باید در هنگام خرید تیشرت بچگانه اندازه دور سینه و شکم تیشرت با سایز بچه متناسب باشد.

4.قد تی شرت بچگانه طرح دار: یکی از نکات مهم در خرید تیشرت شیک بچه گانه توجه به قد تیشرت و قد بچه است؛ زیرا بچه ها در نوجوانی رشد سریعی دارند؛ بنابراین باید قد تیشرت را در اندازه ای انتخاب کرد که برای مدت مناسبی قابل پوشیدن باشد.

5.اندازه دور گردن تیشرت: تیشرت ها با سه نوع یقه هفت، گرد و یقه دار از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. بعضی از مدل های یقه به دور گردن می چسبند در این صورت باید هنگام انتخاب تیشرت بچگانه به اندازه دور گردن بچه و اندازه حلقه گردن تیشرت توجه کرد تا سایز گردن تیشرت کوچک تر از اندازه گردن بچه نباشد.

6.فیت تیشرت بچگانه: تیشرت ها بر اساس فیت در انواع دسته اسلیم فیت، بگی فیت و ماسل فیت دسته بندی می شوند. تیشرت بچه گانه شیک با اسلیم فیت برای بچه هایی با اندام استاندارد مناسب است، بگی فیت نیز برای بچه هایی که اضافه وزن دارند و می خواهید چاقی آن ها زیاد به چشم نیاید انتخاب خوبی هست همچنین این مدل تیشرت نیز برای فصل تابستان لباس مناسبی خواهد بود. ماسل فیت نیز مناسب افراد با اندام عضلانی است.

7.جنس تی شرت بچه گانه طرح دار: برای انتخاب مناسب تیشرت بچه گانه شیک باید به فصلی که در ان هستیم  و جنس نخی و پنبه ای تیشرت توجه کرد. تیشرت هایی که از مواد پلاستیکی تهیه می شوند قیمت ارزان تری دارند؛ ولی باعث تعریق و آسیب های پوستی می شوند ولی در فصل تابستان محبوبتر هستند. در حالی که تیشرت بچگانه نخی و پنبه ای به دلیل اینکه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند با قیمت بالاتری به فروش می رسند که ارزش هزینه کردن بیشتری را دارند و در فصل سرما بیشتر فروش دارند .

  1. سبک‌ های مختلف تیشرت بچگانه

به طور کلی انواع مدل های متنوع تیشرت بچه گانه شیک شامل تیشرت یقه دار و بدون یقه، تیشرت بچه گانه آستین بلند و آستین کوتاه، جیب دار و بدون جیب، تیشرت بچه گانه طرح دار و ساده به بازار عرضه می شود که بسته به سلیقه فرزندتان می توانید خریداری کنید.

22

روش تولید تیشرت بچگانه طرح دار

یکی از ترفندهای تولید پوشاک و لوازم متنوع و جذاب از آن قبیل  استفاده از چاپ روی اجسام است که تیشرت و لیوان و صدها محصول در این حالت قابل چاپ میباشند ؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان چاپ روی پارچه و سایر لوازم از جنس های مختلف وجود دارد که باعث جذابیت این محصولات شده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. تولید تی شرت بچگانه طرح دار با استفاده از روش های چاپ روی پارچه مثل چاپ سابلیمیشن انجام می شود. علاوه بر این امکان چاپ تصویر روی لیوان نیز وجود دارد که می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا کادو به دیگران هدیه داده شود.

جمع بندی

با توجه به نکاتی که در مورد خرید تیشرت بچه گانه شیک گفته شد می توان با خیال راحت اقدام به بررسی انواع تیشرت بچگانه کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ علاوه بر مشاهده و انتخاب مدل های متنوع تی شرت بچگانه طرح دار از سایر محصولات جذاب این فروشگاه مثل لیوان با طرح دندونی ویا طرحهای متفاوت دیگه و  انواع تیشرت بچگانه طرح دار دیدن کنید. همچنین در این فروشگاه امکان سفارش عکس روی لیوان نیز وجود دارد که می توان به دلخواه خود طرح درخواستی خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.