کد خبر : 29739 / /
/

خرید تی شرت زنانه چاپی

خرید تی شرت زنانه چاپی

 

 

با روش ها و تکنیک های مختلف چاپی می توان روی انواع تیشرت و لباس زنانه و مردانه طرح های دلخواهی چاپ کرد. از متداول ترین نوع چاپ ها برای سفارش چاپ تیشرت یا چاپ طرح دلخواه روی ماگ جادویی سفارشی میتوان از  چاپ سابلیمیشن یا مدیا نام برد. این نوع چاپ طرح مدنظر را با کیفیتی فوق العاده روی انواع لباس ها ایجاد می کند. یکی از انواع لباس هایی که به علت راحتی و زیبایی آن در بین خانم ها محبوبیت دارد، خرید تی شرت زنانه چاپی است که در این مقاله نکاتی را در مورد سفارش و خرید آن ها بیان می کنیم.

انواع روش های چاپ روی تیشرت

برای سفارش و تهیه عکس و طرح دلخواه به صورت سفارشی روش های چاپ مختلفی وجود دارند که می توانند یک لباس را بسیار شیک و زیبا جلوه دهند و باعث تنوع در انواع تیشرت های جدید مردانه و تیشرت های زنانه شوند.

۱- روش چاپ برش وینیل :یک نمونه از چاپ برش وینیل را می توان روی تیشرت های ورزشی مشاهده کرد. روش چاپ برش وینیل به صورت تک رنگ یا رنگ محدود روی پارچه ایجاد می شود. نحوه انجام این چاپ به این شکل است که طرح مدنظر به حالت استیکر چاپ شده و در مرحله بعد با استفاده از پرس حرارتی روی تی شرت منتقل می شود. ماندگاری بالا از مزایای چاپ برش وینیل است و محدودیت در تعداد رنگ و طرح از معایب این روش به شمار می رود.

2

۲- روش چاپ اسکرین: این نوع چاپ با استفاده از شابلون و انتقال رنگ از طریق تورهای آب گریز و شابلون روی پارچه انجام می شود. خرید تی شرت زنانه چاپی که با این روش طرح دار شده باشد کیفیت چاپ بالایی خواهد داشت. در روش چاپ اسکرین طرح به صورت استیکر روی تیشرت و لباس پیاده سازی می شود و ماندگاری طرح روی تیشرت بسیار بالا است.  روش چاپ اسکرین برای ایجاد طرح های پیچیده مثل عکس افراد روی لباس روش مناسبی نیست.

۳- روش چاپ مستقیم: این روش چاپ همانند پرینت گرفتن یک عکس روی کاغذ است؛ با این تفاوت که به جای کاغذ عکس مدنظر روی تیشرت  پرینت گرفته می شود. برای چاپ مستقیم طرح روی لباس یک دستگاه پرینتر خاص و جوهر مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت روش چاپ مستقیم نسبت به چاپ اسکرین این است که نیازی به ساخت شابلون نیست و برای چاپ روی یک عدد تیشرت نیز مناسب است. ماندگاری تصویر چاپ شده بر روی لباس در روش چاپ مستقیم بسیار کم است؛ به طوری که بعد از چند بار شستن لباس، طرح روی تی شرت کمرنگ می شود.

خرید تی شرت زنانه چاپی با استفاده از بهترین روش چاپ

چاپ سابلیمیشن از مناسب ترین، با کیفیت ترین و بهترین روش های چاپ روی انواع تی شرت زنانه یقه گرد است. در این روش جوهر مخصوص از طریق روش تصعید و تکنولوژی خاصی به شکل بخار در می آید و در تار و پود لباس نفوذ می کند. با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن می توان هر نوع طرح ساده تا پیچیده ای را روی لباس پیاده سازی کرد. ماندگاری تصویر و نوشته های چاپ شده روی تیشرت ماندگاری و کیفیت و وضوح بالایی داشته و با شستن مکرر لباس تصویر کمرنگ نخواهد شد.

جنس مناسب پارچه تیشرت برای چاپ

3

تیشرت هایی که از جنس پنبه هستند بهترین و مناسب ترین تیشرت ها برای چاپ طرح های مختلف روی آن است. این جنس تیشرت ماندگاری بالا داشته و طرح با کیفیت بالاتری روی آن ها اجرا می شود.  خرید تی شرت زنانه چاپی که از جنس پنبه باشد هیچ آسیبی به پوست نمی زند و به دلیل نرمی و لطافتی که دارد برای پوشیدن زیر لباس مناسب است. از دیگر پارچه های مناسب تیشرت برای چاپ، پارچه های اسپان هستند. این نوع پارچه که برای تولید انواع تیشرت استفاده می شود شامل 40 درصد الیاف پنبه و 60 درصد پلی استر است.  چاپ روی تیشرت هایی که پارچه آن ها از جنس ملانژ است نیز بسیار با کیفیت است. ترکیبات به کار رفته در این جنس تیشرت از پنبه و پلی استر بوده و بسیار نازک و لطیف است؛ بنابراین خرید تیشرت مردانه که با پارچه ملانژ تولید شده باشد برای پوشیدن در منزل و فصل تابستان بسیار مناسب خواهد بود.

جمع بندی

با استفاده از روش های چاپ روی تیشرت که در این مقاله معرفی شد می توانید تصاویر و نوشته های دلخواهی را با کیفیت بالا روی لباس ایجاد کنید؛ به طوری که برای خرید تیشرت خاص مردانه با قیمت مناسب کافی است طرح مدنظر خود را انتخاب کرده و برای پیاده سازی طرح، تیشرت را به مراکز چاپ روی پارچه تحویل دهید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.