کد خبر : 23875 / /
/

هزینه جراحی بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است ؟

هزینه جراحی بلفاروپلاستی در سال 1401 چقدر است ؟

 

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که در آن پوست اضافی پلک بالا یا پایین به منظور جوان سازی، زیبا و شاداب جلوه دادن چشم ها و یا اصلاح فرم پلک ها و چشم ها برداشته می شود. این عمل زیبایی حتما باید توسط بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران انجام گیرد و  انواع مختلفی دارد و بسته به شرایط و ویژگی های هر فرد می توان انواع دیگری از بافت مانند چربی را در صورت لزوم برداشته یا به این ناحیه اضافه کرد. این جراحی یکی از انواع رایج جراحی های زیبایی است که گاهی با جراحی لیفت صورت اشتباه گرفته می شود.

جراحی پلک عموما در خانم ها بیشتر از آقایان انجام می شود و نتایج آن در زیبایی و شادابی چشم و صورت به وضوح قابل مشاهده است. از آنجایی که جراحی های زیبایی معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیستند، انتظار نداشته باشید که ارزان باشند.

اهمیت انتخاب جراح خوب در بهترین مرکز جراحی پلک

معمولاً مهمترین چیزی که در یک جراحی مورد توجه قرار می گیرد، بیمه بیمارستان، کلینیک یا مرکز جراحی مورد نظر و بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران است. تشخیص و انتخاب یک مرکز استاندارد با کادر درمانی حرفه ای بسیار مهم است. بلفاروپلاستی اگرچه جراحی زمان بر و زمان بری نیست، اما در ناحیه بسیار حساسی انجام می شود و نیاز به مراقبت بعد از جراحی پلک دارد. بنابراین بسیار مهم است که خود را به دست کسانی بسپارید که تجربه و مهارت کافی دارند. جراحی پلک عمل نسبتاً ارزانی نیست و اگر در انتخاب مرکز جراحی اشتباه کنید یا به کلینیک های غیر تخصصی و غیر استاندارد مراجعه کنید، عوارض خطرناک و بعضاً جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

همانطور که در قسمت عوارض بعد از عمل در مورد ایرادات یا اشتباهاتی که در حین عمل جراحی نادرست رخ می دهد، ذکر شد، لازم به ذکر است که جراحی پلک بسیار حساس است و نیاز به دقت زیادی دارد و از این لحظه که پلک های دوتایی انجام می شود، هر گونه نقص یا خطایی در حین انجام آن وجود دارد. این عمل نه تنها باعث عدم تقارن چشم ها می شود و تاثیرات مضری بر زیبایی می گذارد، بلکه سلامت و بینایی فرد را نیز به خطر می اندازد.

2

اهمیت این مشکل زمانی مشخص می شود که پزشک در حین جراحی مرتکب اشتباه شود و یا در دوران نقاهت سهل انگاری کند، مشکلات زیادی به وجود می آید که معمولاً برای رفع آنها نیاز به جراحی های اصلاحی بیشتر است، این امر نه تنها برای فرد بسیار آزاردهنده و ناخوشایند است، بلکه باعث ایجاد هزینه نیز می شود.  توصیه می شود همیشه قبل از انتخاب مرکز جراحی و پزشک مجرب با کارشناسان این حوزه مشورت کنید و نمونه کارهای جراح مورد نظر خود را مرور کنید و سپس با اطمینان به سراغ جراحی زیبایی پلک بروید.

هزینه جراحی پلک (بلفاروپلاستی) به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی، چندین عامل موثر در هزینه کلی جراحی پلک وجود دارد. از نوع تکنیک و نوع جراحی گرفته تا هزینه های بعد از عمل، همه عوامل تعیین کننده در برآورد هزینه های جراحی است. به عنوان مثال یکی از عوامل مهم نوع جراحی بلفاروپلاستی است. به این معنی که عمل جراحی بر روی پلک بالا یا پلک پایین انجام می شود.

عامل مهم دیگری که هزینه جراحی را تعیین می کند، هدف از انجام آن است. به عنوان مثال این جراحی برای رفع افتادگی پلک انجام می شود و یا هدف از بین بردن پف پلک است. سایر عوامل موثر که در ادامه به شرح آنها می پردازیم شامل حقوق جراح، هزینه های مربوط به درمانگاه یا بیمارستان، موقعیت جغرافیایی و غیره می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه این جراحی می پردازیم.

نوع جراحی : همانطور که قبلا ذکر شد بلفاروپلاستی انواع مختلفی دارد و بسته به ناحیه عمل شده یعنی پلک بالا یا پایین هزینه های متفاوتی خواهد داشت. همچنین بسته به هر فرد، نوع عمل متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، فرد در حین عمل نیاز به اصلاحات اضافی دیگر یا برداشتن بافت چربی یا پوست بیشتری دارد که عمل را سنگین تر و دشوارتر می کند.

3

هزینه دستمزد جراح : دستمزد جراح پلاستیک بسته به مهارت، تجربه و دانش وی در زمینه جراحی پلک می تواند متفاوت باشد. انتخاب یک جراح باتجربه احتمالاً مهمترین تصمیمی است که در طول این فرآیند می گیرید. یک جراح مجرب می تواند سلامت و پیشرفت شما را در مسیر زیبایی تضمین کند. یک پزشک مجرب که روند درمان را می شناسد، احتمال ایجاد آسیب و ناراحتی در ناحیه عمل شده را به حداقل می رساند و در نتیجه بهبودی سریعتر و التهاب و ناراحتی کمتر بعد از عمل را به همراه دارد.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام بلفاروپلاستی خود توسط بهترین جراح بلافاروپلاستی در ایران و تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح بلافاروپلاستی در تهران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک و خوب بودن پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی خدمات زیبایی شما دارد ، انتخاب بهترین جراح بلافاروپلاستی در تهران به شما کمک می کند تا یک روش حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از خدمات زیبایی را تجربه کنید .

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.