کد خبر : 23428 / /
/

مشکلات شهرک اندیشه تهران

مشکلات شهرک اندیشه تهران

 

 

به دلیل افزایش قیمت خرید آپارتمان در تهران که باعث شده بسیاری از افراد برای خرید یا حتی اجاره خانه با مشکل مواجه شوند، در سال‌های اخیر جمعیت زیادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن یا به قصد سکونت، به سراغ شهرها و شهرک‌های اطراف تهران رفته‌اند. از میان شهرهای جدید اطراف تهران شهرک اندیشه یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین آن‌هاست. خرید آپارتمان در اندیشه تهران نسبت به پایتخت هم برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود، هم این که در هوای پاک‌تری نفس می‌کشید و از شلوغی، ترافیک و مشکلات پایتخت دور خواهید بود. در ضمن نزدیکی اندیشه به تهران و کرج و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، از دیگر دلایل مهاجرت روزافزون مردم به این شهرک است. البته نمی‌توانیم مشکلات شهرک اندیشه تهران را هم نادیده بگیریم. در این مطلب به بررسی اندیشه و مزایا و مشکلات آن می‌پردازیم تا با آگاهی بتوانید تصمیم بگیرید.

 

شهرک اندیشه کجاست؟

فاصله اندیشه تا تهران: ۲۰ کیلومتر

اندیشه تا کرج: ۷ کیلومتر

اندیشه یکی از شهرهای شهرستان شهریار در استان تهران است که جزو نزدیک‌ترین شهرهای حومه‌ای به تهران محسوب می‌شود. خود اندیشه مترو ندارد؛ اما از ایستگاه مترو فردیس می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به اندیشه بروید.

همین دسترسی سریع و آسان یکی از عواملی است که باعث شده متقاضیان خرید خانه در اندیشه روز به روز افزایش یابد و به دنبال آن، قیمت خانه در اندیشه فاز یک و دیگر فازها نیز با رشد چشمگیری همراه باشد. البته که باز هم نسبت به تهران ارزان‌تر است و در اندیشه راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خانه‌دار شوید.

 

مزایای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در اندیشه

قبل از پرداختن به مشکلات شهرک اندیشه تهران لازم است که امکانات اندیشه و مزایای سرمایه‌گذاری در این شهرک را نیز مرور کنیم.

میانگین قیمت خانه در اندیشه به مراتب پایین‌تر از تهران است. به همین خاطر این فرصت را پیدا می‌کنید با بودجه‌ای که دارید، خانه‌ای با متراژ بالاتر در اندیشه بخرید و خود را از آپارتمان‌های نقلی تهران نجات دهید. همچنین همان‌طور که گفتیم طی چند سال اخیر، شهرک اندیشه با رشد قیمت مواجه بوده و هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد. با این حساب با خرید خانه در اندیشه، چه به قصد سکونت و چه سرمایه‌گذاری، در بلندمدت به سود خوبی خواهید رسید و سرمایه‌تان چندبرابر می‌شود.

13

 

امکانات شهرک اندیشه

در ضمن با خرید خانه در اندیشه به امکانات رفاهی و خدمات شهری مطلوبی دسترسی خواهید داشت. در تمام فازهای شهرک اندیشه مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که انواع محصولات را عرضه و نیازهای ساکنین شهرک را تامین می‌کنند. علاوه بر مراکز خرید و فروشگاه‌ها، به لحاظ امکانات آموزشی، درمانی و تفریحی نیز اندیشه در وضعیت خوب و قابل‌قبولی به سر می‌برد.

رعایت اصول شهرسازی و استاندارد بودن کوچه‌ها و خیابان‌ها از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه شهرک اندیشه است.

با خرید خانه در اندیشه هم نزدیک تهران هستید و راحت می‌توانید رفت‌وآمد کنید، هم در جایی با آب‌وهوای پاک‌تر و ترافیک و ازدحام کم‌تر، در آرامش به زندگی خود ادامه می‌دهید. با وجود تمام این مزایا و امکانات، شهرک اندیشه مشکلاتی هم دارد که باید درباره آن‌ها بدانید تا بتوانید درست‌ترین تصمیم را بگیرید.

14

 

مشکلات شهرک اندیشه تهران چیست؟

در هر شهر و منطقه‌ای که بخواهید خانه بخرید، مسلما آن‌جا هم مزایا دارد و هم مشکلات؛ اما معمولا در توضیحات همیشه درباره مزایا و خوبی‌ها می‌نویسند و به مشکلات نمی‌پردازند. همین باعث می‌شود وقتی ساکن جایی می‌شوید، تازه مشکلات و معایبش را ببینید که دیگر کار از کار گذشته است. اما اگر قصد سکونت در شهرک اندیشه را دارید، در ادامه می‌توانید با مشکلات اندیشه نیز آشنا شوید.

 

·مشکل رفت‌وآمد و دور بودن به محل کار

با این که شهرک اندیشه به تهران و کرج نزدیک است؛ اما باز هم برای افرادی که دائم رفت‌وآمد می‌کنند، سخت می‌شود، به‌خصوص برای آن‌هایی که ماشین ندارند و هر روز باید با وسایل حمل و نقل عمومی بین تهران و اندیشه جابه‌جا شوند.

·نبود ایستگاه مترو در خود اندیشه

·فرصت شغلی کم‌تر نسبت به تهران

البته این فقط مخصوص اندیشه نیست و سایر شهرهای حومه تهران هم فرصت شغلی کم‌تری نسبت به تهران دارند.

·امکانات رفاهی کم‌تر نسبت به تهران

اندیشه از امکانات مطلوب و قابل‌قبولی برخوردار است؛ اما مسلما نسبت به تهران، امکانات کم‌تر و سطح رفاه پایین‌تری دارد. البته امکانات این شهرک روز به روز در حال افزایش است و برنامه‌هایی برای توسعه شهری در نظر گرفته‌اند. در ضمن با توجه به فاصله نزدیک اندیشه به تهران و کرج، اگر به چیزی نیاز داشتید و در اندیشه نبود، می‌توانید به این دو شهر بروید.

 

اندیشه یکی از بهترین شهرک‌های حومه تهران محسوب می‌شود و از امکانات شهری مناسب و در حال پیشرفتی برخوردار است؛ اما به هر حال مشکلاتی هم دارد. در این مطلب هم از مزایای اندیشه نوشتیم و هم به بررسی مشکلات شهرک اندیشه تهران پرداختیم. حالا شما باید با توجه به بودجه، شرایط و اولویت‌های خود تصمیم‌گیری کنید که کجا برایتان مناسب‌تر است.

 

15

 

قیمت خرید آپارتمان در اندیشه

قیمت خانه در شهرک اندیشه با توجه به موقعیت ملک و این که در کدام فاز قرار دارد، امکانات ملک، نوساز یا قدیمی بودن، متراژ و... متفاوت خواهد بود. همچنین در اندیشه هم می‌توانید خانه ویلایی با متراژ بالا بخرید، هم خانه‌هایی با متراژ پایین و قیمت مناسب یافت می‌شود. در ضمن مسکن مهر اندیشه هم برای آن‌هایی که بودجه محدودی دارند و به دنبال خرید خانه ارزان در اندیشه هستند، گزینه مناسبی است.

اندیشه ۶ فاز دارد. اگر خانه بزرگ و ویلایی می‌خواهید باید سراغ فاز ۳ بروید. این فاز به لحاظ امکانات هم وضعیت بهتری دارد و البته قیمت خانه نیز در فاز ۳ بالاتر است. برای خرید آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۰ متری با قیمت مناسب و نسبتا ارزان، فاز ۱ گزینه‌های مناسبی دارد.

 

سخن پایانی

حال که دانستید مزایا و مشکلات شهرک اندیشه تهران چیست، چه امکاناتی دارد و در چه زمینه‌هایی هنوز کم و کسری دارد، اگر قصد خرید یا اجاره خانه در اندیشه را دارید، برای مشاهده بهترین فایل‌های ملکی می‌توانید به سایت زومیلا مراجعه کنید. زومیلا سامانه جامع خرید و فروش املاک است که با وجود همکاری با معتبرترین و بهترین مشاورین املاک در سراسر ایران، به‌روزترین آگهی‌های ملکی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با مراجعه به وب‌سایت زومیلا می‌توانید از باتجربه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مشاورین املاک راهنمایی و مشاوره بگیرید و متناسب با بودجه و سلیقه‌تان، بهترین ملک را در اندیشه بخرید.

از طریق زومیلا به آدرس اینترنتی زیر می‌توانید با بهترین مشاورین املاک شهرک اندیشه تهران در ارتباط باشید و برای خرید و فروش و یا اجاره ملک در تمام فازهای اندیشه از آن‌ها مشاوره رایگان و راهنمایی بگیرید.

https://www.zoomila.com

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.