کد خبر : 22973 / /
/

گیمبال جدید دو کمپانی گیمبال Weebill 3 و DJI RS 3 بهترین خرید در فروشگاه دوربینو

گیمبال جدید دو کمپانی گیمبال Weebill 3 و DJI RS 3 بهترین خرید در فروشگاه دوربینو

 

به تازگی دو تا از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان گیمبال دوربین نسل سوم گیمبال های پیشرفته و حرفه ای خود را به بازار عرضه کردند.

برند ژیون تک ورژن جدید از سری ویبیل رو معرفی کرد گیمبال Zhiyun Weebill 3 و برند DJI  نسخه از سری ار اس را معرفی کرد DJI RS 3  و DJI RS 3 Pro دو تولید کننده لرزشگیر دوربین با لوازم جانبی پیشرفته ای که در این مدل ها ارائه کردند دنیای لرزشگیرها را متحول کردند.

بی شک جذاب ترین وسیله برای ویدئو بلاگرها و تولید کنندگان محتوا گیمبال یا لرزشگیر است زیرا می توانند از زوایای هیجان انگیز و مختلف تصاویری بی نظیر و بدون لرزش ثبت کنید. کاربرد اصلی گیمبال برای فیلمبرداری است و برای گرفتن عکس هم به شما کمک می کند. لرزشگیر دوربین به شما این امکان را می دهد تا دوربین را حول یک نقطه مرکزی بچرخانید و از تمام زوایا فیلم و تصویر تهیه کنید. برای یک تصویر بدون لرزش و ثابت، داشتن یکی از آنها ضروریست.

گیمبال ابزاری متشکل از موتور ها و سنسور های هوشمند برای پایداری و جلوگیری از لرزش دوربین است. گیمبال ها سبک هستند و هیچ صدایی در موقع چرخیدن ایجاد نمی کنند، وسیله ای هوشمند و در ترکیب با تجربه شما صحنه های خیره کننده ای ثبت می کند. گیمبال ها در ابتدا ساده تر ولی با پیشرفت تکنولوژی همواره پیشرفته و هوشمندتر می شوند. برندهای زیادی از جمله ZHIYUN-TECH و DJI در زمینه تولید گیمبال فعالیت دارند.

با گیمبال می توانید فیلمی خلاقانه ثبت کنید ولی فراموش نکنید مهارت و خلاقیت خود شما حرف اول را می زند.

7گیمبال DJI RS 3

گیمبال دوربین DJI RS 3

گیمبال DJI RS 3 برند DJI به تازگی یکی از لرزشگیر های حرفه ای خود را برای دوربین های بدون آینه و سینمایی به بازار عرضه کرده و یک تجربه منحصر بفرد را برای فیلمبرداران فراهم می کند. به محض آمادگی شما برای فیلمبرداری، گیمبال نیز آماده است. وزن این دستگاه بسیار سبک و دوربین روی آن ثبات بیشتری دارد همچنین کاربر کنترل بهتری روی فیلمبرداری دارد زیرا کاهش لرزش ها یکی از اساسی ترین نکات تصویربرداری است.

از ویژگی های جدید این گیمبال الگوریتم تثبیت کننده نسل سوم RS و سیستم قفل محور خودکار که عملکرد دستگاه را تا 20 درصد بهبود می دهد و با یک ضربه کالیبراسیون می شود. گیمبال را روشن کنید تا ببینید قفل های محور به طور خودکار آزاد می شوند و دستگاه باز می شود. برای اینکه لرزشگیر به حالت خواب فرستاده شود کافیست روی دکمه پاور ضربه بزنید، باعث روشن شدن دستگاه و جابجایی آن و جابجایی دستگاه بسیار سریع تر از قبل خواهد شد.

8

گمیبال دوربین WEEBILL 3

گیمبال ZHIYUN WEEBILL 3 جدیدترین گیمبال حرفه ای کمپانی ژیون، به تازگی برای دوربین های بدون آینه و DSLR طراحی و تولید شده است. ابزاری کوچک و قدرتمند برای سازندگان و فیلمسازان و تولید کنندگان محتوا، از امکانات این لرزشگیر جدید می توان به میکروفون داخلی، نور پرکننده، باتری با عمر بالا و طراحی جدید و به روز شده SLING 2.0 برای بهبود ارگونومی اشاره کرد.

ارگونومی بهتر و عکس های با ثبات تر را ZHIYUN Tech به کاربران وعده داده است، گیمبال weebill 3 پیشگام گیمبال ها و تثبیت کننده های دوربین نوآورانه برای فیلم سازان حرفه ای و تولید محتوای شخصی،با طراحی جدید، حمل آسان و کارایی بالا به بازار عرضه می شود.

پیشنهاد نویسنده : خرید جوراب و لباس زیر زنانه سورمه گروپ

دوربین کانن محبوب و پرفروش ترین دوربین بازار

اگر بدنبال خرید دوربین DSLR هستید قطعا اولین برندی که به شما پیشنهاد می کنند کانن است.در دنیای دوربین های DSLR برند کانن بی رقیب است، در مقابل دوربین های بدون آینه سونی حرف اول را می زنند.

دوربین های کانن برای عکاسی نجومی و ورزشی بهترین هستند.این دوربین از لنز اولیه استفاده میکند، معمولا شرکت یک مدل لنز اولیه و استاندارد بر روی دوربین قرار می دهد ولی عکاسان می توانند از لنز و فیلتر های دیگر برای ارتقا دوربین خود استفاده کنند.

این کمپانی روی قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و فیلم برداری دوربین هایش تمرکز زیادی دارد.

اگر بدنبال خرید دوربین DSLR هستید قطعا اولین برندی که به شما پیشنهاد می کنند کانن است.در دنیای دوربین های DSLR برند کانن بی رقیب است، در مقابل دوربین های بدون آینه سونی حرف اول را می زنند.

دوربین کانن برای عکاسی نجومی و ورزشی بهترین هستند.این دوربین از لنز اولیه استفاده میکند، معمولا شرکت یک مدل لنز اولیه و استاندارد بر روی دوربین قرار می دهد ولی عکاسان می توانند از لنز و فیلتر های دیگر برای ارتقا دوربین خود استفاده کنند.

این کمپانی روی قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و فیلم برداری دوربین هایش تمرکز زیادی دارد.

9

برای خرید استابلایزر دوربین در تهران و دوربین کانن می توانید با مراجعه حضوری و انلاین به فروشگاه دوربینو برای تهیه محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید. اگر برای خرید مردد هستید و برای تصمیم گیری دچار تردید شدی با کارشناسان ما تماس بگیرید (02133113809)  و سوالات خود را مطرح کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. بهترین خرید و قیمتو با دوربینو تجربه کن 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.