کد خبر : 22390 / /
/

ویژگی های سوتین مناسب برای جلوگیری از افتادگی سینه ها

ویژگی های سوتین مناسب برای جلوگیری از افتادگی سینه ها

 

افتادگی سینه فشار به کمر و گردن فشار می آورد و از سمتی دیگر در ظاهر زنان و اثر منفی می گذارد و منجر به کاهش اعتمادبنفس و انگیزه در زنان شده و به مرور روحیه آن را تضعیف می کند.

افتادگی سینه و شل شدن پستان ها به دلایل زیادی وابسته است؛ عواملی مانند: دوران بارداری و شیردهی، سن، عوامل ژنتیکی، کاهش وزن زیاد، یائسگی و فعالیت های ورزشی بدون بستن سوتین.

دلیل مهم دیگری وجود دارد و آن هم نبستن سوتین مناسب در طول روز و البته هنگام ورزش کردن و انجام دادن فعالیت های سنگین.

از این رو یکی دغدغه هایی که بانوان دارند انتخاب یک سوتین مناسب و استاندارد است که به وسیله آن فرم و شکل خوبی به سینه ها بدهند و همچنین روند افتادگی سینه ها را کندتر کرده و آن ها را سفت و رو به بالا نگه دارند.

ویژگی های یک سوتین مناسب

1-      سایز سوتین:

در زمان خرید سوتین توجه به سایز بندی سوتین یکی از نکات مهم است. تغییرات وزن بر روی سایز سینه تاثیر مستقیم دارد و اگر شما ورزشکار هم هستید، می بایست مرتبا سایز صحیح سوتین خود را اندازه بگیرید.

2-      سوتین مناسب:

برای اینکه متوجه شوید سوتین مناسب شما کدام است، باید به بند و کاپ سوتین توجه کنید و همچنین فرم کاپ سوتین و اندازه دور کمر سوتین توجه کنید و با این موارد می توانید یک سوتین مناسب برای خود بخرید.

اگر بندهای سوتین از روی شانه ها مرتب بیافتند و شل باشند نشان می دهد که این سوتین مناسب شما نیست و یا برعکس اگر بندهای سوتین از شدت سفتی روی شانه های شما رد بیاندازد باز هم نشان دهنده سوتین نامناسب است.

توجه به کاپ سوتین در هنگام خرید سوتین نیز اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال سوتینی که می پوشید بصورت کامل سینه ها را در بر نمی گیرد و بخشی از سینه ها داخل کاپ قرار نمی گیرد. یا اینکه کاپ سوتین خیلی سفت است و به سینه های شما فشار می آورد.

سوتین در قسمت دور کمر خیلی تنگ است و به شما فشار می آورد و بعد از در آوردن سوتین رد آن را زیر کمر می بینید. تمامی این موارد نشان دهنده نامناسب بودن سوتین برای شما است.

احساس راحتی و خوبی که در هنگام پوشیدن سوتین نیلاتن دارید بهترین گزینه در انتخاب سوتین است.

3-      سوتین با حمایت بیشتر

در خانم های با سینه های بزرگ احتمال اینکه دچار افتادگی سینه شوند کمی بیشتر از سایر خانم ها است. از این ور بهترین راه برای شما اگر سینه های بزرگ دارید این است که از سینه بندهای حمایت کننده استفاده کنید.

این مدل سوتین ها قزن های بیشتری را دارند، بندهای آن ها پهن تر است و همچنین از پارچه محکم تر دوخته شده اند. از این رو سینه ها سایز بزرگ را نیز می توانند نگه داری کنند و سفت به سمت بالا بکشند.

4-      سوتین های فنری

سوتین های فنری می توانند گزینه خوبی برای جلوگیری از افتادگی سینه ها باشند. این مدل سوتین های nilatan در قسمت زیری خود فنری دارند که سینه ها را مانند یک قالب محکم در بر می گیرد و از سینه ها در برابر هر گونه حرکت، تکان خوردن و جابه جایی جلوگیری می کند. همین امر پشتیبانی خوب است که پوشیدن سوتین فنری را تبدیل به راهی برای پیشگیری از افتادگی سینه نموده است.

5-      توجه به کاربرد سوتین در هنگام خرید

سوتین ها با کاربردهای مختلفی تولید شده و روانه بازار می شود. از این رو شما باید در ابتدا بدانید که برای چه هدفی قصد تهیه سوتین را دارید. به عنوان مثال سوتین فانتزی، سوتین دکلته، سوتین مجلسی، سوتین اسفنجی، سوتین ورزشی و بسیاری مدل دیگر که هر کدام برای هدف خاصی مناسب هستند.

به همین دلیل برای داشتن سینه های خوش فرم و زیبا نیاز است که به کاربرد سوتین توجه داشته باشید.

برای مثال در هنگام ورزش کردن سینه ها بشدت تکان می خورند و در معرض ضربات احتمالی هستند. در این شرایط نیاز شما خرید نیم تنه ورزشی و یا همان سوتین ورزشی مناسب است.

نیم تنه ورزشی زنانه از پستان ها بخوبی محافظت می کند و بافت پارچه آن در برابر تکان های شدید و شستن های پی در پی مقاوم است.

سوتین نخی و اسپرت در بین خانم های مسن و خانم های ورزشکار محبوب تر است. البته که خانم های جوان هم در روزهای گرم تابستان ترجیح می دهند که از سوتین نخی استفاده کنند. سوتین های نخی انواع مختلفی دارد که معمولا نوع اسپرت آن ها بصورت نیم تنه است.

10

از کجا یک سوتین مناسب افتادگی سینه را تهیه کنم؟

امروزه عصر پیشرفت و تغییر است. صنعت مد و پوشاک مانند تمامی صنایع دیگر دستخوش حضور تکنولوژی شده است و پیشرفت زیادی داشته است. طراحی لباس های زنانه به خصوص لباس زیر زنانه تبدیل به یک بازار پر رقابت شده است و از این رو همواره محصولات متنوع و با کیفیت های بالا وارد بازار می شوند تا نیاز مشتریان را برآورده سازند.

اکثر بانوان به دنبال مدل های شیک و جذاب طرح های خارجی و فانتزی هستند. در سطح اینترنت فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه زیادی فعالیت دارند که برندهای معتبر جهانی را برای فروش عرضه می کنند. در این میان آنلاین شاپ هایی مانند : digikala, basalam, nilatan, digistyle, modiseh بصورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند.

معرفی فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن

"نیلاتن مراقب تن و سلامت شما" این جمله گوتاه شعار اصلی فروشگاه تخصصی لباس زیر زنانه نیلاتن است که تمام سعی آن پایبندی بر این شعار است.

در نیلاتن کیفیت و تنوع حرف اول را می زند و از نظر نیلاتن هیچ مشتری نباید دست خالی از سایت خارج شود.

فروشگاه آنلاین لباس زیر نیلاتن با برندهای بسیار معتبر ایرانی و خارجی همکاری دارد و سطح اقتصادی اقشار مختلف جامعه را در نظر دارد و به همین دلیل شما می توانید محصولاتی مانند: شورت زنانه، شورت لامبادا، لباس های خواب، جوراب زنانه، لگ زنانه، سوتین، لباس های ورزشی و سایر موارد را با قیمت ها متنوع در آن جا مشاهده نمایید.

از ویژگی های مهم این فروشگاه لباس زیر زنانه این است که شما می توانید در انتخاب لباس زیر مناسب خود از کارشناسان مشاوره بگیرید و راههای مختلفی برای پرداخت از جمله پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، پرداخت بصورت کارت به کارت و همچنین می توانید از طریق باجه پرداخت کنید و عکس فیش را به شماره واتساپ نیلاتن بفرستید.

برای پیگیری از نیلاتن می توانید به این لینک وارد شوید.

فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن

تعامل با شما امری است کاملا مداوم ما می خواهیم با نیازسنجی شما، محصولات دیگری را به سبد خرید فروشگاه لباس زیر نیلاتن بیافزاییم. علاوه بر این؛ ما در حوزه جوراب نیز فعالیت داریم و با خیالی راحت از اصل بودن اجناس، تنها به انتخاب مدل مدنظرتان بپردازید.

در اینجا روابط ما دوستانه است می خواهیم از خرید رنگی رنگی تان لذت ببرید و با آن گرمای دلنشینی را به فضای خانوده تان ببخشید.

ما به رنگ ها و جزئیات اهمیت ویژه ای می دهیم زیرا معتقدیم این جزئیات هستند که به زندگی معنا و شادی می بخشند. دنیای رنگی رنگی و پر از طرح و نگار در نیلاتن برای شماست و می دانیم که شما نیز مثل ما فکر می کنید.

به منظور حمایت از حقوق شما عزیزان تخفیف های دائمی و دوره ای در سایت لحاظ شده است و همینطور یک تخفیف ویژه برای به ثبت رساندن اولین خریدتان. ما می خواهیم شما به خانواده بزرگ نیلاتن بپیوندید و در کنار هم لحظات شاد و رنگی را رقم بزنیم.

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.