کد خبر : 22240 / /
/

پیراهن هاوایی با شلوار اسلش+عکس آموزشی

پیراهن هاوایی با شلوار اسلش+عکس آموزشی

 

پیراهن هاوایی میان ترند لباس‌های مردانه در روز‌های گرم، با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین جوانان زیادی جزء طرفداران آن هستند. این مدل پیراهن‌ها، به صورت تیشرت، با زمینه گلدار، دارای دکمه و رنگی دوخته می‌شود. پس اگر دوست دارید هنگام راه رفتن در خیابان همه حواس‌ها به شما باشد، پیشنهاد می‌کنیم پیراهن مردانه با طرح هاوایی را خریداری کنید.

جذابیت بیش‌تر در آقایان با انواع پیراهن‌های هاوایی

شناخت انواع مدل‌ها و طرح‌های پیراهن هاوایی مردانه می‌تواند راهنمای خوبی در زمان خرید باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این مدل‌ها آشنا شوید.

 

طرح منظره‌هایی طبیعی، نماد حس خوب

لباس‌هایی که با مدل منظره‌ طراحی می‌شوند، حس خوب آزادی و انرژی مثبت را منتقل می‌کنند. برای سفر در روز‌های گرم تابستان به مقصد شهر‌های ساحلی، بهتر است این مدل از لباس هاوایی را تهیه کنید، زیرا دیگر در حین سفر کلافه نخواهید شد و علاوه بر زیبایی، احساس راحتی دارید.

طرح سرتاسری؛ زیبایی در عین سادگی

در صورتی که علاقه خاصی به طرح‌های شلوغ روی لباس ندارید. همچنین دوست دارید مدل هاوایی را خریداری کنید. می‌توانید مدل All over یا سرتاسری این پیراهن را از فروشگاه‌ها بخرید، زیرا در طرح پیراهن سرتاسری فقط طرح مشخصی از یک گل یا گیاه تکرار شده است.

طرح مرزی؛ طراحی در میانه پارچه

شما هم جزء افرادی هستید که دکمه‌های لباس‌تان را در روز‌های گرم باز می‌گذارید؟ خب پیشنهاد فروشگاه زئوس برای شما، خرید پیراهن هاوایی مدل مرزی یا Border است، زیرا طرح‌های آن در قسمت میانی چاپ شده است.

طرح قابی؛ چاپ عمودی روی پارچه

خب قطعا برای شمایی که دکمه‌های پیراهن‌تان را باز نمی‌گذارید نیز پیشنهادی داریم. طرح قابی با چاپ روی لباس به صورت عمودی همراه است. طرح‌های موجود در این مدل شامل گل، برگ گیاه و نخل است. در صورتی که دکمه‌های پیراهن بسته باشد، طرح آن به خوبی نشان داده می‌شود.

طرح engineered؛ مدلی خاص و جذاب

این طرح نسبت به باقی مدل‌ها، از طراحی جذاب‌تر و قیمتی بالا‌تر برخوردار است. چاپ طرحی مرکزی و کلی روی پیراهن وجود دارد که تمام بخش‌های آن تا دکمه‌ها را نیز در بر می‌گیرد. تصاویر در ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نوع مرزی چاپ می‌شوند. پس اگر می‌خواهید در هر جمعی بدرخشید، این مدل گزینه بهتری است.

تجربه استایلی متفاوت در تابستان

پیراهن مردانه هاوایی علاوه بر زیبایی، احساس خنکی و راحتی را برای شخص ایجاد می‌کند. در این قسمت قرار است یکی از بهترین استایل‌های راحتی با این پیراهن را معرفی کنیم. البته شما می‌توانید آن را با انواع مدل‌های شلوار ست کنید. ولی شلوار‌های اسلش یکی از بهترین گزینه‌ها هستند.

با پوشیدن شلوار اسلش، راحتی را برای خود انتخاب می‌کنید. همچنین با یک پوشش نیمه رسمی یا اسپرت جذاب به بیرون می‌روید. با این شلوار می‌توان استایل‌های کژوال مختلفی را تجربه کرد. اما در روز‌های گرم تابستانی چه طور پیراهن هاوایی با اسلش را ست کنیم؟

با خرید پیراهن هاوایی فروشگاه زئوس در مدل دلخواه خود، اکنون باید بتوانید میان اجزا استایل‎تان هماهنگی ایجاد کنید. برای این کار، بهتر است با یکی از مناسب‌ترین الگو‌های پوشش تابستانی با این ترکیب آشنا شوید. ست جذابی از اسلش، تیشرت و یک پیراهن نازک روی تیشرت با دکمه‌های باز را می‌توانید در روز‌های گرمی که قصد دارید از منزل خارج شوید؛ امتحان کنید.

10

بنابراین یک پیراهن هاوایی مدل مرزی را بخرید. به دلیل طرح‌های رنگی موجود روی پیراهن، یک تیشرت ساده رنگی متناسب با پیراهن خود انتخاب کنید. برای هماهنگی میان این آیتم‌ها نیز بهتر است به تناسب رنگی با شلوار اسلش توجه داشته باشید. پیشنهاد ما، اسلش‌هایی با رنگ خنثی مانند سرمه‌ای، طوسی یا مشکی است. البته انتخاب رنگ‌ها کاملا سلیقه‌ای است.

در مرحله آخر استایل‌تان، نوبت به کفش‌ها می‌رسد. شاید کتونی‌های اسپرت انتخاب بهتری برای اسلش‌ها باشند. ولی در روز‌های گرم و ست این پیراهن، پیشنهاد ما پوشیدن صندل‌های چرمی مردانه است. گرمای زیاد حس کلافگی را در افراد به وجود می‌آورد. ولی لباس هاوایی حتی در گرم‌ترین مناطق و شهر‌های ساحلی، بهترین گزینه برای حس خنکی و راحتی بیش‌تر است.

جمع‌بندی

تمامی مدل‌های این پیراهن برای سلیقه‌های مختلف را معرفی کردیم. طرح‌های متفاوت و رنگی آن باعث می‌شود کمی ست کردن با استایل‌های مختلف سخت به نظر برسد. ولی اگر از طرفداران استایل‌های راحت هستید، ترکیب پیراهن هاوایی با شلوار اسلش بهترین انتخاب است.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.