کد خبر : 22212 / /
/

خرید گردنبند طلا چشم نظر

خرید گردنبند طلا چشم نظر

 

در بیشتر کشورهای  افریقایی و خاورمیانه بخصوص ایران به کار گرفتن چنین جملات و عباراتی بسیار شایع است و به چشم نظر یا چشم زخم خوردن اعتقاد و  باور بسیار شدیدی دارند و از قدیم رسوم زیادی برای دور کردن چشم بد از ادم ها وجود دارد

در زمان های گذشته  افراد برای مقابله با چنین مسائلی دعا و ورد های مختلف به گردن خود می انداختند اما امروز بیشتر از زیور آلات و جواهرات با طرح چشم نظر استفاده می کنند

برای خرید هر نوع زیوری بخصوص گردنبند طلا چشم نظر  نیاز است اطلاعات کافی داشته باشید که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

نکات مهم هنگام خرید گردنبند طلا چشم نظر

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید گردنبند به خصوص گردنبند طلا چشم نظر  به آن باید توجه کنید طول گردنبند است.  سایز گردنبند به انواع لباس های مختلف و اندام شما  بستگی دارد اگر شما لاغر و با اندام باریک هستید  بهتر است سراغ گردنبند های کوتاه و باریک بروید ، از  فاکتور های مهم دیگر در انتخاب سایز گردنبند تناسب آن با قد شماست  گردنبند های بلند برای افراد کوتاه قامت اصلا مناسب نیست و همینطور گردنبند هایی با سایز کوتاه  در گردن افراد قد بلند اصلا به چشم نمیاد .

عیار بکار رفته در طلا

نکته ای که هنگام خرید گردنبند  طلا چشم نظر  باید به آن توجه کنید عیار طلا است  طلا 24 عیار با خلوص 99.9 درصد  است و برای ساخت جواهرات مناسب نیست طلایی که در ایران موجود است اکثرا 750 یا به اصطلاح 18 عیار است و باید دقت کنید گردنبند با عیار پایین تر به شما نفروشند

2

چه نوع قفلی بخریم ؟

نکته مهم بعدی هنگام خرید گردنبند طلا چشم نظر  قفل آن است حتما هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. بیشتر گردنبند های  طلا با قفل‌های کلیپسی گرد عرضه می‌شوند که با یک فنر باز و بسته می‌شوند. این قفل‌ها اغلب ارزان هستند اما دوام و پایداری مناسبی ندارند. به این صورت که اگر ناخواسته یا به هر دلیلی فشار بیشتر از معمول به آنها وارد کنید، ممکن است قفل بشکند. بهترین و مرسوم‌ترین قفل برای گردنبند طلا ، نوع خرچنگی است که سفت و قابل اعتماد است.

خرید گردنبند طلا چشم نظر

در حقیقت گردنبند طلا چشم نظر یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های برای هدیه دادن  در همه سنین میباشند 

این محصولات معمولا سبک هستند و از قیمت مناسبی برخوردارند علاوه بر آنها مدل های اسپرت هستند و با هر استایلی قابلیت ست شدن دارند  و  جلوه بسیار شیکی برای کسی که آن را میپوسد به ارمغان می آورد

از محصولات پر فروش گردنبند های چشم نظر میتوان به : چوکر طلا سنگی مشکی چشم و گوی  ، آویز بال با سنگ چشم نظر ،گردنبندطلا چشم نظر عمودی ، آویز طلا چشم نظر طرح بته جقه و گردنبند طلا دیوید یورمن چشم نظر اشاره کرد .  

در فروشگاه آنلاین  طلا و جواهر زیواز متنوع ترین مدل های گردنبند طلا چشم نظر در اندازه و وزن های مختلف و مناسب با هر بودجه ای از معتبر ترین برند های تولید کننده طلا و جواهر که همگی دارای مجوز رسمی  از اتحادیه طلا و جواهر نیز هستند موجود است و شما میتوانید به راحتی به مقایسه محصولات پرداخته و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید برای خرید آنلاین گردنبند طلا چشم نظر به آدرس https://zivazz.com/evil-eye/necklace/ مراجعه فرمایید .

3

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.