کد خبر : 22159 / /
/

خرید از گران ترین برندهای مد و پوشاک

خرید از گران ترین برندهای مد و پوشاک

 

امروزه مردم بیشتر به خرید از برندهای شناخته شده صنعت مد و پوشاک که به‌عنوان لوکس و گران‌ ترین برندهای پوشاک در جهان مطرح هستند؛ تمایل نشان می‌دهند. درگذشته فقط بعضی از افراد مشهور و یا اشخاص مرفه طبقات بالای جامعه از مصرف‌کنندگان گران‌ ترین برندهای پوشاک محسوب می‌شدند. اما حالا شرایط عوض شده است و طیف وسیعی از افراد به متقاضیان این برندهای لوکس، تبدیل شده‌اند. دلیل این تمایل چندین عامل مختلف است. ممکن است بخواهید استایل خاص و منحصربه‌فردی داشته باشید و به‌همین خاطر به‌دنبال پوشیدن لباس‌های گران‌ قیمت و لاکچری باشید؛ عده‌ای نیز به دلیل کیفیت فوق‌العاده بالا و راحتی بسیار زیاد محصولات برند، تمایل به خرید این محصولات دارند. تعداد زیادی نیز دلیل خود را طراحی‌های بسیار جذاب، خاص و زیبایی حیرت‌آور برندهای برتر صنعت پوشاک می‌‌دانند. همین دلایل کافی است که علاقه‌مندان به برندهای لوکس، از مشتریان پروپاقرص محصولات لاکچری و گران‌ قیمت این برندها باشند. در این مقاله قصد داریم به توضیحاتی در مورد چند برند لاکچری و گران بپردازیم. برندهایی که توانسته‌اند نام و جایگاه تثبیت شده و قابل قبولی را در صنعت مد و پوشاک از آن خود کنند.

گران‌ ترین برندهای پوشاک جهان

مسلماً برندهای لویی ویتون Louis Vuitton، هرمس HERMES، دیور DIOR، گوچی GUCCI، زارا ZARA، پرادا PRADA، شنل CHANEL، بربری BURBERRY، فندی FENDI، ورساچه Versace، گس Guess، آرمانی Armani، دولچه و گابانا Dolce & Gabbana از برندهایی هستند که هر علاقه‌مند به صنعت مد و طراحی پوشاک کاملاً با آن‌ها آشنایی دارد. علاوه بر برندهای نام برده شده، برندهای مطرح دیگری نیز وجود دارد که نام آن‌ها در زمره گران‌ ترین برندهای پوشاک جهان قرار دارد. برندهایی از قبیل لاگست LACOST، . آندر آمور Under Armor ، اکو Ecco ، یو اس پولو Ass  US Polo ، برشکا Bershka و برندهای اصل و اورجینال ترک از برندهایی هستند که فروشگاه لیتو استایل برای علاقه‌مندان به پوشاک‌های لاکچری و گران‌ قیمت در داخل ایران اقدام به واردات و عرضه آن کرده است. در ادامه بیشتر با این برندهای گران و لوکس آشنا می‌شویم.

برند لاگست LACOSTE

شروع فعالیت کمپانی لاگست به سال 1933 در کشور فرانسه برمی‌گردد. بنیان‌گذاران برند لاگست، رنه لاگست (تنیس‌باز مشهور فرانسوی) و آندره ژیلر (مالک و مدیر یک شرکت بزرگ تولید لباس‌های کش‌بافت در فرانسه) بودند که در کنار نام پرمحتوای برند خود که به معنای اصلی یا ضروری است، یک آرم کروکودیل سبز را نیز طراحی کردند. اولین کالکشن کودکانه برند لاگست در سال 1958 روانه بازار شد. سرانجام در دهه 1970 محصولات کمپانی لاگست در میان آمریکایی‌ها به محبوبیت بسیاری دست‌یافت. همین محبوبیت، باعث شد کمپانی لاگست باتکیه‌ بر این شهرت در کنار تولید و طراحی انواع پوشاک، شروع به تولید محصولات دیگری از قبیل عینک آفتابی، ساعت مچی، انواع کالاهای چرمی و کفش‌های پیاده‌روی کند. امروزه با گذشت بیش از نیم‌قرن از شروع به کار برند لاگست، محصولات این کمپانی با حضور طراح خلاق فرانسوی کریستوف لمار، به سمت انواع طراحی‌های مدرن سوق پیدا کرده است و روند محبوبیت خود را همچنان با سرعت طی می‌کند تاحدی‌که توانسته است نام خود را در میان گران‌ ترین برندهای پوشاک دنیا تثبیت کند.

برند اکو Ecco

برند اکو متعلق به یک شرکت دانمارکی تولیدکننده کفش است که انواع کفش‌های خاص و گران‌ قیمت به‌همراه کیف و اکسسوری‌های لاکچری را تولید و در سراسر جهان عرضه می‌کند. محبوبیت و کیفیت محصولات تولیدی برند اکو به‌اندازه‌ای است که بیش از 2200 فروشگاه در 99 کشور جهان دارد.

2

برند آندر آمور Under Armor

آندر آمور نام یک کمپانی بزرگ آمریکایی است که در زمینه تولید انواع پوشاک و لوازم ورزشی فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1996 توسط کوین پلانک در بالتیمور آمریکا تأسیس شد. طراحی لوگوی برند آندر آمور، بسیار ساده و درعین‌حال شکیل است. در این لوگو از دو حرف A و U که حروف ابتدایی آندر آمور است به‌صورت متقاطع و برعکس یکدیگر حک شده است. آندر آمور  به‌عنوان تولیدکننده محصولات سالم و لوکس شناخته می‌شود که در سال‌های 2001 و 2010 به‌عنوان برند برگزیده در تولید پوشاک ورزشی شناخته شد. لباس‌های گران‌ قیمت این کمپانی در میان ورزشکاران بسیار شناخته شده و محبوب است. جف جورج اولین ورزشکاری بود که لباس یقه اسکی برند آندر آمور را بر تن کرد. به‌مرور افراد مشهور و سرشناس بیشتری در سرتاسر جهان به طرف‌داران پروپا قرص محصولات این برند پیوستند. آندر آمور نیز به‌عنوان یکی از گران‌ ترین برندهای پوشاک، محصولاتی خاص از قبیل انواع تیشرت، ژاکت، هودی، کیف و کفش ورزشی، دستکش، لگ و شورت ورزشی تولید می‌کند که بسیار سبک و مقاوم هستند.

برند یو اس پولو Ass  US Polo

برند یو اس اس پولو در سال 1890 با مدیریت و زیر نظر انجمن چوگان آمریکا در زمینه تولید پوشاک ورزشی، شروع به فعالیت نمود. محصولات تولیدی برند یو اس پولو شامل انواع لباس، لباس زیر، کفش، عینک آفتابی، کیف، کلاه و انواع اکسسوری‌های لاکچری است که دارای طرحی کلاسیک و خاص هستند. محصولات این برند در عین شیک بودن، بسیار راحت هستند و همین ویژگی باعث شده است گروه زیادی از جوانان و خانواده‌ها از طرف‌داران این برند باشند. شعار برند یو اس پولو حفاظت از کره زمین برای نسل آینده است و در همین راستا محصولات خود را همراه با نوآوری‌های سبز تولید می‌کند.

برند برشکا Bershka

برند برشکا یک برند شناخته شده اسپانیایی در حوزه طراحی و تولید پوشاک در سبک کژوال است که در سال 1998 توسط گروه بزرگ ایندیتکس که صاحب برندهای مطرح و لوکس دیگری از قبیل زارا، ماسیمو دوتی، پول اند بیر، اویشو و استرادیواریوس راه‌اندازی شد. برند برشکا را نیز می‌توان در میان گران‌ ترین برندهای پوشاک جهان جای داد که برخلاف سیر همیشگی مد، محصولات خود را با سبکی جدید ارائه می‌دهد.

3

گران‌ ترین برندهای پوشاک در میان برندهای ترک

در کنار برندهای معتبر و لوکس اروپایی، صنعت پوشاک ترکیه نیز توانسته است به یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید انواع پوشاک و لباس‌های باکیفیت و اورجینال تبدیل شود. به‌طوری‌که بسیاری از برندهای مربوط به کشور ترکیه در زمره لوکس و گران‌ ترین برندهای پوشاک جای خود را بازکرده است. از جمله برندهای گران و لوکس ترک که در فروشگاه لیتو استایل عرضه می‌شود؛ محصولات برند دوفی و برند ماوری است.

برند دوفی  Dufy 

برند دوفی در سال 1964 با تأسیس یک کارگاه کوچک و در کشور ترکیه تأسیس شد که نام آن از نام نقاش معروف، رائول دوفی گرفته شده است. دوفی در ابتدا فقط پیراهن‌های مردانه تولید می‌کرد. به مرور و با افزایش طرفداران برند دوفی، تولید انواع پوشش مردانه از قبیل پیراهن، شلوار، سویشرت، کفش، کلاه، کراوات، کمربند و...  برای سنین مختلف در مسیر فعالیت این برند قرار گرفت. امروزه برند دوفی در کشور ترکیه به عنوان یک برند لوکس و گران‌ قیمت در میان فعالان صنعت پوشاک مردانه به خوبی شناخته شده است.

برند دفاکتو DeFacto

برند دفاکتو نیز یکی دیگر از برندهای معروف و مطرح ترکیه است که در سال 2005 و در حوزه پوشاک بانوان شروع به کار نمود. با گذشت زمان تولیدات مردانه و محصولات خاص نوجوانان نیز در لیست محصولات دفاکتو جای گرفت. برند دفاکتو که طیف وسیعی از محصولات باکیفیت و خاص را با طرحی نوآورانه به صنعت مد و پوشاک معرفی کرده است؛ دارای برندهای زیر مجموعه دیگری نیز از قبیل دفاکتو کول، دفاکتو فیت، دفاکتو استودیو، دفاکتو لایف و... است.

برند ماوی Mavi

برند ماوی در سال 1991 در ترکیه شروع به فعالیت کرد. این برند که در ابتدا فقط شلوار جین تولید می‌کرد در سال 1996 به طور رسمی وارد بازار اروپا و آمریکا شد. در سال 2002 مجله تایم از برند ماوی به‌عنوان اولین برند ترکی در سطح بین‌المللی نام برد. به تدریج ماوی علاوه بر تولید شلوار جین، شروع به طراحی و تولید انواع پوشاک در سنین مختلف کرد. امروزه برند ماوی یکی از معتبرترین و گران‌ ترین برندهای پوشاک ترک در صنعت نساجی جهان، محسوب می‌شود که در 35 کشور جهان فعالیت می‌کند.

4

فروشگاه لیتو استایل عرضه کننده لوکس و گران‌ ترین برندهای پوشاک در ایران

فروشگاه اینترنتی لیتو استایل از جمله فروشگاه‌هایی است که فقط اجناس اصلی و لوکس برترین کمپانی‌های پوشاک جهان و گران‌ ترین برندهای پوشاک را به‌صورت مستقیم در اختیار مشتریان خاص خود قرار می‌دهد. این محصولات جزء گران‌ترین و لاکچری‌ترین برندهای پوشاک اروپا و ترکیه هستند که در طیف گسترده و متنوعی بالغ بر 20 هزار نوع محصول در لیتو استایل، عرضه می‌شوند. برای دیدن محصولات خاص و لوکس فروشگاه لیتو استایل می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی leitostyle.com وارد سایت فروشگاه شوید و خرید خود را از میان برترین برندهای جهان، ثبت سفارش کنید تا در عرض چند روز آن را درب منزل خود تحویل بگیرید

 

برچسب ها : برندهای مد و پوشاک,مد و پوشاک,خرید لباس,لوکس

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.