کد خبر : 21902 / /
/

راهنمای خرید تاج گل

راهنمای خرید تاج گل

 

در تمامی فرهنگ‌ها و در ملل گوناگون، گل جایگاه ویژه‌ای در ایجاد هم‌دلی و ابراز محبت ایفا می‌کند. فرقی ندارد شاخه گلی کوچک باشد یا سبد بزرگی از آن، هر گلی که هدیه می‌دهید بیانگر نوعی احساس است که به افراد منتقل می‌شود و هرکدام معنا و مفهوم خاص و ویژه‌ای دارند. غالب افراد برای ابراز علاقه قلبی شاخه یا دسته‌ای از رز سرخ را مناسب دانسته و برای عرض تسلیت تاجی از گلایل و شب‌بو را مناسب می‌دانند.

گل‌فروشی هانی فروشگاه تخصصی گل و گیاهان طبیعی است که با مراجعه به آن می‌توانید باتوجه به مناسبت و بودجه‌ای که درنظر دارید، طیف گسترده‌ای از گل‌ها در ابعاد، طرح‌ها و چیدمان‌های مختلف را سفارش دهید و هدیه‌ای خاص و استثنایی را به ارمغان ببرید.

نکات مهم در هنگام خرید

گل هایی به رنگ سفید نماد خلوص و معصومیت است. از گل‌های آنتریوم، لیلیوم و داوودی با رنگ سفید که روی پایه یا پارتیشن نصب می‌شوند می‌توان برای ابراز غم و اندوه به فردی که عزیزی را از دست داده استفاده کرد. تاج گل ترحیم می‌تواند ترکیبی از گل‌های متنوع باشد یا در آن فقط از یک نوع گل استفاده شود. می‌تواند به‌صورت طبقاتی روی هم قرار گیرد و یا فقط روی یک حلقه نصب شود. اینها همه بسته به سلیقه مشتریان قابل تغییر است.

امروزه مردم به مناسبت‌های گوناگونی گرد هم می‌آیند و مراسمی مانند تعیین جنسیت نوزاد یا نام‌گذاری او را جشن می‌گیرند که پیش از این رواج نداشته و این‌دست مجالس، افراد را دچار سردرگمی برای تهیه هدیه مناسب می‌کند. یکی ازبهترین هدایا تاج گل تبریک یا جام گل است. درصورتی که برای چنین مراسمی قصد سفارش دارید، با کارشناسان مجموعه هانی گل در تماس باشید تا از گل‌هایی با رایحه ملایم  استفاده شود که برای خانم‌ باردار ایجاد حساسیت نکند.

هرساله نمایشگاه‌های گوناگونی در سراسر ایران برگزار می‌شود که کسب و کارهایی در حوزه‌های گوناگون، از صنایع‌دستی و فرش گرفته تا رایانه‌‌ها و وسایل دیجیتال، اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود می‌کنند. اگر شرکت‌ها و سازمان‌های هم‌پیمان با شما در غرفه ها حضور دارند، تهیه یک تاج گل نمایشگاه می‌تواند اثر مطلوبی روی روابط کاری و تجاری شما داشته باشد.

همچنین اگر کسی از آشنایان شما کافی‌شاپ، مغازه، گالری یا... را جدیدا افتتاح کرده، می‌توانید با استفاده از تاج گل افتتاحیه فضای جشن او را زیبا و دل‌نشین کنید.

14

هانی گل، فروشگاه تخصصی گل و گیاه طبیعی

اگر از جزئیات مربوط به خرید گل اطلاعی ندارید، نمی‌دانید برای چه مراسمی کدام گل مناسب‌تر است، کدام نوع رسمی‌تر و کدام صمیمانه‌تر است، چگونه با درنظر‌گرفتن بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشیم، تاج یا سبد یا جام گل برای شما مناسب‌تر است، کوتاه‌ترین زمان برای آماده‌سازی تاج گل چه‌قدر است و... تیم حرفه‌ای و مجرب هانی گل مفتخر خواهد بود که در این امر به شما کمک کند تا انتخاب رضایت‌بخشی داشته باشید.

برای اطمینان از رضایتمندی شما مشتریان گرامی، امکان پرداخت هزینه بعد از اتمام مراسم وجود دارد.

 

با به اشتراک‌گذاشتن نظرات خود، ما در مسیر بهبود خدمات‌رسانی به مشتریان یاری دهید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.