کد خبر : 16922 / /
/

دانلود جدیدترین فیلم های جنایی و اکشن پربازدید

فیلم های اکشن و جنایی

فیلم های خارجی جنایی و اکشن از دسته فیلم های مورد علاقه تماشاگران است چرا که در این فیلم ها هیجانات بالایی وجود دارد و ببینده برای فهمیدن راز پرونده های جنایی فیلم را در ذهن خود به گونه ای دیگر تجسم می کند. نیکی دیلی برای راحتی کار بینندگان فیلم های اکشن و جنایی را همراه با پخش آنلاین در سایت دانلود رایگان فیلم نیکی دیلی قرار داده است.

فیلم های جنایی و اکشن پر بازدید

1- معانادو

فیلم هندی معانادو (Maanaadu) به کارگردانی ونکات پرابهو محصول 2021 کشور هند است و موضوعی اکشن و جنایی دارد همچنین ونکات پرابهو، ک. چاندرو، ایزیلاراسو گوناسهکاران نویسندگی این فیلم هیجانی را بر عهده دارند و در این فیلم ماجراجویی ترند هنرمندانی چون سیلامباراسان، اس. جی. سوریا و کالیانی پریادارشان در کنار اس. آ. چاندراسخار، ی.جی. ماهندران، کاروناکاران، پرمگی آمارن، آراویند آکاش و آنجنا کرتی به ایفای نقش پرداخته اند.!!… خلاصه فیلم معانادو : در روز کنفرانس عمومی توسط وزیر ارشد ایالت، محافظ او و یک افسر پلیس در یک حلقه زمانی گیر کرده اند.

2- کارنان

فیلم هندی جنایی کارنان (Karnan) به کارگردانی ماری سلواراج محصول 2021 کشور هند است و ژانری اکشن، جنایی و تخیلی دارد. همچنین کالایپولی اس تانو تهیه کنندگی این فیلم درام را بر عهده دارد این فیلم دارای موسیقی ساخته شده توسط سانتوش نارایانان، فیلمبرداری توسط تنی اسوار، و تدوین توسط سلوا آر. و بازیگرانی چون دانوش، لال، یوگی بابو، ناتاراجان سوبرامانیام و راجیشا ویجایان به ایفای نقش پرداخته اند.!!.. خلاصه فیلم کارنان : کارنان، یک جوان نترس روستایی، به دلیل شکنجه های یک افسر پلیس، باید برای حقوق مردم محافظه کار روستای خود مبارزه کند.

3- سوریاوانشی

فیلم هندی جنایی سوریاوانشی (Sooryavanshi) به کارگردانی روهیت شتی محصول 2021 کشور هند است و ژانری اکشن، جنایی و تخیلی دارد. سانچیت بدره، ویدی قدگاونکار، یونس سجاوال نویسندگی این فیلم را بر عهده دارند و بازیگرانی چون آکشی کومار، کاترینا کایف، آجی دوگن به ایفای نقش پرداخته اند.!! بهترین قسمت این است که ارائه فیلم قابل تماشا است و کمدی آکشی در بیشتر جاها اجرا می شود… داستان بسیار قابل پیش بینی و اکشن ماسالای سنگین سکانس ها… این یکی برای فراموش کردن همه نگرانی ها و لذت بردن از بالیوود خالص ماسالا است… خلاصه فیلم کارنان : سوریاوانشی ردیابی اعمال و شیطنت های جدی DCP Veer Sooryavanshi، رئیس گروه ضد تروریسم در هند است.سوریاوانشی با نیت، سرعت، روایت و احساس درست شروع می کند. پس‌زمینه انفجارهای سریالی در بمبئی در سال 1993 است، و مغز متفکران به پلیس لغزش می‌دهند، اما اثری زنده بر جای می‌گذارند – اگر 400 کیلوگرم RDX برای انفجارها استفاده می‌شد، 600 کیلوگرم باقیمانده کجاست؟ به سرعت تا سال 2007، 40 عامل لشکر از پاکستان به صورت مخفیانه وارد هند شدند و سلول‌های خوابیده را در سراسر کشور تجارت کردند و منتظر دستورات فرمانده عمر حافظ (جکی شروف) برای شروع یک محاصره دیگر بودند. به امروز، بلال (کومود میشرا) مغز متفکر اصلی انفجار 1993 از طریق مالدیو به هند باز می گردد و انبار 600 کیلوگرمی RDX را از خانه ای نامحسوس در ساوانتوادی آزاد می کند و سلول های خوابیده را تحت رهبری ریاض فعال می کند. حافظ، پسر عمر، قسم خورد که ملت را بسوزاند. ریاز برای گرفتن انتقام مرگ برادر بزرگترش، تبر دیگری با پلیس بمبئی دارد. دانلود فیلم خارجی سوراوانشی با کیفیت عالی و دوبله پیشنهاد می گردد.

4- برو گوآ رفته

فیلم هندی جنایی برو گوآ رفته (Go Goa Gone) به کارگردانی راج نیدمورو محصول 2013 کشور هند است و ژانری اکشن، جنایی و تخیلی دارد. کریشنا دی.کی. وKunal Khemu و Sita Menon نویسندگی این فیلم هندی را بر عهده دارند و بازیگرانی چون سیف علی خان، کونال خمو، ویر داس، آناند تیواری، پوجا گوپتا، لاریسا بونسی، سوها علی خان به ایفای نقش پرداخته اند.!!.. خلاصه فیلم کارنان : گروهی از دوستان که فقط به دنبال گذراندن اوقات خوشی در یک مهمانی ریو در جزیره ای دورافتاده در گوا هستند، متوجه می شوند که جزیره پر از زامبی ها شده است.

5- مرد عنکبوتی 3

فیلم خارجی مرد عنکبوتی 3 (Spider-Man 3) به کارگردانی سم ریمی محصول 2007 کشور امریکا است و ژانری اکشن، جنایی و تخیلی دارد. سام ریمی (فیلمنامه) ایوان رایمی (فیلمنامه) آلوین سارجنت نویسندگی این فیلم ماجراجویی را بر عهده دارند و بازیگرانی چون توبی مگوایر کرستن دانست تافر گریس به ایفای نقش پرداخته اند.!!..جیمز فرانکو در نقش هری پیشرفت کرده است و برایس دالاس هاوارد در نقش گوئن استیسی به طرز لذتبخشی فتوژنیک است. خلاصه فیلم کارنان : یک موجود سیاه‌پوست عجیب از دنیایی دیگر با پیتر پارکر پیوند می‌خورد و باعث آشفتگی درونی او می‌شود، زیرا او با شروران جدید، وسوسه‌ها و انتقام‌گیری مبارزه می‌کند.

6- قلعه سقوط می کند

فیلم خارجی قلعه سقوط می کند (Castle Falls) به کارگردانی دولف لوندگرن محصول 2021 کشور امریکا است و ژانری اکشن، جنایی و تخیلی دارد. اندرو کنائر نویسندگی این فیلم ماجراجویی را بر عهده دارند و بازیگرانی چون اسکات ادکینز، دولف لاندگرن، جیم چان‌دلر، کیم دلونگی و دیو هالز به ایفای نقش پرداخته اند.!!. خلاصه فیلم کارنان : باندهای رقیب به دنبال میلیون ها دلار پنهان شده در یک آپارتمان مجلل هستند که قرار است تخریب شود، اما ابتدا باید با سرایداری که ابتدا غارت را پیدا کرده است، برخورد کنند. پس از دهه ها بی توجهی، بیمارستان قلعه ارتفاعات، این نماد از گذشته جدا شده شهر مملو از دینامیت شده و آماده تخریب است. هیچ کس نمی داند که یک رهبر باند، که اکنون در زندان است، 3 میلیون دلار پول نقد را که از رقبای خود دزدیده بود، در داخل ساختمان متروکه مخفی کرده است. اکنون، سه طرف ناامید پول را می‌خواهند – یک جنگجوی سابق یقه آبی (ادکینز) که آن را در حین کار به عنوان بخشی از خدمه تخریب پیدا می‌کند، یک نگهبان زندان (لوندگرن) که حاضر است برای درمان سرطان دخترش دست به هر کاری بزند و یک بی‌رحم. باندی که ادعا می کند مالکان واقعی هستند. هزینه‌های تخریب تعیین می‌شود، همه پاک می‌شوند و قرار است قلعه در 90 دقیقه سقوط کند. تیک تاک ساعت است. چه کسی پول نقد را پیدا خواهد کرد و: آیا آنها زنده بیرون خواهند آمد؟

دانلود جدیدترین سریال های خارجی در دسته بندی دانلود سریال خارجی سایت نیکی دیلی (niikidaily.info) موجود است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.