کد خبر : 16708 / /
/

خرید پرده برقی و درب اتوماتیک شیشه ای ارزانتر از همه جا

خرید پرده برقی و درب اتوماتیک شیشه ای ارزانتر از همه جا

پرده برقی یکی از جدیدترین تکنولوزی های دهه های اخیر است که در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، هتل ها، رستوران ها، مراکز تجاری و اداری و ... استفاده می شود. پیشرفت روز به روز تکنولوژی باعث شده وسایل مختلف زندگی از قابلیت ها و امکانات جدیدتری بهره مند گردد و زندگی را راحتتر کنند. در حال حاضر اکثر وسایل اطرافمان برقی بوده و یا با کنترل کار می کنند و استفاده از آنها به نسبت گذشته خیلی آسانتر شده است. پرده برقی نیز یکی از این محصولات جدید می باشد که دارای انواع مختلف با مزایا و ویژگی های خاصی است.

اگر به دنبال اطلاعات لازم درباره آشنایی با پرده برقی و یا خرید پرده برقی آن هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

پرده برقی چیست؟

پرده برقی نوعی از پرده های جدید است که با استفاده از برق و از کنترل از راه دور باز و بسته می شود. این پرده ها دارای تکنولوزی و سیستم مخصوصی هستند که می توان آنها را به حالتهای مختلف و با استفاده از برق تنظیم نمود. پرده های برقی اکنون جزو محصولات بسیار پرکاربرد در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، اماکن اداری و تجاری و ساختمان های مختلف به شمار می روند.

حتما بارها برای شما هم پیش آمده که برای تنظیم باز و بسته شدن پرده و کنترل میزان نور ورودی به داخل اتاق دچار مشکل شده باشید. ممکن است گیره های مختل در طول ریل پرده هنگام تنظیم دستی گیر کنند و به خوبی حرکت نکنند. شرکت های مختلف مانند درفا (معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات فروش درب اتوماتیک، کرکره و پرده برقی) این مشکل را با تولید پرده برقی حل نمودند.

تفاوت پرده برقی با پرده هوشمند

زمانی که صحبت از پرده برقی می شود شاید بسیاری از افراد آن را با پرده هوشمند یکی بدانند اما این تصور اشتباه است. با اینکه پرده برقی و پرده هوشمند هردو با استفاده از برق کار می کنند اما تکنولوژی مورد استفاده در آنها با یکدیگر متفاوت است. در پرده های برقی برای کنترل بازو بسته شدن پرده از ریموت کنترل راه دور و یا کلید و کنترل های ثابت دیواری استفاده می شود. اما در پرده ها هوشمند سیستم باز و بسته شدن پرده به اینترنت متصل است. در این نوع پرده با استفاده از سنسورها و تجهیزات مخصوص پرده از طریق بستر اینترنت به دستگاه های هوشمند متصل شده و می توان آن را از هر مکانی حتی خارج از خانه مدیریت و کنترل نمود. همچنین پرده هوشمند را می توان با صدا نیز کنترل کرده و باز و بسته نمود.

خرید پرده برقی

کاربردهای پرده برقی

پرده برقی به عنوان یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از پرده برقی برای تنظیم میزان نور ورودی بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، پذیرایی، آشپزخانه و ... استفاده کنید. همچنین هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های عمومی نیز از این نوع پرده برای پنجره های خود استفاده می کنند تا علاوه بر زیباسازی فضای خود از راحتی باز و بسته شدن آن نیز بهره مند گردند.

یکی دیگر از موارد رایج استفاده از پرده برقی در سالن های همایش و سن اجرای نمایش می باشد. سالن های اجتماعات و یا نمایش تئاتر و برنامه های مختلف دارای پرده های برقی هستند تا بتوانند بهتر روند برنامه های خود را مدیریت کنند. اماکنی که دارای پنجره های بزرگ هستند نیز از پرده برقی استفاده می کنند. زمان که ابعاد پنجره بزرگ باشد بالطبع اندازه پرده نیز بزرگ بوده و در نتیجه کنترل و باز و بسته کردن ان مشکل خواهد بود. در نتیجه با استفاده از پرده برقی می توان به راحتی پرده را کنترل نمود.

پرده برقی چگونه کار می کند؟

سیستم پرده برقی از سه بخش موتور، ریل و کنترل تشکیل شده است. در ابتدا ریلهای مخصوص را بر روی دیوار و یا سقف نصب نموده و سپس پارچه پرده را به آن متصل می کنند. این ریل و گیره های آن از طریق یک تسمه به موتور متصل هستند. نوع ریل بکار رفته در پرده برقی می تواند سیمی-قرقره ای و یا تسمه-گیربکسی باشد.

مهمترین بخش پرده برقی موتور آن است. این موتور می تواند سیمی و یا گیربکسی باشد. بر روی این موتور سنسورهایی وجود دارد که با اتصال به برق فعال شده و طبق دستور دریافت شده منجر به باز و بسته شدن پرده می شوند.

بخش سوم پرده برقی قسمت کنترل آن می باشد. کنترل می تواند به صورت دیواری و ثابت بوده و یا به صورت ریموت از راه دور باشد. کنترل های ثابت مانند کلیدهای برق بر روی دیوار محل نصب پرده و در نزدیکی موتور نصب می شوند و شما می توانید با فشردن دکمه های ان پرده را باز و بسته کنید. نوع پیشرفته پرده های برقی دارای کنترل یا همان ریموت از راه دور هستند که می توان با استفاده از ان از فاصله دور پرده را باز و بسته نمود.

درب اتوماتیک شیشه‌ای چیست و چه مزایای دارد؟

درب اتوماتیک شیشه ای

زمانی که آدم‌ها وارد یک ساختمان می‌شوند؛ اولین چیزی که چشم این افراد را جلب می‌کند درب‌های ساختمان است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ برای افراد که به ساختمان شما حضور پیدا می‌کنند توصیه این است؛ برای جذب مشتری‌ها بیشتر از درب اتوماتیک شیشه‌ای استفاده کنید؛ شاید خیلی از کاربران سؤال بر ذهن آنان جاری می‌شود که درب‌های ورودی اصلاً نیازی به تعویض کامل ندارد؛ و کار خودش را انجام می‌دهد. متأسفانه این یک ذهنیت کاملاً اشتباه است درمورد درب اتوماتیک شیشه‌ای است. ما امروز می‌خواهیم به نکات ریز این موضوع بپردازیم؛ که چقدر می‌تواند یک درب که توجه به آن زیاد ندارید می‌تواند در کسب‌وکار شما تأثیر بسزایی داشته باشد. پس حتماً تا انتهای مقاله مار و همراهی کنید.

در حال حاضر افراد که با یک مجموعه کاری کاملاً آشنا می‌شوند؛ اولین نکات که مشتری به آن توجه دارد این است که درب ورودی یک ساختمان به چه صورت طراحی انجام شده است. هم اکنون تیم حرفه‌ای ما بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای در وب‌سایت درفا وجود دارد؛ تنوع کالاهای وب‌سایت ما بسیار بالا است که تکراری بودن درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک کاربران حس نخواهند کرد؛ ما برای هر سلیقه از کاربران درب‌های اتوماتیک تولیدات را انجام داده‌ایم. در حال حاضر تمام درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک امروز به‌خاطر خاص بودن بین تمام سازنده‌ها کاملاً محبوب است. تمام درب‌های اتوماتیک که از ما خریداری کنید بهترین نمای ساختمان و امنیت کاربری را برای شما به وجود خواهد آورد. تمام درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای که ما تولیدات را انجام می‌دهیم بسیار مناسب برای مکان‌های از جمله: بانک‌ها؛ هتل‌ها؛ بیمارستان‌ها؛ پاساژها؛ و تمام ساختمان‌های دولتی و مراکز آموزشی تفریحی کاملاً مناسب است.

مهم‌ترین مزایای درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

اگر بخواهیم به‌صورت دقیق درمورد مزایای درب شیشه‌ ای اتوماتیک حرف بزنیم این دسته از درب‌ها مزایای بسیار زیادی دارد؛ که در ادامه چند تا از مهم‌ترین مزایای این درب را به‌صورت کامل به آن می‌پردازیم پس با ما همراه باشید. زمانی که این درب‌های شیشه‌ای را ما برای شما نصب کنیم تازه با مزایای کامل آن آشنا خواهید شد. این درب‌ها مجهز به جدیدترین تکنولوژی وبهترین متریال در آن به‌کاررفته است؛ که می‌توانید بعد از نصب درب تا ۵۰ درصد موجب شود که هزینه‌های یک مجموعه ساختمانی کاهش پیداکندقطعا یکی از بزرگ‌ترین مزیت این درب‌ها اتوماتیک است. در حال حاضر بیشتر جهان را ویروس کرونا احاطه کرده است. خب ما با نظر داشتن همه جوانب درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده است؛ که می‌تواند بدون دخالت دست درب موردنظر به‌صورت روزانه بازو بسته شود.

ما به تمام کاربران این پیشنهاد را داریم که این درب‌ها می‌توانند؛ در مراکز تجاری؛ بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها بسیار مناسب است. دلیل این موضوع این است که بعد از نصب این درب‌ها کاملاً از آلودگی صوتی و آلودگی جان انسان‌ها را به خطربیندازد؛ مثله کرونا یا هر ویروس دیگر کاملاً مؤثر عمل کرده است. افزایش امنیت چیزی ما اصلاً به آن اهمیت نمی‌دهیم؛ چیزی که اگر به آن زیاد توجه کافی نداشته باشیم؛ امکان دارد ضررهای جبران‌ناپذیری را برای ما ایجاد کند. پس اگر نگران این موضوع هستید ما در کنار شما هستیم؛ شما تنها نیستید تا لحظه‌ای که درب اتوماتیک شیشه ای با بهترین امنیت برای شما نصب کنیم در کنار شما هستیم. بعد از نصب بازهم تیم حرفه‌ای ما خدمات‌پس‌ازفروش به‌صورت ۲۴ ساعته به تمام کاربران ارائه می‌دهد. اگر هرزمان از شبانه‌روزی مشکل با درب‌های اتوماتیک ما برخورد کردید از بخش تماس با ما وب‌سایت درفا می‌توانید این موضوع را به ما گزارش دهید.

سهولت در تردد برای کاربران می‌شود؟

تمام درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ما این شرایط را برای کاربران فراهم‌سازی شده است؛ که بتواند در طول شبانه‌روز به‌صورت نامحدود تردد کامل در ساختمان داشته باشند. همین امر شرایط را برای ساختمان ایجاد می‌کند که ترافیک انسانی را کاملاً به حداقل می‌رساند. از دیگر مزیت‌ها که همیشه به درب‌های اتوماتیک کاملاً به آن میشه پرداخت؛ این است که سروصدای ساختمانی به حداقل می‌رساند. حتی در حین بازو بسته‌شدن مدام در طول ۲۴ ساعته بازهم طوری ما درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را تولیدات را انجام داده‌ایم که کوچک‌ترین آلودگی صوتی به ساختمان تحت هیچ عنوان امکان ورود ندارد.

اهمیت درب‌ شیشه ای اتوماتیک برای کاربران دارد در چیست؟

اهمیت استفاده از درب‌های شیشه‌ای را تحت هیچ عنوان نمی‌توان آن را کاملاً انکار کرد؛ عوامل متعددی وجود دارد که درب‌های شیشه اتوماتیک برای کاربران جذاب است. زمانی که شما از این درب‌های اتوماتیک در محل کار خود استفاده می‌کنید؛ باعث جذب کاربران بسیار زیادی می‌شود. در حال حاضر بیشتر جهان با بیماری کرونا دسته پنجه نرم می‌کنند؛ همین امر باعث شده که این درب‌ها کاملاً بین کاربران محبوب باشد دلیل اصلی این است که دیگر نیاز به دخالت دست ندارد. کاربران ما دیگر نیاز ندارند درب‌های اتوماتیک مارو با دست بازو بسته کنند.

میزان مقاومت درب اتوماتیک شیشه ای چقدر است؟

از دیگر ویژگی‌های باعث می‌شود که کاربران زیادی به خرید این دسته درب‌ها بروند؛ این است که تمام درب‌ها کاملاً با شیشه سکوریت به‌صورت دقیق ازآن استفاده شده است. بنابه‌درخواست مشتری‌های عزیزمان می‌توانیم به‌صورت دلخواه درب شیشه‌ای خود را به‌صورت سفارشی ازدونوع استیل؛ آلومینیوم برای کاربران ساخته شود. علت استفاده کردن از شیشه سکوریت بخاطرمقاوت بسیار بالایی آن است که می‌تواند ۷ برابر مقاوم تراز درب‌های شیشه‌ای دیگر عمل کند. اگر درزمانی در محل کار خود درب‌های شیشه‌ای کاملاً شکسته شود؛ هیچ خطری برای مشتریان ندارد. دلیل این موضوع به‌خاطر اینکه که شرکت درفا به کوچک‌ترین موضوعات اهمیت می‌دهد؛ شاید خیلی از وب‌سایت دیگر به این موضوعات اهمیت کافی نمیدند؛ و این موضوعات را پیش افتاده میدانند؛ اما تمام سعی ما داریم که کوچک‌ترین موضوعات کاربران درنظربگریم؛ و درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک بدون نقص را راهی بازار کنیم.

درب‌های شیشه‌ای دلیل این که برای کاربران خطر جانی ندارد؛ به‌خاطر اینکه درزمان شکسته شدن کامل به پودر شیشه تبدیل می‌شود. که طوری طراحی انجام شده است که برنده و تیز برای کاربران نخواهد بود. ما در حال حاضر؛ درب‌های شیشه‌ای بیشتر از شیشه‌ای سکوریت اغلب تولید شده است. بیشتری شیشه‌های سکوریت ما ۱۰ میلی‌متری هست. اما خب ما دسته مشتریان کاملاً باز گذاشته هستیم اگر در صورت لزوم می‌توانند به‌صورت دلخواه و با تصمیم خود درب‌های شیشه‌ای را تا ۲۰ میلی‌متر سفارش انجام دهند. شاید باورتان نشود درب‌های شیشه‌ای سکوریت توان تحمل ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد از دما را به‌صورت کامل دارد بدون اینکه شیشه موردنظر آسیب یا ترک بخورد.

مهم‌ترین سنسورهای درب اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

همه ما در جریان هستیم که سنسورهای درب اتوماتیک اگر مناسب کار نکنند؛ موجب ترافیک انسانی خواهد شد. سنسور درواقع اصلی‌ترین قطعه درب‌های شیشه‌ای است؛ ما جدیدترین تکنولوژی را در ساخت سنسورهای درب اتوماتیک مجهز کرده‌ایم؛ که می‌تواند با کوچک‌ترین فعالیت در بخش ورودی درب‌ها انجام شود به‌صورت خودکار بازو بسته شود. درحقیقت چشمی یکی از مهم‌ترین اجزای است که اگر مناسب به کار نرود امکان دارد درکم تراز ۱ سال به تعمیرات آن کاربران مواجه خواهند شد. ما از بهترین متریال برای ساخته سنسورها استفاده کرده‌ایم؛ یکی از دقیق‌ترین اشعه مایکروویو که از نوع اشعه مادون‌قرمز که به‌صورت کامل بروی درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک کاملاً مجهز شده است

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.