کد خبر : 16003 / /
/

معرفی 10 تلویزیون برتر برای خرید در سال 1401

در بین لوازم خانگی، یکی از پر فروش ترین محصولات تلویزیون ها هستند. این محصول پر فروش به عنوان یک صنعت بزرگ شناخته می شود و رقابت در آن با تنش بسیار بالایی در حال جاری شدن است. از این رو، شرکت ها هر ساله تلویزیون های جدیدی را به بازار وارد می کنند که همگی از به روز ترین امکانات برخودار هستند. در این بین، شرکت های ال جی، سامسونگ و سونی در سطح اول رقابت جهانی حضور دارند و می تواند به عنوان پرچمدار های جهان در این زمینه به آن اشاره کرد. در ادامه این مقاله که خدمت شما ارائه می دهیم، به معرفی بهترین تلویزیون های سال 1401 می پردازیم.

10 تلویزیون برتر برای خرید مطمئن

تلویزیون هایی که لقب بهترین های جهان در سال جاری را به خود اختصاص دهند، باید ویژگی های خاصی مانند کیفیت تصویر بالا، کیفیت ساخت بالا و ... را داشته باشند. ما نیز در ادامه سعی داریم این تلویزیون ها را شناسایی کنیم و آن ها را به صورت کامل معرفی کنیم. برای خرید تلویزیون می توانید متن این مقاله را به دقت بررسی کنید.

تلویزیون SAMSUNG N5550

یکی از تلویزیون های سامسونگ که با کیفیت مناسبی  تولید شده است، SAMSUNG N5550  نام دارد.این  تلویزیون به توانایی دارد تصاویر را با کیفیت 4K  به نمایش بگذارد و رزلوشون تصویر آن به 3840 در 2160 می رسد. این نوع تصویر در حد کیفیت باور نکردنی قرار دارد.

ابعاد SAMSUNG N5550  بسیار متنوع بوده و  از سایز 32 اینچ شروع می شود. به همین علت دست شما برای انتخاب سایز کاملا باز است. توانایی تولید صدا در این تلویزیون به 20 وات می رسد. در واقع، کانال های صوتی SAMSUNG N5550 دو عدد هستند که هر کدام صدایی با قدرت 10 وات را تولید می کنند.

تلویزیون SAMSUNG N5550 از نظر درگاه های ارتباط کاملا محدود است. در واقع، این تلویزیون فقط 2 درگاه  HDMI  و 1  درگاه  USB  دارد. به همین دلیل نمی توان به این تلویزیون از نظر ارتباطی نمره بالایی داد زیرا کاملا محدود عمل کرده است.

تلویزیون LG LJ55000

در بین محصولات ال جی نیز تلویزیون های زیادی یافت می شوند که از نظر ویژگی های کلی کاملا مناسب خرید هستند. بعضی از این تلویزیون ها در دسته بهترین های سال قرار می گیرند و بعضی دیگر بهترین امکانات ار در کمترین قیمت ارائه می دهند که تلویزیون اقتصادی نام می گیرند. یکی از تلویزیون های اقتصادی ال جی LG LJ55000  نام دارد. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD  به نمایش بگذارد. از این رو، باید در این تلویزیون رزولوشن 1920 در 1080 را انتظار داشت.

LG LJ55000 از نظر ویژگی های پنل، در سطح بسیار بالایی فعالیت می کند. در واقع، در ویژگی هایی مانند زاویه دید، کنتراست و میزان بازتاب باید انتظار بالایی از این تلویزیون داشت. این ویژگی های مناسب از انتخاب درست پنل در این تلویزیون به وجود آمده و نمی توان از کنار این قضیه به سادگی گذشت.

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این تلویزویون از نوع  WebOS  است. این سیستم عامل مخصوص محصولات ال جی نام دارد. از سوی دیگر، سیستم صوتی LG LJ55000، می تواند صدایی با قدرت 10 تولید کند که جایی برای تعریف باقی نگذاشته است.

تلویزیون SONY X7000G

دیگر تلویزیونی که قصد معرفی آن را داریم، محصول شرکت سونی است. در این تلویزیون همه چیز در بالاترین سطح نگه داشته شده و می توان انتظارات بالایی از کارایی های مختلف تلویزیون  داشت. تلویزیونی که قصد صحبت در مورد آن را داریم، SONY X7000G  است. این نلویزیون با کیفیت تصویر  4K  محتوی هایی که در اختیار می گیرد را به نمایش در می آورد. این موضوع به این معنی است که رزلوشن تصویر برابر 3940 در 2160 بوده و برای نمایش هر تصویر از 8 میلیون پیکسل استفاده می کند.

با توجه به  سیستم تحلیلگر نصب شده بر روی این تلویزیون انتظار می رود، هوش مصنوعی SONY X7000G ما را شگفت زده کند. SONY X7000G با استفاده از این تحلیلگر شروع به تجزبه و تحلیل محتوی کرده و هر تصویر را قبل از نمایش، دست خوش تغییرات می کند. این تغییرات در جهتی است که کیفیت تصویر افزایش یابد و تصویر با ویژگی های بهتری در اختیار کاربر قرار گیرد.

توانایی صوتی تلویزیون SONY X7000G به 20 وات می رسد. این تلویزیون از فناوری اندروید در زمینه سیستم عامل استفاده کرده که سبب می شود تا رابط کاربری آن تا حد بالایی روان  و آسان شود. در گاه های این محصول نیز کاملا متنوع بوده و می توان تعداد مناسبی HDMI  و USB  را از آن انتظار داشت. در سویی دیگر نیز این تلویزیون توانایی اتصال از طریق WiFi  و بلوتوث را نیز دارد.

تلویزیون SAMSUNG AU8002

یکی از محصولات ویژه که سامسونگ برای سال جدید در نظر گرفته است، SAMSUNG AU8002  نام دارد.  این تلویزیون می تواند محتوی را با کیفیت 4K Ultra HD  به نمایش بگذارد و در نمایش این نوع محتوی به صورت کاملا موفق عمل می کند. SAMSUNG AU8002 دارای رزولوشن 3840 در 2160 است و می توان انتظار کیفیت بسیار بالایی را از آن داشت. پردازشگری که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است، Crystal Processor 4K  نام دارد. این نوع پردازشگر به تلویزیون کمک می کند تا محتوی های مختلف را قبل از نمایش مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و سپس آن ها را نمایش در آورد.

سرعت تازه سازی تصویر  که در تلویزیون SAMSUNG AU8002 مشاهده می شود برابر 60 هرتز است. توانایی 60 هرتزی در رفرش ریت  به این محصول اجازه نمی دهد تا در جایگاه یک تلویزیون گیمنگ حضور پیدا کند  اما هر نوع محتوی دیگر را بدون هیچ ایرادی به نمایش در می آورد. توانایی SAMSUNG AU8002 در تولید صدا، برابر 20 وات است که نشان دهنده رسایی صدای آن خواهد بود. این صدا از طریق 2 کانال به کاربر ارائه می شود و می تواند به راحتی رضایت آن را به دست آورد.

سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این محصول سامسونگ از نوع تایزن است. تایزن از گذشته سیستم عامل اکثر تلویزیون های سامسونگ بوده و می تواند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد. این سیستم عامل کاملا روان بوده و رابط کاربری کاملا پیشرفته ای دارد. اگر به درگاه های ورودی این تلویزیون دقت کنیم، شاهد 3 ورودی HDMI  و 2 ورودی USB  در این محصول هستیم که استفاده کاربر را از تلویزیون بسیار راحت می کند.

تلویزیون SONY W800G

سونی علاوه بر تلویزیون های پر قدرت، دست به تولید محصولاتی با  زمینه اقتصادی نیز زده که نتیجه یکی از آن ها تولید SONY W800G  شده است. این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت Full HD  به نمایش بگذارد و همین موضوع سبب شده تا رزولوشن تصویر در حد 1920  در 1080 باشد. به عبارتی دیگر در نمایش هر تصویر حدود 2 میلیون پیکسل فعالیت می کنند.

با اینکه SONY W800G  یک تلویزیون اقتصادی است، ویژگی هایی دارد که سبب شده تا تصویر ارائه شده در کیفیت بسیار مناسبی به کاربر پیشکش شود. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر  و کنتراست در سطح بالایی قرار دارد و می تواند به راحتی کاربر را از عملکرد خود راضی نگه دارد.

سیستم عامل این تلویزیون مانند دیگر محصولات سونی از نوع اندروید بوده  و از سوی دیگر صدایی با قدرت 10 وات می تواند تولید کند.

تلویزیون LG UM7340

یمحصول جدید شرکت ال جی LG UM7340  نام دارد. این محصول می تواند تصاویر را با کیفیت 4K  به نمایش بگذارد و بدون هیچ ایرادی این نوع محتوی را برای کاربر ارائه دهد. در صورتی که به رزولوشون تصویر LG UM7340 دقت کنید، شاهد رزولوشن 3840 در 2160 هستید که نشان می دهد این تلویزیون برای نمایش هر تصویر از 8 میلیون پیکسل استفاده می کند. صفحه نمایش LG UM7340 از نوع LED  بوده و از پنل IPS  استفاده می کند. این ویژگی ها سبب شده تا محصول ال جی در نمایش محتوی بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهد.

نور پس زمینه استفاده شده در این محصول،  از نوع DIRECT   است. این شیوه نورپردازی سبب شده تا توانایی هایی مانند زاویه دید در این محصول در سطح بالایی ارائه شود. نوخ تازه سازی تصویر در LG UM7340 برابر 50 هرتز است. این نرخ تازه سازی اجازه نمی دهد تا آن را تلویزیونی گیمنگ خطاب کنیم اما در نمایش دیگر محتوی ها هیچ ایرادی را از خود به نمایش نمی گذارد.

سیستم صوتی LG UM7340 از دو کانال تشکیل می شود و صدایی با قدرت 20 وات را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این صدا کاملا فراگیر بوده  حالت های پیش فرض بسیاری را برای ساده شدن استفاده از آن  به تلویزیون اضافه شده است. CPU  محصول LG UM7340 از 4 هسته تشکیل می شود که توانایی های متعددی برای تجزیه و تحلیل و بالا بردن سطح کیفیتی تلویزوین را به آن اضافه کرده است. سیستم عامل LG UM7340 از نوع WebOS  بوده که سیستم عامل مختص محصولات ال جی خطاب می شود. این سیستم عامل رابط کاربری فوق العاده ای  دارد و استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. کنترل جادویی نیز این ویژگی را مطلوب تر کرده و توانایی های تلویزیون را چند برابر کرده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.