کد خبر : 21329 / /
/

جرا ریش تراش موزر در دنیا معروف شد؟

با نگاهی به تتاریخچه موزر و دلیل معروفیت آن میتوان موارد زیر را برشمرد:

 

بی شک کیفیت بالای موزر، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین طراحی منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد. اما نگاهی به تاریخچه برند موزر برای شما هم جالب خواهد بود. اولین ماشین اصلاح الکترونیکی توسط شخصی به نام لئو جی در آمریکا در سال 1918 میلادی اختراع و تولید شد. همین ماشیناصلاح  الکتریکی عاملی شد تا طی دهه های بعد با شکل های دیگری و مدل های پیشرفته تری تولید و به بازار عرضه گردد. تا اینکه بالاخره در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا سری 1400 تولید و به بازار وارد شد. این ماشین اصلاح تا به امروز بیش از 30 میلیون فروش داشته است. جالب است بدانید نوع قوی تر همین موزر برای اصلاح مو و پشم گوسفندان در سال 1974 تولید شد. در سال 2001 موزر کمی پیشرفته تر شد و موزر شارژی با همان اسم سابق روانه بازار شد. اما نتوانست محبوبیت موزر 1400 را به دست آورده و مانند آن معروف شد. با اینکه بیش از 50 سال از تولید اولین ماشین اصلاح موزر به همین شکلی که در تصاویر مشاهده میکنید میگذرد، اما همچنان این محصول پرچمدار ماشین های اصلاح بوده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

خرید ریش تراش موزر

ماشین موزر با مارک ساخت آلمان + اشانتینون (پکیج کامل شانه های موزر در شماره های مختلف)

چرا نیازبه خرید موزر داریم؟

اکثر مردها معمولا به طور روزانه یا هفتگی نیاز به اصلاح سر و صورت خود دارند. با خرید ماشین اصلاح موزر اصل نیاز به رفتن به آرایشگاه و جدا از هزینه های آرایشگاه زمان منتظر ماندن در صف را نخواهید داشت. علاوه بر آن در هر زمان که بخواهید میتوانید موهای صورت یا شقیقه ها و دور گردن یا کل موهای سر را با هر اندازه ای که بخواهید اصلاح کنید بدون اینکه نیاز باشد به آرایشگاه مراجعه کنید. جدا از موهای سر و صورت میتوانید از موزر خود برای اصلاح دیگر قسمت های بدن که دارای موهای زائد هست بهره ببرید. جدا از موارد فوق در مقایسه با ماشین اصلاح های دیگر، موزر مدل 1400 بسیار خوش دست و خوش فرم بوده که وقتی آن را در دستان خود بگیرید میتوانید تیغه های آن را در حالت های مختلف برای اصلاح بهتر نگه دارید که دیگر ماشین های اصلاح از این خصوصیت بی بهره اند یا حداقل مانند این مدل از موزر نیستند و به همین دلیل است که در سالیان طولانی این موزر پرچمدار تمام ماشین های اصلاح و پیرایش بوده است.

افرادیکه اقدام به خرید موزر میکنند، قطعا نیاز به خرید شانه های آن در شماره های مختلف خواهند داشت. با خرید از فروشگاه تهران تخفیف ما پکیج کامل شانه ها که دارای شماره های مختلفی برای اصلاح موها در اندازه های مختلف است را به همراه ماشین خود موزر به عنوان اشانتیون به مشتریان خود تقدیم خواهیم کرد.

خرید ماشین اصلاح سر و صورت

منبع: تهران تخفیف - موزر

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.