کد خبر : 3823 / /
/

قیمت دلار امروز 4 خرداد چقدر شد؟

قیمت دلار خرده فروشی (سنا) صبح امروز ۲۲ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۳۴۳ تومان رسید.​

قیمت دلار امروز 4 خرداد چقدر شد؟

در معاملات امروز -سه‌شنبه چهارم خرداد- بازار ارز قیمت دلار ۳۰۰ تومان کاهش یافت و بار دیگر وارد کانال ۲۲ هزار تومانی شد.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۲ هزار و ۱۶۸ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۱۲۲ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۲ هزار و ۳۹۰ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۳۴۳ تومان رسید.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۵۳ تومانی نسبت به روز دوشنبه ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۷ هزار و ۳۱۷ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۷ هزار و ۳۷۱ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده دیروز ۹۴ تومان کاهش داد و ۲۲ هزار و ۳۲۱ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۱۵ تومان کاهش یافت و در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۴۱۲ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح سه‌شنبه بازار آزاد نسبت به روز دوشنبه ۳۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز بدون تغییر ۲۸ هزار و ۲۶۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۳۳۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز یکشنبه ۳۰ تومان افزایش یافته است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.