کد خبر : 2119 / /
/

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس چیست؟

سوال بسیار مهم بسیاری از کاربران: صرافی بایننس چیست؟ بایننس (binance) یک صرافی ارز دیجیتال است که بستری را برای خریداران و فروشندگان ارز دیجیتال فراهم کرده است تا به معاملات رمز ارز‌ها بپردازند. این صرافی در سال 2017 تاسیس و در ژانویه 2018 به بزرگترین صرافی رمز ارز جهان از نظر حجم معاملات تبدیل شد.

بایننس بیش از 100 رمز ارز رایج از جمله بیت کوین را پشتیبانی می‌کند، همچنین یک کیف پول هم برای معامله گران خود فراهم کرده است که به راحتی می‌توانند وجه‌های الکترونیکی خود را در آن نگهداری و معامله کنند. این صرافی برنامه هایی نیز دارد که به معامله‌گران در تصمیم‌گیری سرمایه گذاری های آنها کمک می‌کند.

بایننس توسط changpeng در سال 2017 در چین تاسیس شد؛ yi he  و zhao هر دو قبل از تصمیم به ساخت صرافی رمز ارز خود در okcoin کار می‌کردند. پس از آنکه دولت چین تجارت ارزهای رمزپایه را ممنوع کرد، این شرکت در سپتامبر 2017 مجبور به ترک چین شد. از آن زمان در ژاپن و تایوان دفتر داشت و هم اکنون در کشور مالت مستقر است.

در لینک آموزش فعالیت در صرافی بایننس می توانید آموزش کامل تری به همراه ویدیو دریافت کنید.

کاربران ایرانی چطور باید در بایننس فعالیت کنند؟

متاسفانه کاربران ایرانی در این صرافی تحریم هستند و برای اینکه بتوانند در بایننس فعالیت کنند، باید از ای پی ثابت برای ترید استفاده کنند. ip ثابت کمک می کند که کاربران ایرانی بتوانند با یک آی پی غیر ایرانی وارد این صرافی شوند و از آنجا که این آی پی ثابت است و هیچگاه تغییر نمی کند، بایننس هرگز نمی تواند تشخیص دهد که آن کاربر از ایران متصل شده است.

سایت های بسیار زیادی هستند که ip ثابت ارائه می دهند اما ما به شما سایت بیت سرور را پیشنهاد می کنیم که هم به لحاظ قیمت، هم پشتیبانی و هم خدمات امکانات بسیار زیادی را برای کاربران ایرانی فراهم آورده است.

آیا بایننس قابل اعتماد است؟

در ادامه مقاله صرافی بایننس چیست؟ باید بگوییم نکته ای که قطعا فکر بسیاری از افراد را قبل از معامله و سرمایه گزاری در بایننس مشغول می کند این است که چقدر میتوان به این صرافی آنلاین اعتماد کرد؟

در پاسخ می توان گفت بایننس یک صرافی امن است که با راهکار‌های امنیتی مانند احراز هویت دو فاکتوره (2fa) و آنتی فیشینگ تجهیز شده و امکان محافظت بسیار بالایی را برای کاربرانش فراهم کرده است.

اگرچه این صرافی در تاریخ 7 می 2019 یک هک بزرگ را تجربه کرد که باعث به سرقت رفتن 7000 بیت کوین به ارزش 40 میلیون دلار شد که البته بعد از آن مبالغ هک شده را به حساب کاربران بازگرداند، اما در حال حاضر این صرافی فاکتورها و نیروهای متخصص لازم برای محافظت کامل از اکانت کاربرهایش را داراست و شما میتوانید خیالتان را از این بابت آسوده کنید.

چطور در این صرافی فعالیت کنیم؟

برای فعالیت در این صرافی بایستی از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید. برای این کار، حتما باید اقدام به خرید vps برای بایننس کنید. در این صورت، ip شما از یک کشور غیر ایرانی متصل می شود و بایننس هرگز متوجه این موضوع نمی شود که شما از ایران به این پلتفرم متصل شده اید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.