کد خبر : 9172 / /
/

خوراک دام دولتی

خوراک دام دولتی

خوراک دام دولتی

این روزها که قیمت نهاده های دامی و علوفه سربه فلک کشیده تهیه خوراک دام با نرخی کمتر برای همه دامداران اولویت خاصی دارد.ما در این مقاله به معرفی مکانی برای خرید خوراک دام با نرخ دولتی می پردازیم.

شرکت مانا طب بیستون

این شرکت که فعالیتش در راستای تامین دو قلم از اقلام مختلف خوراک دام است ،فعالیت خود را از سال 1391 آغاز نموده است . این محصولات در ایران کاملا شناخته شده و مورد مصرف تعداد زیادی از دامداران قرارگرفته است .محصولات این شرکت به دو دسته زیر تقسیم می شود.

  1. خوراک دام مخصوص گاو و گوساله
  2. خوراک دام مخصوص گوسفند

شماره تماس دکتر ماکان هادی زمانی : 09121990714

آدرس : کرمانشاه شهرک صنعتی بیستون خیابان صنعت یکم – کارخانه مانا طب بیستون

خوراک طلایی

کلیه این محصولات تولیدی کارخانه مانا طب بیستون با برند خوراک طلایی به بازار عرضه می شود .

هرکدام از محصولات تولیدی شده مخصوص گاو وگوساله به شرح زیر است :

  1. خوراک مخصوص  استارتر گوساله
  2. خوراک مخصوص گاو شیری
  3. 3- خوراک مخصوص گوساله پرواری

و محصولات تولید شده مخصوص گوسفند به شرح زیر است :

  1. خوراک مخصوص استارتر بره  
  2. خوراک مخصوص دوقلوزایی و فلاشینگ گوسفند وبز
  3. خوراک مخصوص میش داشتی
  4. خوراک مخصوص بره پرواری

نوع خوراک به صورت پودری می باشد و می تواند  براساس برنامه مصرف بیشترین بازدهی را به همراه داشته است. درپرواربندی گوساله مصرف این خوراک  رکورد ماهانه 56 تا 60 کیلوگرم افزایش وزن در ماه را داشته است. و در بره پرواری ماهانه 10-12 کیلوگرم افزایش وزن را به همراه داشته است.این خوراک فقط با کاه یا یونجه مخلوط می شود و احتیاج به هیچ ماده دیگری جهت ترکیب ندارد. کلیه مواد لازم معدنی ،ویتامین ها ،پروبیوتیک های مورد نیاز رشد درآن گنجانده شده است.

جهت مشاهده ویدیویی خوراک طلایی  می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید. به طور کامل نوع خوراک و شرایط نگهداری به صورت ویدیویی توضیح داده شده است.

خوراک دام دولتی
خوراک2

جهت خرید خوراک دام دولتی می توانید با تماس تلفنی با مدیریت شرکت دکتر ماکان هادی زمانی نسبت به خرید خوراک دام به نرخ دولتی اقدام نمایید. در این شرکت دو نوع نرخ فروش وجود دارد یکی نرخ آزاد و دومی نرخ دولتی  

ثبت نام خوراک دام دولتی

جهت ثبت نام خوراک دام به دو صورت می توانید اقدام نمایید . روش اول که  به صورت اینترنتی است و میتوانید  بر روی لینک زیر کلیک نمایید. وارد صفحه ثبت نام خوراک دام دولتی خواهید شد.فرم را پرکنید و دکمه ارسال درخواست را بزنید.

ثبت نام خوراک دام دولتی

خوراک3

روش دوم به صورت تلفنی است شما می توانید  با تماس با دکتر ماکان هادی زمانی  از شرایط و تناژمورد نیاز خود آگاه شوید و به صورت تلفنی سفارش دهید.

حواله خوراک دام دولتی

جهت خرید محصولات نیازی به گرفتن حواله خوراک دام از جای خاصی نیست فقط می بایست مصرف خوراک در داخل ایران باشد و صادرات این محصول به خارج کشور ممنوع است. ارسال به تمام شهرهای ایران انجام می شود و بسته آموزشی نحوه مصرف نیز در اختیار مشتری قرار می گیرد. این بسته های آموزشی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد راهنمای جامع و فوق العاده ای برای پیشرفت در زمینه دامداری و رعایت دقیق موارد ذکر شده در بسته راهنما افزایش سودآوری شما را تضمین می نماید.

قیمت خوراک دام دولتی

قیمت این  محصول به نسبت قیمت بازار خوراک دام بسیار ارزان و به صرفه است و با آموزش نحوه مصرف در دوره آموزشی که برای مشتری ارسال میگردد.به صرفه تر نیز خواهد شد و با مصرف کمتر بازدهی بیشتری خواهید داشت.

ثبت نام سهمیه خوراک دام

هر مکانی اعم از گاوداری های سنتی و صنعتی یا پرورش دهندگان گوسفند چه در روستاها و چه در پرواربندی ها دارای سهمیه خاصی هستند که می توانند برابر آن سهمیه خوراک دام به نرخ دولتی دریافت نمایند.جهت ثبت نام سهمیه خوراک دام به سایت مانا طب بیستون مراجعه نمایید

دوره های آموزشی دکتر زمانی

دکتر ماکان هادی زمانی که از فعالان رشته دامپروری و مالک  مجموعه مانا طب بیستون می باشد به طور تخصصی دوره های آموزشی در زمینه پرورش گاو و گوسفند تهیه نموده است که حاصل تحقیقات علمی و فعالیت  عملی ایشان در زمینه های مختلف پرورش گاو و گوسفند می باشد .این دوره ها که به صورت دوره آموزشی انلاین کلاس های حظوری و پکیج های ضبط شده می باشد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی واحدهای صنعتی و سنتی دامداری داشته است.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.