کد خبر : 8107 / /
/

آیا برای سرمایه گذاری در بیت کوین دیر است؟

در سال 2021 ، ارزش بیت کوین به بالاترین سطح در تاریخ خود رسید که تا کنون بیش از 50 هزار دلار بوده است. سرمایه گذاری روی بیت کوین ممکن است برای کسانی که با آن آشنایی ندارند دور و دشوار به نظر برسد یا حتی ترسناک باشد.

آیا برای سرمایه گذاری در بیت کوین دیر است؟

 

 با این حال ، هنگامی که به طور منطقی فکر می کنید که آیا زمان مناسبی برای پیوستن به بازار این رمز ارز است ، باید این احساسات را کنار گذاشت. در این مقاله توضیح داده می شود که چرا اگرچه قیمت این رمز ارز بسیار بالا است ولی هنوز هم برای سرمایه گذاری در بیت کوین دیر نیست و چگونه می توانید به راحتی سرمایه گذاری کنید.

چرا باید روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد؟

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است  اصطلاحی است که به ارزهای مجازی مبتنی بر فناوری بلاک چین اشاره دارد. بیت کوین که در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاموتو معرفی شد ، قدیمی ترین و شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در بازار است. سایر ارزهای رمزنگاری شده بر اساس فرایندهای مشابه در طول این سالها ساخته شده اند با این حال ارزش آنها از بیت کوین فاصله بسیار زیادی  دارد. 

شما می توانید از بیت کوین تقریباً مانند پول سنتی یا به عنوان بخشی از سیستم های پرداخت استفاده کنید. با گذر زمان شرکت ها و خدمات دهندگان مختلفی پرداخت با بیت کوین را پذیرفته و خواهند پذیرفت. به همین دلیل بیت کوین یک انتخاب هوشمندانه برای سرمایه گذاری، به خصوص سرمایه گذاری بلند مدت است.

آیا برای سرمایه گذاری در بیت کوین خیلی دیر است؟

این کاملاً طبیعی است که بپرسیم آیا برای سرمایه گذاری در کلاس دارایی هایی که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند دیر است یا خیر. بیایید با هم بررسی کنیم که آیا برای سرمایه گذاری در BTC دیر شده است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر به طور قابل توجهی در حال افزایش است و پیش بینی می شود این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد. ممکن است قیمت یک بیت کوین کامل برای بسیاری غیرقابل دسترسی باشد، اما می توانید کسری از این رمز ارز را با قیمت بسیار کمتر خریداری کنید. یک بیت کوین شامل هشت عدد اعشاری یا صد میلیون واحد ساتوشی است. با خرید مقدار کمی بیت کوین می توانید به سرعت حتی با مقدار کمی سرمایه وارد بازار شوید.

بیت کوین به عنوان اعتراضی علیه انحصار دولتها و بانکها ایجاد شده است. ارزش بیت کوین بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود، بنابراین ارزش خود را به خوبی حفظ می کند و مستعد دستکاری توسط طرف های خارجی نیست. بیت کوین دارای 21 میلیون سکه عرضه محدود است ، بنابراین تورم که پول سنتی را درگیر خود کرده است در مورد آن صدق نمی کند. به دلیل این کمیابی ، ارزش بیت کوین در آینده به احتمال زیاد بیشتر از اکنون خواهد بود. 

از زمان معرفی بیت کوین تا کنون هربار قیمت این رمز ارز اوج جدیدی ثبت کرده است بسیاری گفته اند که دیگر دیر است اما هر بار پس از مدتی بیت کوین با افزایش های قابل توجه همه را شگفت زده کرده است. با نگاهی کوتاه به قیمت ارز دیجیتال متوجه رشد مداوم بیت کوین در طی سالهای اخیر خواهید شد.

1048

چگونه بیت کوین بخریم؟

ساده ترین راه برای خرید بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی استفاده از خدمات یک صرافی داخلی معتبر است.

شما می توانید با استفاده از کارت بانکی به صورت مستقیم و با پرداخت ریالی در سایت پی 98 اقدام به خرید بیت کوین، خرید دوج کوین، خرید سولانا، خرید شیبا و خرید بیش از 500 رمز ارز دیگر نمایید.

صرافی پی 98 امکان فروش لحظه ای ارزهای دیجیتال با قیمت بازار را نیز برای کاربران فراهم می کند تا بتوانید هر زمان که میخواهید به سرعت ارزهای خود را به ریال تبدیل کنید و معادل آن ها در کارت بانکی خود دریافت نمایید.

جمع بندی

بازار ارزهای دیجیتال بازاری نوظهور است که به دلیل نوسانات بالایی که دارد فرصت های زیادی را برای کسب سود فراهم میکند. در این میان اگرچه بیت کوین محبوب ترین و پایدار ترین دارایی در این بازار محسوب می شود، گزینه های متعدد دیگر نیز برای سرمایه گذاری وجود دارد که با قیمت های پایین تر پتانسیل رشد بالاتری را ارائه می دهند. در این میان نقش آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی را نمی توان در ورود به این بازار دست کم گرفت. بنابراین توصیه می شود پیش از سرمایه گذاری در بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری در راستای افزایش و ارتقا آگاهی خود در این زمینه تلاش کنید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.