کد خبر : 6694 / /
/

همه چیز در مور برنامه گفت و گو محور پیشگو

همه چیز در مور برنامه گفت و گو محور پیشگو

همه چیز در مور برنامه گفت و گو محور پیشگو

نماوا اقدام به تولید برنامه گفت و گو محور جدیدی به نام پیشگو با مجری گری پژمان جمشیدی کرده است. این برنامه دومین برنامه پس از هم رفیق در بخش تاک شو است. نماوا هر سه باری که اقدام به تولید برنامه های تاک شو کرده است، نتتوانسته خروجی مناسبی را به دست آورد. بیشتر مهمان های برنامه های گفت و گو محور نماوا را شخصیت های سینمایی تشکیل می­دهند. اما تولید مداوم این گونه از برنامه ها، نشان از پر بازدید بودن آن ها دارد. پر بازدید بودن آن ها شاید تنها به دلیل حضور شخصیت های معروف در این برنامه ها است و نه وجود داشتن کیفیت. پژمان جمشیدی در 6 فیلمی که در 3 سال اخیر بازی کرده است، مبلغی حدود 72 میلیارد فروش داشته است و این کار را به کمک همکار دیگر خود یعنی سام درخشانی به دست آورده است. سام درخشانی نیز در یکی از این برنامه ها به نام مسابقه ایران، به اجرای نقش پرداخت که خیلی زود کناره گیری کرد و دیگر ادامه نداد. اما اینکه پژمان جمشیدی می­تواند همانند دوران بازیگری خود، مجری خوبی هم باشد، سوال برانگیز است. طبق شواهدی که از برنامه های تاک شو دیگر مشاهده کردیم، هنگامی که افراد مشهور در نقش مجری ظاهر می­شوند، گفت و گو و مصاحبه جذابی را مشاهده نخواهیم کرد.

در برنامه ها که مهمانان آن ها را صدها بار در برنامه های دیگر دیده ایم و برای افراد به نوعی تکراری است، گفت و گویی بی محتوا همراه با چند شوخی نه چندان جالب را خواهیم دید.

نکته مثبت پیشگو نسبت به همرفیق

یکی از اشتباهاتی که برنامه همرفیق انجام داد، گیر کردن در یک موضوع مشخص بود که درگیر آن شد. هنگامی که موضوع یک برنامه حول یک موضوع بگردد، بالاخره سوالات درباره آن موضوعات تمام می­شود و نمی­توان موضوع جدیدی را مطرح کرد و برنامه به نوعی تکراری و خسته کننده می­شود. در برنامه همرفیق نیز که حول موضوع رفیق و رفاقت، برنامه در حال انجام  بود و پس از مدتی گرفتار آن شد.

اما برنامه پیشگو خود را گرفتار آن نکرد و موضوعات آزادانه را هدف خود قرار داد. سوالاتی که پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو از مهمانان می­پرسد، سوالات آسانی نیستند و مهمانان را وارد چالش می­کنند.

پیشگو در بخش طراحی صحنه بسیار موفق عمل کرده است و توانسته از بسیاری برنامه های تاک شو دیگر، پیشی بگیرد و طراحی زیبا تری را ارائه دهد. این نشان می­دهد که برای طراحی صحنه برنامه پیشگو وقت و فکر زیادی صرف شده است.

در بخش موسیقی نیز بسیار موفق عمل کرده اند و توانسته اند تا با اجراهای جذاب، به اثر بخشی برنامه کمک کنند. گروه موسیقی پیشگو قطعات بی ربط تولید نمی­کند و روی یک سبک خاص اصرار ندارد. به طور کلی توانسته اند با اجراهای خود، این برنامه را به یکی از بهترین برنامه ها در بخش موسیقی تبدیل کند.

اما از دلایل اصلی موفقیت این برنامه، جدا از طراحی صحنه و موسیقی و بخش های مختلف برنامه، به دلیل مجری گری پژمان جمشیدی است. پژمان جمشیدی که ابتدا در دنیای ورزش فعالیت می­کرد و پس از آن وارد عرصه بازیگری شد، اکنون در برنامه پیشگو به عنوان مجری ظاهر شده است. همه بینندگان برنامه پیشگو را با پژمان جمشیدی می­شناسند و تبلیغات آن نیز حول محور این شخصیت می­چرخد. همان طور که به آن اشاره شد، استفاده از چهره ها برای افزایش بازدید در شبکه نماوا تبدیل به فرمولی تکراری شده است.

در قسمت اول برنامه پیشگو که میتوانید آن را از وبسایت دانلود فیلم نایس مووی دانلود نمایید، پژمان جمشیدی مجری گری را به بدترین شکل ممکن اجرا می­کند و هرکاری را که انجام می­دهد به نوعی خارج از چارچوب است. وجود استرس در او نمایان است و در گفت و گو با مهمان دچار مشکل است. به خوبی با مهمان ارتباط برقرار نمی­کند و گفت و گو حالت رسمی دارد. جمشیدی جوک های بی مزه تعریف می­کند و مهمان برنامه حس موذب بودن دارد. تمامی این اتفاقات باعث می­شود، قسمت اول نتیجه رضایت بخشی نداشته باشد. اما در ادامه شاهد بهتر شدن اجرا این مجری خواهیم بود.

در قسمت بعدی این برنامه، شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود. چرا که مهمان آن فردی با تسلط است و به جذابیت برنامه کمک می­کند و خودش به نوعی در نقش مجری برنامه ظاهر می­شود، به نوعی که پژمان جمشیدی او را تنها با جملاتی کوتاه همراهی می­کند. این مهمان باران کوثری نام دارد و به خوبی نشان می­دهد که می­تواند در نقش یک مجری ظاهر شود و موفق عمل کند.

پژمان جمشیدی را در برنامه های تاک شو مختلفی مشاهده کرده اید و او را در نقش مهمان برنامه دیده اید. او در این برنامه ها مهمان بهتری نسبت به مجری است. به این دلیل که در نقش مجری خودش است و نقش بازی نمی­کند.

برای دانلود تمامی قسمت های برنامه پیشگو و دانلود فیلم های دیگر، می­توانید به سایت نایس مووی مراجعه کنید و آن را در هر کیفیتی که دوست دارید، دانلود کنید.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.