کد خبر : 6611 / /
/

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس چیست؟

حوزه ارز‌های دیجیتال یا کریپتوکارنسی دارای محبوبیت زیادی در بین مردم دنیا می‌باشد. همچنین به تازگی و در سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی نیز قرار گرفته است و محبوبت آن روز‌به‌روز در حال افزایش است. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با بخش صرافی‌ها در دنیای ارز‌های دیجیتال و معرفی بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات یعنی صرافی بایننس (Binance) و بهترین سیگنال‌های بایننس آشنا کنیم. با ما همراه باشید...

صرافی چیست ؟

برای فعالیت در بخش بازار‌های مالی ما نمیتوانیم به صورت مستقیم به خرید و فروش ارز یا سهام بپردازیم و نیاز به یک واسطه داریم که به آن صرافی میگویند. وظیفه‌ی این صرافی‌ها اتصال خریدار به شبکه­ی اصلی خرید و فروش و متصل کردن سفارشات خرید و فروش می‌باشد.

تمامی بازار‌های مالی مانند بازار بورس، بازار ارزهای دیجیتال و ... همگی نیازمند استفاده از این صرافی ها می‌باشند.

صرافی ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی

با زیاد شدن محبوبیت ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا تعداد صرافی‌های دنیا نیز به سرعت در حال افزایش است. هر کدام از صرافی‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند. همچنین با توجه به تجربه و نیازی که کاربر دارد می‌تواند با استفاده از آن‌ها وارد دنیای زیبای ارزهای دیجیتال شود. در این بین صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال را بر اساس میزان حجم معاملات در این صرافی‌ها با یکدیگر مقایسه میکنند که صرافی بایننس دارای بیشترین حجم معاملات در بین آن‌ها می‌باشد .

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس یک صرافی برای ارتباط بین کاربران و بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. صرافی بایننس در سال 2017 و در کشور چین توسط آقای چانگ پنگ ژائو که با نام مستعار CZ شناخته می‌شود ایجاد شد. با توجه به امکانات خوبی که در اختیار کاربران قرار میداد به سرعت راه پیشرفت را طی کرد و توانست بزرگترین صرافی این حوزع شود. صرافی بایننس به خاطر ویژگی‌هایی نظیر سرعت معاملات، امکانات مختلف برای کاربران و امنیت و...  محبوبیت زیادی را بدست آورده است.

ویژگی های صرافی بایننس

  1. پشتیبانی کردن از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال

تعداد زیادی از آلت‌کوین ها را در صرافی بایننس قابل معامله کردن می‌باشد. هر روز بر تعداد این ارزها افروده می‌شود، در واقع بایننس بیشترین پوشش ارزها را در بین صرافی های دنیا را دارد.

  1. کارمزد پایین تراکنش ها در صرافی بایننس

کارمزد معاملات در صرافی بایننس نسبت به دیگر صرافی ها بسیار کم بوده و شما برای هر معامله تنها نیاز به پرداخت یک صدم درصد به عنوان کارمزد می‌باشید.

  1. امنیت بسیار بالای صرافی بایننس
  2. فروش عرضه اولیه‌های بسیار زیاد و معتبری به هر دو صورت ICO و IEO
  3. وجود بخش binance lite برای کاربرانی که حرفه‌ای نیستند و به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند.

توجه : البته باید توجه داشته باشید که برای ثبت نام در صرافی بایننس و انجام معاملات در این صرافی و استفاده از قابلیت‌های بی‌شمار آن شما نمیتوانید از ip کشور ایران استفاده کنید و حتما باید از  vpn ها یا vps ها استفاده کنید.

واریز به صرافی بایننس

شما میتوانید از روش‌های مختلفی از جمله استفاده از کارت‌های بانکی یا انتقال ارزهای دیجیتال به این صرافی و یا روش های پرداختی دیگر واریز وجه را انجام دهید .البته کاربران ایرانی که با استفاده از VPN در این صرافی ثبت نام کرده‌اند، فقط می‌توانند از روش انتقال ارز از یک صرافی ایرانی به صرافی بایننس استفاده کنند زیرا متاسفانه امکان احراز هویت برای این دسته از کاربران وجود ندارد.

انواع معامله در صرافی بایننس

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم صرافی بایینس دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیادی برای کاربران می‌باشد. شما می‌توانید برای معاملات از سیگنال بایننس سایت بیترونت استفاده کنید که در این زمینه به شما کمک زیادی می‌کند.

یکی از این امکانات توانایی انجام معاملات به 3 حالت زیر می‌باشد:

  1. معاملات لحظه‌ای یا اسپات(Spot) :

در این نوع معاملات مانند بازار‌های مالی یک‌طرفه دیگر نظیر بورس اوراق بهادار ایران، شما به نسبت سرمایه خود میتوانید مقداری از یک ارز را خریداری کرده و در صورت افزایش ارزش آن پس از فروش کسب سود کنید.

  1. معاملات کراس مارجین :

در این نوع معاملات صرافی به شما این امکان را میدهد تا در برخی ارز‌های موجود در صرافی که تعداد آن‌ها کم نیست تا 3 برابر یا حتی در برخی از ارز‌ها با حجم بازار بالا تا 10 برابر سرمایه شما به شما قرض دهد. شما می‌توانید مبلغ بیشتری را به خرید اختصاص دهید. البته که این نوع معامله دارای ریسک می‌باشد و برای افراد تازه وارد توصیه نمی‌شود. با این حال موسسه بیتورنت با ارائه سیگنال‌های بایننس در این نوع معاملات سود خوبی را نصیب شما می‌کند.

  1. معاملات فیوچرز :

در معاملات فیوچرز شما میتوانید از هر دو طرف بازار استفاده کنید. یعنی حتی در صورت ریزش نیز میتوانید با استفاده از معاملات short در بازار سود بدست آورید. از سویی دیگر در معاملات فیوچرز شما قابلیت استفاده از اهرم‌ها را نیز دارید. میتوانید برای سود یا زیان خود ضریبی بین 1 تا 125 قرار دهید. کاربران تازه وارد فقط توانایی استفاده حداکثر اهرم 20 را دارا می‌باشند.

معاملات فیوچرز دارای ریسک بسیار زیادی می‌باشند که برای استفاده از آن شما یا نیاز به داشتن مهارت تحلیل بسیار بالایی دارید و یا میتوانید از سیگنال‌های مجموعه‌ی بیترونت استفاده کنید.

کلام آخر

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی برای کسب درآمد برای شما باشد. همجنین میتواند باعث ضرر و زیان شما شود. همچنین بیان کردیم که استفاده از ابزار های پیشرفته‌ی صرافی بایننس دارای ریسک بسیار زیادی می‌باشد.

شما برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال میتوانید پس از آموزش دیدن و کسب تجربه‌ی کافی به معامله بپردازید یا اگر فرصت کافی ندارید یا به هر دلیلی مشتاق به آموزش در این حوزه نیستید میتوانید از سیگنال‌های ترید مجموعه‌ی بیترونت استفاده کنید. سیگنال‌های این مجموعه سیگنال بایننس می‌باشد و شما میتوانید به راحتی و با استفاده از آن‌ها در این بازار کسب سود کنید.

 

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.