کد خبر : 6593 / /
/

5 دلیل تبلیغات در نسخه دیجیتال

5 دلیل تبلیغات در نسخه دیجیتال

در حال حاضر چشم انداز تبلیغات دیجیتال آشفته است. بسیاری از اوقات ، تبلیغ کنندگان مطمئن نیستند که آیا مشارکت واقعی را دریافت کرده اند یا هزینه های بازاریابی خود بالا برده اند.علاوه بر این ، به نظر می رسد که یک داستان کلاهبرداری در تبلیغات یا یک اشتباه بزرگ به صورت ماهانه ظاهر می شود. در میان یک محیط بازاریابی مشکوک ، مارک ها و نمایندگی ها به پناهگاه های امن مانند نسخه های دیجیتالی می روند.در اینجا ما پنج دلیل کلیدی را در نظر می گیریم که چرا رسانه نسخه چاپ دیجیتال برای تبلیغ کنندگان منطقی به نظر می رسد.

5 دلیل تبلیغات در نسخه دیجیتال

5 دلیل تبلیغات در نسخه دیجیتال

نامزدی عمیق تر

میزان رسانه ای که در اختیار داریم واقعاً حیرت انگیز است. ما روزانه صدها هزار بار توسط رسانه ها درگیر فضای مجازی هستیم گویی ذهن ما و ذهن مخاطبان هدف ما همیشه در فضای غریب دیجیتال زندگی می کنند.نسخه دیجیتالی یکی از پاک ترین راه ها برای کاهش بی نظمی است ، زیرا احساس چاپ عمیق و مرتب در قالب دیجیتال را فراهم می کند. این امر خواننده را به تجربه ای می کشاند که به او اجازه می دهد تا مدت زمان طولانی بر تبلیغات (و همچنین محتوا) با نمونه چاپ دیجیتال تمرکز کند.با جمع آوری میانگین کتابهای خوانده شده در یک نمونه آماری ، خوانندگان سال گذشته در هر بازدید به مدت 7 دقیقه و 29 ثانیه مشغول به کار بودند. این بیش از هفت برابر میانگین هر بازدید برای یک وب سایت معمولی است. تبلیغات در سیستم عامل های نسخه دیجیتالی نسبت به یک وب سایت بسیار جذاب تر می شود.

تمرکز در نام تجاری

علاوه بر این ، بارها تبلیغات در وب سایت شامل استفاده از ابزارهای برنامه ای است. مارک ها اغلب کنترل مکان تبلیغات خود را کنار می گذارند. اگر تبلیغات در کنار محتوای مشکوک (یا قبل از یک ویدئوی مشکوک) قرار داشته باشند ، این امر می تواند منجر به از دست رفتن درآمد مخرب و به طور بالقوه از بین بردن نام تجاری یک شرکت شود. ایمنی برند در یک سال گذشته و به دلایلی به یک کلمه کلیدی در دنیای بازاریابی تبدیل شده است.در مقاله اخیر AdAge آمده است که در سال 2017 ، در نتیجه قرار دادن تبلیغات در کنار محتوای مشکوک ، JPMorgan Chase تعداد سایت هایی را که تبلیغ می کرد از 400000 به 5000 در ماه کاهش داد. علاوه بر این ، P&G هزینه تبلیغات دیجیتال خود را به دلیل نگرانی های مشابه 140 میلیون دلار کاهش داد. آگهی دهندگان این حق را دارند که بدانند محتوای آنها دقیقاً به کجا می رود. این به آنها کمک می کند تا آرامش خاطر خود را حفظ کنند ، زیرا نام تجاری آنها شهرتی را که برای ساختن آن بسیار تلاش کرده اند حفظ می کند.

نسخه های دیجیتالی به این آرامش می دهند. واقعاً هیچ شگفتی وجود ندارد. واضح است. تمیز است. افزونه های تبلیغاتی نسخه دیجیتال مانند پنجره های بازشو ، نمایش اسلاید ، فیلم های جاسازی شده و انیمیشن ها همه از طریق یک کیت رسانه ای نسخه دیجیتال به وضوح ترسیم شده اند. علاوه بر این ، این نشریات مراحل مرحله بندی را طی می کنند تا تبلیغ کننده این فرصت را داشته باشد که دقیقاً بداند تبلیغات به کجا می رود و چگونه به نظر می رسد.برای مثال با دیدن یک نمونه چاپ کاتالوگ و یا یک بنر تبلیغاتی که نمونه موفق یک چاپ بروشور باشد که توسط ما (چاپ آرمانی) بروی وب سایت جدید مان ارائه شد نشان دهنده غملکرد موفق این موضوع است.

تبلیغات در نسخه دیجیتال

مسدود کردن تبلیغات ها

یکی دیگر از مشکلات مهم تبلیغ کنندگان (و در نتیجه ناشران) نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات است. با نگاهی به آمار سال گذشته ، اندیشکده نشریه Media Post موارد زیر را بیان کرد: "از نظر بین المللی ، از دست دادن درآمد ناشران از مسدود کردن تبلیغات در سال 2017 به 42 میلیارد دلار افزایش یافته است - در مقایسه با 28 میلیارد دلار در سال قبل". علاوه بر این ، مقاله بیان می کند که استفاده از مسدود کننده های تبلیغات "از 22 درصد در سال 2016 به 26 درصد از مصرف کنندگان افزایش یافته است". اگر ناشران بخواهند روی تبلیغات به عنوان منبع درآمد ثابت حساب کنند ، این مانعی است که ناشران باید از آن عبور کنند.در حالی که نمی توانیم با تمام نسخه های دیجیتالی صحبت کنیم ، دو پلتفرم اصلی  پرینت آرمانی و همچنین برنامه های ما از نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات مصون هستند. با قابلیت حرکت در این نرم افزار ، راه حل های ما فرصتی را برای معکوس کردن روند کاهش درآمد به دلیل عدم مشاهده و تعامل خوانندگان با تبلیغات فراهم می کند.

فرصتهای بازاریابی بسیار شخصی

شخصی سازی یکی دیگر از قطعات اصلی پازل در مورد تبلیغات امروز است. از رسانه های اجتماعی گرفته تا ویدئو و وب سایت ها ، ایجاد تجربیات شخصی از نظر بصری و پیام رسانی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. بر اساس مطالعه اخیر اپسیلون بر روی 1000 مصرف کننده 18 تا 64 ساله ، "جذابیت شخصی سازی بسیار زیاد است ، به طوری که 80 نفر از پاسخ دهندگان در صورت ارائه تجربیات شخصی به احتمال زیاد با یک شرکت معامله می کنند و این مطالعه نشان می دهد که شخصی سازی را باید جدی بگیرید.تجربیات نسخه دیجیتال امکان ایجاد نشریات بسیار متمرکز را فراهم می کند که بر اساس موقعیت ، علاقه و تعداد بیشماری دیگر از پارامترها به مخاطبان می رسد. سپس اینها راهی برای تبلیغات فوق العاده هدفمند (و شخصی) می کنند که می تواند از حداکثر مشارکت و ROI استفاده کند.

مناسب برای بومیان(افراد محلی)

سرانجام ، تبلیغات بومی یک قطعه حیاتی برای دستیابی به مصرف کنندگان در عصر حاضر است. مخاطبان در برابر همه سر و صدا و تبلیغات سنتی "فروش" نامطلوب هستند. آنها در حال یادگیری تشخیص تبلیغات و رد شدن از آنها هستند ، چه در وب سایت ، چه در رسانه های اجتماعی و چه قبل از فیلم. تبلیغاتی که بیشترین تأثیر را می گذارند ، تبلیغاتی هستند که از لحاظ زمینه ای با شکلی که در آن قرار گرفته اند مطابقت دارند ، بنابراین خواننده را از محتوایی که می خواهند مصرف کنند بیرون نمی کشند.گروه تحقیقاتی ، Emar ، در مورد تبلیغات بومی گفت: "در سال 2018 ، 58.3 درصد از هزینه های نمایش دیجیتال ایالات متحده برای مکان های بومی است که با فرم ، عملکرد و احساس محتوایی که در آن ظاهر می شود مطابقت دارد. این در مقایسه با 54% در سال 2017 افزایش یافته است ". بسیاری از تبلیغ کنندگان آنقدر جسور هستند که می گویند تبلیغات غیر بومی ظرف یک دهه آینده از بین می رود.نسخه های دیجیتال خوشبختانه راهی طبیعی برای فرم ارائه می دهند. یک صفحه دیجیتالی می تواند به مقاله ای که توسط تبلیغ کننده نوشته شده یا حمایت می شود برگردد و همان ظاهر و نشریه دیجیتال کلی را داشته باشد ، نیازی به مراجعه به بخش خاصی از وب سایت یا برچسب "حمایت مالی" نیست تبلیغات رسانه های اجتماعی به افراد ارائه می شود. تغییر فضای تبلیغاتی از محتوای معمولی می تواند فوق العاده عالی باشد.

تاثیر چاپ دیجیتال

جمع بندی:

توانایی ایجاد برنامه ای که نیازهای فعلی تبلیغ کنندگان را برآورده کند ، در نسخه دیجیتال کاملاً قابل دسترسی است و در نهایت از نتیجه نهایی آنها سود می برد. به طور کلی ، نسخه های دیجیتالی یک نوشیدنی خنک آب برای تبلیغ کننده دیجیتال خسته و همچنین مصرف کننده غافلگیر کننده ارائه می دهند.درباره رسانه آرمانی با دانستن اینکه جذب و حفظ مخاطبان یک مساله مهم در عصر ما است ، ما پلتفرم های نشر دیجیتالی جذاب و درخشان ایجاد کردیم که خوانندگان را ترغیب می کند تا با محتوای شما ارتباط عمیق داشته باشند و برای موارد بیشتر بازگردند. از طریق تجربیات دیجیتالی ما ، خوانندگان این فرصت را خواهند داشت که عاشق محتوای شما شوند. این البته به تیم شما کمک می کند تا از طریق تبلیغات فروش و مدل های اشتراک به سمت موفقیت حرکت کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.