کد خبر : 6351 / /
/

چند نکته برای دکترهای پوستی که قصد مهاجرت به کانادا دارند

چند نکته برای دکترهای پوستی که قصد مهاجرت به کانادا دارند

 

بسیاری از دکترهای پوست اقدام به تاسیس کلینیک های زیبایی در خارج از کشور می کنند که می تواند بسیار درآمدزا و کارامد باشد اما چند نکته که باید بدانید.

مزایای راه اندازی کلینیک زیبایی

راه اندازی یک کلینیک زیبایی مزایای زیادی دارد و می تواند یک کسب و کار سودآور نیز باشد. طبق بررسی ها فقط آمریکایی ها در سال 2018 بیش از 7 میلیون تزریق های زیبایی، بیش از 1 میلیون لایه برداری شیمیایی، 1 میلیون لیزرموهای زائد و بیش از 700.000 میکرودرم ابریژن داشته اند. و این آمارها خیلی از کشور کانادا دور نیست. این موارد نشان می دهند که چقدر تعداد افرادی که به موارد زیبایی علاقمند هستند زیاد و حتی رو به افزایش است.

چه کسانی صلاحیت راه اندازی یا خرید کلینیک زیبایی در کانادا را دارند؟

موارد زیبایی باید توسط یک پزشک انجام شود و همچنین توسط یک پزشک واجد شرایط نیز اداره شود. در کانادا نیز بر اساس قوانین و مقرراتی که وجود دارد برای درمان های زیبایی نیاز است که یک پزشک آموزش دیده و متخصص در کلینیک حضور داشته باشد و تمامی موارد زیبایی زیر نظر پزشک انجام شود. در صورتی که فرد کارآفرین پزشک نباشد می تواند با همکاری با یک پزشک به راه اندازی کیلینک زیبایی بپردازد در این موارد کارآفرین باید سایر جنبه های غیرپزشکی مانند راه اندازی، پیدا کردن محل، بررسی حقوق و دستمزد و منابع انسانی را پیگیری کند. بهترین موسسات مهاجرت

معرفی چند نمونه کلینیک زیبایی مناسب خرید در کانادا

  • محل= اتاوا، انتاریو، کانادا
  • قیمت پیشنهادی= 135.000 دلار
  • درآمد= 200.000 دلار

این محل دارای کارکنان آموزش دیده به همراه امکانات عالی است. این کلینیک زیبایی و لیزر دارای مشتریان ثابت خود است و انواع مختلفی از روش های زیبایی را ارئه می دهد.

  • محل= ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا
  • قیمت پیشنهادی= 375.000 دلار
  • درآمد= 250.000 تا 500.000 دلار

این کلینیک بسیار مدرن و پر رونق است. این کلینیک مجهز به 5 اتاق و تجهیزات جدید و عالی است. مساحت این ساختمان 1000 متر مربع با پنجره های بزرگ و ورودی خیابان به همراه انبار و حمام است که این ساختمان را در موقعیت و شرایطی عالی قرار داده است.

  • محل= ادمونتون، آلبرتا، کانادا
  • قیمت پیشنهادی= 250.000 تا 500.000 دلار
  • درآمد= 500.000 تا 1 میلیون دلار

این کلینیک در سال های اخیر بازسازی شده است. در سیستم مدیریتی این کلینیک مشخصات بیش از 3500 بیمار ثبت شده است که این افراد از بیماران ثابت این مرکز هستند. در صورتی که این کلینیک توسط پزشکان ماهر و خبره ایی اداره شود می تواند کسب و کاری سود آور باشد.

محل=مارکهام، انتاریو، کانادا

قیمت پیشنهادی= 250.000 دلار تا 500.000 دلار

درآمد از فروش= 250.000 دلار تا 500.000 دلار

این کلینیک، یک کلینیک مجهز در زمینه های زیبایی با دستگاه های مجهز و جدید است. کارمندانی که در این محل حضور دارند آموزش دیده هستند و فقط نیاز است که این کلینیک توسط پزشکان ماهر و با تجربه ایی اداره شود.

گزارش ها نشان دهنده ی این است که هزینه ۲۰۰۰ دلار برای مسافران بیش از حد بود و هزینه قرنطینه برای سه روز در حقیقت بسیار کمتر است.

دولت کانادا لیستی از برخی از هتل هایی را که برای میزبانی مسافران هوایی بین المللی برای شرایط قرنطینه اجباری تایید شده اند ، منتشر کرد.

از ۲۲ فوریه ، مسافران هوایی بین المللی به کانادا باید هنگام ورود تست  COVID-19  بدهند. سپس آنها باید حداکثر تا سه روز در انتظار نتایج این تست ها در یک مراکز تأیید شده توسط دولت کانادا باشند. یک هتل خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.