کد خبر : 6350 / /
/

انتقاد شدید پرویز پرستویی به نوید محمدزاده

پرویز پرستویی به تازگی مصاحبه مفصلی درباره فیلم امروز و سینما با خبرگزاری ایسنا انجام داده است. وی در بخشی از این مصاحبه واکنش تندی نسبت به صحبت های نوید محمدزاده درباره سیمرغ جشنواره فیلم فجر نشان داد.

انتقاد شدید پرویز پرستویی به نوید محمدزاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: پرویز پرستویی در بخشی از این مصاحبه نسبت به صحبت های نوید محمدزاده درباره سیمرغ جشنواره فیلم فجر  واکنش نشان داد. پرستویی که خود رکوردار دریافت سیمرغ است، گفت:

چندی پیش مصاحبه‌ایی را از آدمی دیدم که جایزه‌اش را به عطاران داده بودند و با خواندن آن دود از سرم بلند شد. گفته بود خوب شد به من جایزه ندادند، آنهایی که سیمرغ گرفته‌اند کجا هستند. هر موقع اراده کنم سیمرغ می‌گیرم. این ادعا از سوی کسی که یک کار کرده، خیلی اسفناک است. آقای انتظامی با 90 سال سن چنین ادعایی را ندارد. خیلی راحت یک کار می‌کنیم، دیگر خدا را بنده نیستیم و حرمت نمی‌گذاریم. فکر می‌کنیم علی آباد هم شهری است اما نه یک ده کوره بیشتر نیست.

نوید محمد زاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد.اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما این جایزه به رضا عطاران اهدا شد.

نوید محمدزاده در جلسه پرسش و پاسخ فیلم «خشم و هیاهو» با اشاره به برخی آسیب‌هایی که بعضی رسانه‌ها به زندگی چهره‌های مشهور می‌زنند، یادآور شد: دو سال پیش در یکی از سایت‌ها، نقل قول‌هایی از من منتشر شد، مبنی بر این‌که گفته‌ام سیمرغ‌ گرفتن کاری ندارد، هر موقع بخواهم سیمرغ می‌گیرم و ... در حالی که من کلامی با رسانه‌ای مصاحبه نکرده بودم.

وی اضافه کرد: مصاحبه کردن با این‌که خبرنگاری به‌طور اتفاقی پچ پچ دو هنرمند را بشنود و براساس آن گفت‌وگویی منتشر کند، متفاوت است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.