کد خبر : 6308 / /
/

فرش 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه کاشان

یکی از تولیدات پرفروش و پر طرفدار فرش کاشان فرش 700 شانه میباشد که برتری های زیادی نسبت به تولیدات فرش کاشان دارد که در این مقاله سعی در معرفی این محصول داریم

الیاف فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

فرش ماشینی هفتصد شانه با الیاف مختلفی بافته می شود، از جمله پلی استر، ابریشم مصنوعی، BCF و اکرولیک. فرش ماشینی 700 شانه کاشان از بهترین الیاف درجه یک مانند اکریلیک بافته می شود. از ویژگی های الیاف اکریلیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱ - فرش اکریلیک بافت نرم، لطیف و روشن تری در قیاس با فرش پلی استر دارد.

۲ - با لمس و دست کشیدن بر روی فرش، دست به راحتی بر روی فرش سر می خورد.

۳ - نخ خاب اکریلیک هیت ست شده در زمان لمس فرش، به صورت دانه دانه از زیر دست رد می شود و درهم کلاف نمی شود.

۴ - ماندگاری و دوام بالا

۵ - عدم پرز دهی و جذب گرد و غبار و ایجاد حساسیت و آلرژی

۶ - قابل شست و شو با انواع مواد شوینده قوی

۷ - تثبیت رنگ بالا و مقاومت در برابر نور آفتاب

۸ - فرش اکریلیک ۷۰۰ شانه، اصلا بوی پلاستیک و مواد نفتی نمی دهد.

  • رنگ بندی فرش ۷۰۰ شانه

فرش

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه یکی از متنوع ترین انواع فرش ماشینی از نظر رنگ بندی و طرح هستند. فرش 700 شانه به صورت ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ بافته می شود.

  • دوام و لطافت فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ در مقایسه با فرش های ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه به دلیل ضخامت بالایی که دارند، با دوام تر هستند. اما به دلیل تراکم کمتر در برابر فرش های دیگر، از لطافت کمتری برخوردار می باشند.

  • دستگاه بافت فرش 700 شانه

در بافت فرش ۷۰۰ شانه از دستگاه های به روز و مدرن، مانند دستگاه HCPX۱  و HCPX۲ ، استفاده می گردد. که سرعت بالایی در بافت دارد و تنها با نخ درجه یک و مرغوب می توان فرش بافت. در صورت استفاده از نخ های نامرغوب، در حین کار دائما دچار پارگی خواهد شد.

قیمت در فرش ماشینی به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله می توان به نوع بافت، تراکم و شانه و کیفیت الیاف و نخ اشاره کرد. فرش های تولیدی کارخانه فرش کاشان نیز در تولیدات خود از بهترین متریال استفاده می کند. فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه کاشان این مجموعه دارای کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشند. دلیل پایین بودن قیمت فرش های کارخانه فرش کاشان در مقایسه با بازار فرش، عرضه مستقیم از کارخانه می باشد. به همین دلیل قیمت فرش ماشینی با نرخ کارخانه و تولیدی محاسبه و به فروش می رسد. اگر به دنبال فرش با کیفیت و با دوام هستید و در عین حال می خواهید هزینه مناسبی نیز برای خرید فرش داشته باشید، ما خرید فرش ۷۰۰ شانه کاشان را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • خرید حضوری یا خرید آنلاین فرش ۷۰۰ شانه

فرش

مشتریان عزیز جهت خرید فرش ماشینی مورد نظر خود از کارخانه فرش کاشان می توانید به دو صورت خرید حضوری و خرید اینترنتی فرش اقدام نمایید. نمایندگی های فرش کاشان در شهرهای تهران و کاشان در خدمت خریداران عزیز هستند. جهت خرید فرش مورد نظر خود به صورت حضوری می توانید به این فروشگاه ها مراجعه نمایید.

و یا می توانید از طریق  فروشگاه اینترنتی فرش، فرش مورد دلخواه را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن فرش مورد نظر شما با درب خانه به شما تحویل می دهد.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد مزایا و ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه توضیحات کوتاهی برای شما ارائه دهیم. اگر قصد خرید فرش ماشینی باکیفیت و ارزان قیمت را دارید، پیشنهاد ما به شما کارخانه فرش کاشان است. این کارخانه تولید کننده انواع فرش های با کیفیت ماشینی با ضمانت نامه معتبر ۵ ساله می باشد. همچنین قیمت فرش های ماشینی نیز با نرخ کارخانه، یعنی در حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش، محاسبه می شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.