کد خبر : 52780 / /
/

ارزان ترین ماشین های چینی در ایران؛ معرفی ۵ مدل محبوب

خودروهای چینی بی‌کیفیت نیستند! در سال‌های اخیر ماشین‌های چینی با راه‌اندازی کارخانه‌های جدید و همکاری گسترده با تولیدکنندگان مطرح کره، ژاپن و اروپا رشد چشمگیری در سطح کیفی داشته‌اند. خودروهای چینی به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل‌قبول، سهم قابل‌توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص می‌دهند. در این مقاله قصد داریم ۵ مدل از ارزان ترین ماشین های چینی در ایران را معرفی کنیم. اگر به دنبال ارزان ترین ماشین چینی در ایران هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است.

ارزان ترین ماشین های چینی در ایران؛ معرفی ۵ مدل محبوب

 

۱. ام وی ام ۳۱۵؛ یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی در ایران

یکی از محبوب‌ترین محصولات مدیران خودرو ام وی ام ۳۱۵ است که در دو مدل سدان و هاچ‌بک عرضه شده است. طراحی زیبا در کنار کارایی و امکانات بالا موجب شده است که این خودرو با استقبال خوبی در بازار ایران مواجه شود. به همین علت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی خودرو چینی مونتاژ شده ام وی ام ۳۱۵ را فراهم کرده است. همچنین با خرید از سپند خودرو امکان کارشناسی ماشین در زمان تحویل در حضور مشتری وجود دارد تا از سلامت کامل خودرو اطمینان حاصل کنند.

موتور ۱۵۰۰ سی‌سی ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار می‌تواند MVM 315 را به سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت برساند. همچنین حداکثر گشتاور ام وی ام ۳۱۵ برابر با ۱۴۰ نیوتن‌متر است. این ماشین گیربکس ۵ دنده‌ای دستی دارد و در هر صدهزار کیلومتر ۶/۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

۲. جک J۴؛ یک ماشین جمع‌وجور مناسب تردد شهری

جک J۴، یکی از سدان‌های جمع‌وجور شهری محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۷ توسط کرمان خودرو وارد بازار ایران شد. جک J۴ با ۵ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP چین، خودرویی تقریبا امن و مطمئن به‌ شمار می‌رود. جک جی ۴ از نظر فضای داخلی و امکانات رفاهی در سطح متوسطی قرار دارد و برای استفاده‌های روزمره مناسب است. اگر قصد خرید جک j۴ را دارید، یکی از بهترین راه‌های خرید آن استفاده از طرح‌های فروش اقساطی جک J4 به شمار می‌رود؛ زیرا تقریبا نصف قیمت خودرو را می‌توانید در اقساط بلندمدت منعطف پرداخت کنید.

جک J۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه استفاده می‌کند. موتور این خودرو چینی قدرت تولید ۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر دارد. جعبه‌دنده جک J۴ که از نوع اتوماتیک CVT است از حالت تیپ ترونیک مصنوعی ۶سرعته برخوردار است. همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ جک جی ۴ حدوداً تا ۱۱ ثانیه به طول می‌انجامد.

ماشین جک J۴؛ خودروی چینی با قیمت مناسب

 

۳. ام وی ام ۵۵۰؛ یک خودروی چینی دیگر در رده کلاس بدنه سدان شهری

اولین عرضه ام وی ام ۵۵۰ در کشور به سال ۲۰۱۲ توسط مدیران خودرو باز می‌گردد. رقیبان این خودرو، ماشین‌های سری J جک هستند. پیشرانه‌ای که برای ام وی ام ۵۵۰ در نظر گرفته شده درست در زیر کاپوت آن با حجم ۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه قرار گرفته است. این موتور قدرت ۱۳۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. ام وی ام ۵۵۰ گیربکس اتومات CVT دارد و حداکثر سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر در ساعت است.

۴. لیفان X۵۰؛ یکی از ارزان ترین ماشین های چینی در ایران

در سال ۲۰۱۵ کرمان خودرو لیفان X۵۰ را به بازار ایران عرضه کرد. لیفان ایکس ۵۰ جزو اولین هاچ بک کراس‌های واردشده در کشور می‌شود. این خودرو با طراحی زیبا در کنار آپشن‌های قابل‌قبول نسبت به قیمت خود، در ایران به شهرت رسید. لیفان X۵۰ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی و حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور ۱۳۳ نیوتن به حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. لیفان ایکس ۵۰ در دو مدل دنده‌اتوماتیک و ۵سرعته دستی ارائه شده است. همچنین لیفان X۵۰ شتاب صفر تا ۱۰۰ را در حدود ۱۶ ثانیه می‌پیماید.

لیفان X۵۰؛ یکی از ارزان ترین ماشین‌های چینی در ایران

 

۵.ام وی ام ۱۱۰S؛ ارزان ترین ماشین چینی در ایران

ام وی ام ۱۱۰S یک خودرو کوچک و مینی هاچ‌بک است که گزینه کارآمد و کم‌مصرف برای تردد در خیابان‌ها و شهرهای شلوغ به شمار می‌رود. ام وی ام ۱۱۰ اس همچنین رقیب سرسخت ماتیز محسوب می‌شود. این سدان از موتور ۱ لیتر ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپه بهره می‌برد. حداکثر گشتاوری که این خودرو تولید می‌کند برابر با ۹۳ نیوتن و حداکثر قدرت آن ۶۸ اسب بخار است. با همه این تعاریف، نهایت سرعتی حدود ۱۵۰ کیلومتر در ساعت را می‌توان از این خودرو انتظار داشت. همچنین گیربکس ماشین ام وی ام ۱۱۰ اس ۵سرعته دستی است.

ام وی ام ۱۱۰S ؛ارزان ترین ماشین چینی در ایران

 

در خرید ماشین‌های چینی علاوه‌بر قیمت، کیفیت را نیز در نظر بگیرید

در این مطلب به بررسی ۵ مدل از ارزان‌ترین ماشین‌های چینی در ایران پرداختیم. این موارد شامل ام وی ام ۳۱۵، جک J۴، ام وی ام ۵۵۰، لیفان X۵۰ و ام وی ام ۱۱۰S می‌شوند. هنگام خرید ماشین چینی فقط ارزان بودن قیمت آن‌ها را ملاک قرار ندهید. سعی کنید بهترین خودرو از نظر فنی و امنیتی موجود در حد توان مالی خود را خریداری کنید. همچنین خرید خود را از نمایندگی‌های معتبر شرکت‌های تولیدی و وارداتی خودرو انجام دهید تا خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.