کد خبر : 51680 / /
/

طریقه ارسال پول از ایران به افغانستان با ارزانترین نرخ حواله تومان به افغانی

یکی از نیاز های همزبانان افغانستانی مقیم ایران انتقال پول از ایران به افغانستان است، ما دور هم جمع شده‌ایم تا سریع‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش انتقال پول به افغانستان را در اختیار شما قرار دهیم، پس اگر نیاز به انتقال پول خرد و کلان به افغانستان دارید با ما همراه باشید.

طریقه ارسال پول از ایران به افغانستان با ارزانترین نرخ حواله تومان به افغانی

 

طریقه ارسال پول از ایران به افغانستان

ساده ترین طریقه ارسال پول از ایران به افغانستان استفاده از نرم افزار پیمان است که با امنیت بالا در کوتاهترین زمان پول مورد نظر شما را به خانواده شما در افغانستان تحویل میدهد.

چطور پول خود را به افغانستان بفرستیم

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیایید این است که چگونه پول و اسعار خود را به افغانستان برای خانواده بفرستید؟ یکی از روش های ساده و امن انتقال پول به افغانستان را میتوان استفاده از اپلیکیشن پیمان دانست، که میتوانید در کوتاهترین زمان و با امنیت بالا پول خود را به افغانستان حواله کنید و خانواده شما در افغانستان آن را تحویل بگیرند.

روش‌هایی که برای حواله پول از ایران به افغانستان وجود دارد

به‌ طور کلی فرایند حواله تومان به افغانی با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که شامل موارد زیر است:

واریز بانکی

یکی از روش‌‌هایی که معمولا افراد از آن استفاده می‌کنند واریز بانکی است، در این روش افراد از طریق حساب بانکی خود مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد در کشور افغانستان واریز می‌کنند. در این روش، حتما باید افراد احراز هویت شوند و مدارک معتبر قانونی داشته باشند تا بتوانند در بانک‌های ایران، افتتاح حساب کنند. همچنین جابجایی و انتقال پول با این روش امکان دارد چند روزی زمان ببرد. در نتیجه اغلب افراد به‌‌طور معمول این شیوه پرداخت را کم‌تر انتخاب می‌کنند.

حواله تومان به افغانی

یکی از ایمن‌ ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که مهاجران مقیم کشور برای انتقال پول از ایران به افغانستان از آن استفاده می‌کنند، ارسال حواله است.

نرخ حواله تومان به افغانی

اپلیکیشن پیمان با ارزانترین نرخ حواله تومان به افغانی در بین رقبای خود میتواند بهترین گزینه برای ارسال و حواله پول به نرخ اسعار به افغانستان باشد. امنیت بالای این نرم افزار از مزیت های دیگری است که میتوان آن را بهترین روش ارسال پول به افغانستان دانست.

اپلیکیشن پیمان، راه امن انتقال پول به افغانستان

پیمان، سایت و اپلیکیشن حواله و انتقال پول به افغانستان است. اپلیکیشن پیمان مرجعی معتبر برای خدمات مالی و انتقال وجه برای اتباع افغانستانی در ایران است. پیمان زیر نظر نهادهای قانونگذار در بستری امن و مطمئن و قدرت گرفته از بانک‌های ایرانی ضمن حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی و مالی کاربران خود، سریع‌ترین، امن‌ترین و آسان‌ترین راه انتقال پول به افغانستان را ارائه می‌دهد و این مسیر همچنان به پشتوانه رضایت شما ادامه دارد. همین حالا به جمع کاربران پیمان بپیوندید و با نصب اپلیکیشن در لحظه از پیمان هدیه دریافت کنید.

اپلکیشن پرداخت پیمان دقیقا همان کار رمیتنس را انجام می‌دهد. برخی از ویژگی‌های این اپلیکشن‌ها شامل ارائه نرخ ارز لحظه ای و رقم تراکنش، پرداخت با استفاده از کارت بانکی، امنیت بالا و قابلیت انجام تراکنش‌های بین‌المللی در کمترین زمان ممکن است. برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها، کاربران نیاز دارند تا حساب کاربری خود را ایجاد کرده و به کمک آن اقدام به ارائه اطلاعات پرداخت کننده و دریافت‌کننده، میزان تراکنش و مقصد ارسال پول کنند.

نمایندگی های انتقال پول از ایران به افغانستان

اپلیکیشن پیمان با توجه به پهناور بودن کشور افغانستان برای تسهیل دریافت پول شما در کشور افغانستان امکان دریافت پول در نمایندگی های شهر های مختلفی همچون کابل، هرات، مزارشریف، فراه و سرپل را فراهم کرده است و شما میتوانید پول خود را از ایران به هر یک از نمایندگی های ذکر شده ارسال کنید.

پیمان، اپلیکیشن حواله پول به افغانستان

 ما دور هم جمع شده‌ایم تا سریع‌ترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های انتقال پول به افغانستان را در اختیار شما قرار دهیم، پس اگر نیاز به انتقال پول خرد و کلان به افغانستان دارید با ما همراه باشید.

خدمات قابل ارائه در اپلیکیشن پیمان:

  • افزایش فرآیند سرعت انتقال پول از ایران به مقصد افغانستان

  • کاهش کارمزد انتقال پول از ایران به مقصد افغانستان

  • تامین تضمینی ارز در خواستی (افغانی یا ریال)، در هنگام حضور در صرافی افغانستان

  • تسهیل عملیات و صرفه‌جویی در زمان و انرژی اتباع افغانستانی

مزایای استفاده از پیمان

مزایای استفاده از اپلیکیشن پیمان برای حواله اسعار به افغانستان را میتوان در چند مورد زیر خلاصه کرد:

  • امنیت: در اپلیکیشن پیمان، با خیال راحت و بدون هیچ ریسک و خطری پول خود را به افغانستان بفرسیتد.
  • سریع: با زدن چند دکمه، کار چند ساعت رو در چند ثانیه انجام بده و حسابی در زمان صرفه‌جویی کن.
  • ارزان: اینجا علاوه بر زمان، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کن و با نرخی متفاوت و ارزان حواله کن.

شما میتوانید برای مشاهده نرخ حواله تومان به افغانی و استفاده از سامانه پیمان برای انتقال پول به افغانستان به آدرس https://paymon.money مراجعه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.