کد خبر : 49244 / /
/

انتخاب بهترین لوله بازکن

در صنایع مختلف از جمله صنعت دامداری و صنعت مرغداری جهت بر طرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب، لوله ها و انواع اتصالات مربوط تجهیزات و دستگاه ها باید از لوله بازکن های صنعتی و مخصوص استفاده کرد. در واقع باید گفت که لوله بازکن های مرسوم موجود در فروشگاه ها که معمولا در بخش خانگی مورد استفاده قرار می گیرند، پاسخگوی نیاز صنایع بزرگ نیستند.

انتخاب بهترین لوله بازکن

 

چند نوع لوله بازکن وجود دارد؟

با توجه به جنس تجهیزات و لوله ها و عواملی که باعث گرفتگی و انسداد لوله ها شده است، لوله بازکن با فرمولاسیون متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که فعالیت شرکت ما متمرکز بر تولید لوله بازکن مخصوص دامداری و مرغداری است، باید گفت که معمولا در این صنعت دو نوع لوله بازکن قلیایی و لوله بازکن اسیدی مورد استفاده می باشد.

لوله بازکن اسیدی مرغداری چیست؟

محلول لوله بازکن مرغداری همانطور که از نامش پیداست، محصولی ترکیبی جهت شست و شو، جرم زدایی، رسوب بری و رفع گرفتگی لوله ها، وسایل و انواع تجهیزات مورد استفاده در صنعت مرغداری می باشد. در صورت نیاز به این محصول می توانید برای خرید لوله بازکن اسیدی به سایت های اینترنتی فروش انواع محصولات ضدعفونی کننده مرغداری و دامداری مراجعه کنید.

 

ویژگی محلول لوله بازکن اسیدی

  • بخارات سمی متصاعد نمی کند.
  • هیچ گونه بوی آزار دهنده ای ندارد.
  • با توجه به دیگر محصولات مشابه در بازار، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
  • بدون ایجاد هیچ گونه خوردگی ( به دلیل داشتن خاصیت اسیدی) در اتصالات و لوله های فلزی
  • توانایی تولید بصورت عمده در کمترین زمان ممکن جهت تامین نیاز مرغداری های سراسر کشور
  • قدرت اثرگذاری بسیار بالایی داشته که در کمترین زمان ممکن تمام جرم و آلودگی ها را بر طرف می کند.
  • محلول لوله بازکن مرغداری بصرت کاملا بهداشتی با رعایت تمامی نکات تحت نظارات سازمان صنعت، معدن و تجارت تولید و عرضه می شود.

شوینده اسیدی دامداری چیست؟

شوینده اسیدی دامداری با داشتن ترکیبات بسیار قوی و قدرت بالای رسوب بری که دارد با نفوذ در عمق سخت ترین رسوبات دستگاه های شیر دوش، تمامی آلودگی ها را از بین می برد. شوینده اسیدی علاوه بر رسوب زدایی خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز داشته و بطور مستمر در دامداری و مرغداری ها استفاده می شود.

موارد مصرف و کاربرد شوینده اسیدی دامداری

  • جرم زدایی و حذف رسوبات آهکی دستگاه های شیر دوش
  • از بین بردن چربی و پروتئین از سیستم های شیر دوشی
  • جلوگیری و کم کردن احتمال بروز بیماری ورم پستان گاو
  • استفاده از شوینده اسیدی دامداری موجب پایین آمدن بار میکروبی شیر می شود.
  • حذف تمامی چربی ها و رسوبات گوشت در تجهیزات مورد استفاده در کشتارگاه ها
  • تمیز کردن رسوبات مانده در سطوح داخلی لوله ها، مجرای، مخازن حمل و نگهداری شیر، تمامی اتصالات

شوینده اسیدی از کجا بخریم؟

شرکت های تولید کننده انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده دامداری بطور معمول انواع شوینده های اسیدی و دامداری را در بسته بندی های مختلف عرضه می کنند. شما خواننده گرامی در صورت نیاز به این محصول می توانید برای خرید شوینده اسیدی به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و بعد از تحقیق دقیق و اطمینان خاطر کامل ثبت سفارش داشته باشید.

2

روش های استفاده از انواع شوینده اسیدی

برای استفاده از شوینده های اسیدی باید این ترکیبات را با نسبت های مناسب رقیق سازی کرده و سپس بر روی سطوح اعمال شود و در نهایت با آب کاملا شستشو داده شود. رقیق سازی شوینده اسیدی به منظور خنثی سازی آن و عدم آسیب به سطح در اثر قرار گرفتن طولانی مدت سطوح در معرض اسیدیته می باشد.

بنابراین رعایت دستورالعمل های مصرف شوینده اسیدی به موجب بهینه سازی زمان عملکرد محصول و تاثیرات ناشی از استفاده طولانی آن لازم و ضروری می باشد. از جمله این موارد باید اشاره کرد که از شوینده های اسیدی بر روی سطوح سنگ مرمر، سنگ آهک و گرانیت نباید استفاده کرد، زیرا موجب تجزیه آنها می شود. همچنین باید دانست در صورت استفاده از شوینده اسیدی بر روی این سطوح باید توسط شوینده های قلیایی خنثی سازی انجام شود.

آب ژاول چیست؟

در سال 1784 روستایی به نام Moulin de Javelle در نزدیکی پاریس شاهد تاسیس یک کارخانه شیمیایی بود. تاریخچه این کارخانه با آمدن شیمیدان کلود لوئیس برتوله، و دکتر دوک اورلئان، کاملا متحول شد. این دانشمندان علاقه مند به سفید کردن کتان از طریق عملکرد اکسیژن در هوا بودند و در این حوزه سال ها فعالیت نمودند.

برای رسیدن به این هدف، برتوله در سال 1785 از آب کلر برای خاصیت سفید کنندگی آن استفاده کرد. در این کار، مدیران کارخانه آلبان و والت به او کمک کردند، آنها تصمیم گرفتند کلر را در محلول پتاس حل کنند. محصول حاصله برای سفید کردن کتان بسیار مناسب بود. در این فرایند Liqueur de Javel حاصل شد و بعدا به Eau de Javel تبدیل شد.

هیپوکلریت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول NaOCl یا NaClO است. همچنین ممکن است به عنوان نمک سدیم اسید هیپوکلروئید مشاهده شود. ترکیب بدون آب آن، ناپایدار است و ممکن است منفجر گردد.

آب ژاول قلیایی است یا اسیدی؟

این ماده دارای خاصیت قلیایی است. در عین حال به شدت خورنده بوده و ترکیب آن با مواد شیمیایی دیگر می تواند سبب بروز خطرهای جدی شود. اگرچه بو و مشخصات این ماده گمانه ها را به این سمت می برد که PH آب ژاول اسیدی بوده و این ماده نوعی اسید می باشد، اما در واقع آب ژاول قلیا است و تنها برخی مشخصات ظاهری آن به اسیدها شباهت دارد.

 PH آب ژاول بالاتر از 7 می باشد که نشان از باز بودن این ماده است. PH شاخصی است که به واسطه آن می توان اسیدی و یا باز بودن مواد را سنجید. این شاخص بین 0 تا 14 متغیر است و عدد 7 که میانه این بازه می باشد، بیان گر خنثی بودن آن ماده می باشد. شاخص PH پایین تر از 7 به معنای اسیدی بودن و بالاتر از 7 قلیا بودن را نشان می دهد. PH آب ژاول بالاتر از 7 بوده که بیانگر قلیایی بودن این ماده است.

3

آب ژاول را از کجا تهیه کنیم؟

آب ژاول محصولی است که در کشور عزیزمان ایران تولید می شود. پتروشیمی ها و چند کارخانه تولید کننده مواد شیمیایی آب ژاول 15 درصد را بصورت تناژ بالا تولید می کنند. شرکت های بازرگانی مواد شیمیایی و شرکت های تولید کننده محصولاتی که آب ژاول جز مواد اولیه آنها می باشد، بطور مستقیم هیپوکلریت سدیم را با مقدار بالا تخلیه کرده و در بسته بندی های متنوع بفروش می رسانند. برای خرید آب ژاول 15 درصد می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز اقدام نمایید.

موارد مصرف و کاربرد هیپوکلریت سدیم

  • از بین بردن بوی بد

رفع بوی مخازن بزرگ آب و تصفیه خانه های فاضلاب

در صنایع تولید کننده محصولات لبنی، بوی بسیار مشمئز کننده ای در فضا بوجود می آید که بسیار آزار دهنده می باشد. مسئولین امر با استفاده از آب ژاول بوی را بطور کامل از بین می برند.

  • تمیز کننده سطوح

برای از بین بردن لک ایجاد شده روی سطوح کاشی و سرامیک و همچنین پارچه ها می توان از این ماده استفاده نمود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.