کد خبر : 49174 / /
/

آیا می‌توان از ایران در دبی خرید کرد؟

آیا می‌توان در ایران ازدبی خرید کرد؟ سوالی که امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال خرید محصولات بین المللی هستند و یا یک محصول را در یک فروشگاه آنلاین اماراتی دیده‌اند از ما می‌پرسند. باید در جواب بگوییم. بله این کار شدنی است.

آیا می‌توان از ایران در دبی خرید کرد؟

 

خرید کالاهای اصل یا کمیاب از دیگر کشورها، دغدغه بسیاری از افراد است. متأسفانه به علت وجود تحریم‌ها، بسیاری از کالاها در ایران یافت نمی‌شود و برای خرید آن‌ها باید از طریق کشورهای دیگر اقدام کرد. یکی از کشورهایی که می‌توان کالاهای گوناگون را از آن‌ها خریداری کرد، کشور امارات است؛ اما سؤالی که ممکن است برای شما مطرح باشد، این است که آیا می‌توان از ایران در دبی خرید کرد؟ پاسخ این سؤال مثبت است. اگر قصد خرید از ایران در دبی را دارید مثل خرید از امازون امارات ؛ اما از شرایط و چگونگی خرید از این کشور اطلاعی ندارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

خرید کالا از خارج ایران

این روزها، بازار خرید از کشورهای خارجی در کشور ما رونق زیادی دارد. علت این موضوع آن است که، به علت وجود برخی تحریم‌ها و محدودیت‌ها بر علیه کشور ما، بسیاری از محصولات در کشور ما یافت نمی‌شوند یا تقلبی هستند. برای خرید این کالاها، نیاز است که آن‌ها را از کشوری دیگر خریداری کنیم؛ اما چه کشوری برای خرید کالاهای مختلف از ایران مناسب است؟ کشور امارات یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای این کار است.

خرید از ایران در دبی

همانطور که گفته شد، خرید برخی از کالاها در کشور ما ممکن نیست و اگر قصد خرید آن‌ها را دارید، باید از طریق دیگر کشورها اقدام کنید. کشور امارات، از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای خرید کالا از ایران است. کشور امارات به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی خود و همچنین وجود نمایندگی فروش بسیاری از برندها در آن، یک قطب بزرگ تجاری در خاورمیانه است. سالانه افراد بسیار زیادی از کشورهای مختلف از جمله ایران، برای خرید انواع کالای باکیفیت و اصل، به شهر دبی مراجعه می‌کنند مثلا برای خرید از ایکیا امارات ؛ اما شاید برای شما سفر به این کشور و خرید حضوری میسر نباشد. در این صورت شما می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین از دبی خریداری کنید.

مزایای خرید از ایران در دبی

شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که، چرا باید از دبی خرید کرد؟ مزیت خرید از دبی نسبت به دیگر شهرها چیست؟ در این بخش به بررسی مزیت‌های خرید از ایران در دبی خواهیم پرداخت.

1. خرید کالای اصل

یکی از مزیت‌های خرید از امارات، امکان خرید کالای اصل از این کشور است. همانطور که گفته شد، امارات به دلیل موقعیت خاص و همچنین بازار اقتصادی پررونق خود، به یک قطب تجاری در خاورمیانه تبدیل شده است. بسیاری از تولیدکنندگان کالاهای مشهور و باکیفیت، در این کشور دارای نمایندگی فروش هستند؛ به همین علت، شما می‌توانید با خرید از دبی از ایران، کالای اصل و باکیفیت را خریداری کنید.

2. خرید کالای کمیاب

همانطور که گفتیم، به علت وجود تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که بر علیه کشور ما وجود دارد، بسیاری از کالاها به دلیل عدم واردات آن، کمیاب شده و برای خرید آن‌ها نیاز به جستجوی فراوان خواهیم داشت؛ اما در کشور امارات، این محدودیت‌ها وجود نداشته و بسیاری از کالاهای برندهای مشهور و باکیفیت در این کشور به راحتی پیدا می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

3. قیمت پایین‌‌تر

به علت کمیاب بودن برخی از کالاها در داخل ایران، طبیعتا قیمت آن‌ها نیز بالاتر از حد معمول خواهد بود. همچنین این کالاها به دلایل گوناگون مانند وجود واسطه‌ها، در کشور دچار افزایش قیمت شده‌اند. با خرید از ایران در دبی، می‌توانید آن‌ها را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

4. هزینه پست کمتر

شاید برای شما هم سؤال شده باشد که چرا باید از دبی خرید کرد؟ به‌هر صورت، بسیاری از کالای موجود در امارات را می‌توانید از دیگر کشورهای جهان نیز خریداری کنید. برای پاسخ به این سؤال، باید به بعد جغرافیایی این کشور اشاره کنیم؛ کشور امارات، به نسبت بسیاری کشورهای دیگر، فاصله بسیار کمتری تا ایران دارد. همین موضوع باعث شده است که هزینه پست و ارسال کالا از این کشور به ایران به نسبت دیگر کشورها بسیار پایین‌تر باشد.

نحوه خرید از ایران در دبی

اگر به فکر خرید اجناس از دبی از ایران هستید و قصد سفر به این شهر را ندارید، می‌توانید از روش‌های مختلف برای خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنید؛ یکی از این روش‌ها، خرید از سایت‌هایی مانند خرید از آمازون امارات و خرید از ایکیا امارات است. همچنین، اگر قصد دارید از یک سایت معتبر ایرانی خریدتان را انجام دهید، پیشنهاد ما خرید با کمک سایت‌های واسطه خرید مثل مالتینا یا لک لک است.

خرید از سایت‌های واسط خرید

سایت‌های واسط خرید شرکت هایی هستند که امکان خرید کالاهای مختلف را از دیگر کشورها اما در ایران میسر می‌سازد. در واقع سایت‌های واسط نوعی راه حل برای عبور یا دور زدن تحریم‌های فروش به ایران است. امروزه شرکت‌های بزرگی مثل مالتیا ، افلاک مارکت ، ایران بابا ، لک لک و دیگر سایت‌ها در زمینه خرید از فروشگاه‌های بین المللی فعالیت می‌کنند.در این قیمت به بررسی مزایا و ویژگی‌های سایت‌های واسطه خرید از فروشگاه‌های معتبر دنیا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • خرید از فروشگاه‌های معتبر: سایت‌های واسط امکان خرید از فروشگاه‌های معتبری همچون آمازون، علی بابا، شاین و علی اکسپرس را برای شما فراهم کرده است.
  • امکان خرید از سراسر دنیا: با سایت‌های واسط مثل مالتینا یا افلاک مارکت شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را از هرجای دنیا تهیه کنید.

  • امکان حمل و نقل کالا به ایران: سایت‌های واسطه خرید مثل لک لک مکان حمل و نقل کالاهای مورد نظر شما را به ایران فراهم کرده است و شما می‌‌توانید پس از خرید از ایران در دبی، کالای خود را درب منزل‌تان تحویل بگیرید.
  • حمل و نقل به خارج از ایران: امکان حمل و نقل کالا از ایران به خارج از کشور و همچنین بین کشورهای مختلف را با شیوه‌های گوناگون مانند راه‌های هوایی، زمینی و دریایی فراهم می‌کند.

  • تجربه بالا: معمولا سایت‌های واسطه خرید دارای تجربه بالایی در این زمینه هستند تا بتوانند سفارشات مشتریان را بدون مشکل و با خداقل هزینه در اختیار این عزیزان قرار دهند.

سخن پایانی

گاهی اوقات ممکن است، امکان خرید کالای مورد نظر شما به علت کمیاب بودن یا پیدا نشدن جنس اصل آن، در ایران ممکن نباشد. در این صورت خرید از ایران در دبی راه‌حل مناسبی است؛ اما شاید شما مایل به رفتن به دیگر کشورها و خرید کالا از آن‌ها نباشید، در این صورت می‌توانید با کمک سایت‌های، کالای مورد نظر خود را از کشورهایی نظیر امارات خریداری کرده و خیالتان از بابت کیفیت آن‌ راحت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این سایت‌های واسط مراجعه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.