کد خبر : 47427 / /
/

بهترین هتل های آبادان را بشناسید

بهترین هتل های آبادان را بشناسید

 

با نزدیک شدن به فصل زمستان، شهرهای جنوبی به‌عنوان مقاصد سفر پررنگ می‌شوند. به‌عنوان مثال، شهر آبادان، همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر در زمستان است. شهری در استان خوزستان که تاریخ غنی آن، یادگاری‌های زیادی را بر تن این شهر برجای گذاشته است. فارغ از دوران پرهیاهوی دفاع مقدس، هر برهه تاریخی در آبادان، به‌نحوی در کوچه پس کوچه‌های آن ثبت شده و در یک سفر کوتاه به این شهر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در این مقاله، بهترین هتل های آبادان را برای اقامت چندروزه، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

دیدنی‌های آبادان که شما را مجذوب خود می‌کنند

همان‌طور که گفته شد، فصل زمستان، بهترین زمان برای سفر به جنوب کشور و به‌خصوص آبادان است. آب‌وهوای گرم و شرجی این شهر در فصول گرم مانند تابستان، برای کسانی که به چنین هوایی عادت ندارند، آزاردهنده خواهد بود؛ اما مسافرت به این شهر در فصل زمستان، می‌تواند سفری به‌یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

اگر قصد سفر به خوزستان و شهر آبادان را دارید، می‌بایست با چند مورد از جاذبه‌های دیدنی آن هم آشنا شوید تا سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. چند مورد از این دیدنی‌ها را در ادامه توصیف کرده‌ایم.

اروندرود

اروند را می‌توان یکی از نمادهای آبادان دانست که به این شهر، هویت می‌بخشد. رود اروند از ارتفاعات قفقاز در شمال ایران و حوالی ارمنستان منشأ گرفته و به سمت جنوب جاری می‌شود.

در طول مسیر، این رود با چشمه‌ها و رودهای مختلفی هم‌مسیر شده و نهایتاً به مرز بین ایران و عراق می‌رسد. هر کسی که به آبادان سفر می‌کند، قدم زدن‌های شبانه در کنار اروندرود را یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفر خود به آبادان می‌داند. این تفریح رایگان را به‌هیچ عنوان از دست ندهید.

مسجد رنگونی‌ها

یکی از زیباترین بناهای تاریخی که می‌توانید در آبادان مشاهده کنید، مسجد رنگونی‌هاست. این مسجد، برعکس آن‌چه که ممکن است در ذهن داشته باشید، به‌هیچ عنوان، معماری ایرانی-اسلامی ندارد و کاملاً به سبک معماری هندی، طراحی و ساخته شده است.

داستان از این قرار است که اهالی «رانگون» در کشور «میانمار» که آن زمان در آبادان ساکن بودند، درخواست کردند تا مسجد رنگونی‌ها در این شهر ساخته شود؛ سپس پاکستانی‌ها با توجه به معماری خاص خطه خود، مسجد رنگونی‌ها را ساختند. بدون شک زیبایی معماری، گچ‌بری‌ها و تزئینات این مسجد، شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

9

بازار ته لنجی‌ها

اگر عاشق خرید کردن هستید و گشت‌وگذار در بازارها روحتان را جلا می‌بخشد، بازار ته لنجی‌ها بهشتی برای شماست. البته که این بازار، هیچ شباهتی به مراکز خرید لوکس شهر ندارد؛ اما بهترین اجناس را با کمترین قیمت به شما ارائه می‌کند. از آن جا که کالاهای بازار ته لنجی‌ها توسط صاحبین لنج‌ها وارد شده‌اند، قیمت کم‌تری دارند. این بازار از صبح تا پاسی از شب باز بوده و بازدید از آن نیز رایگان است.

هتل های لوکس آبادان برای اقامتی خاطره‌انگیز

فرصت ما در این مقاله کوتاه، محدودتر از آن است که بتوانیم تک تک جاذبه‌های دیدنی آبادان را برایتان شرح دهیم و زیبایی‌های این شهر را به تصویر بکشیم. بااین‌حال باید بدانید که آبادان آنقدر جاذبه‌های دیدنی دارد که تا هفته‌ها می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

برای آن‌که دسترسی شما به این اماکن توریستی تسهیل شود، خوب است بهترین هتل های آبادان را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه این بخش، چند مورد از بهترین هتل‌ ها را به اتفاق، مرور می‎کنیم.

هتل پارسیان

به هر شهری از کشورمان که سفر کنید، نشانی از هتل پارسیان را در آن خواهید دید. این هتل به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ های زنجیره‌ای در سرتاسر کشور فعالیت می‌کند و هتل پارسیان آبادان نیز نزدیک به نیم ‌قرن قدمت دارد و به پذیرایی از مهمانان مشغول است.

این هتل در طول 8 سال جنگ تحمیلی، متحمل خسارات زیادی شد و به‌همین‌خاطر تا چندین سال فعالیت نداشت. تااین‌که نهایتاً در سال 1374 پس از بازسازی کامل، مجدداً در دسترس عموم قرار گرفت تا مسافران بتوانند، اقامتی رویایی را در آبادان تجربه کنند.

این هتل، یکی از هتل‌ های چهار ستاره آبادان است که خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌کند. مزیت بزرگ این هتل، فاصله کم آن با مراکز مختلف شهر است. هتل پارسیان، تنها 800 متر با دریاچه بریم فاصله دارد.

هتل پارس

اگر می‌خواهید در یک هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید، هتل پارس کاروانسرا، انتخاب مناسبی است. داستان هتل پارس از آن‌جایی شروع می‌شود که در سال 47، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما کمتر از 15 سال بعد، کاربری خود را تغییر داد تا زمانی که در سال ۷۴ توانست مجدداً کار خود را آغاز کند.

این هتلف خود می‌تواند یک بنای تاریخی باشد؛ زیرا هر گوشه از آن، زیبایی چشم‌نوازی دارد. تنها نکته‌ای که درباره هتل پارس کاروانسرا باید در نظر داشته باشید، این است که بهای اقامت در آن کمی بیشتر از سایر هتل‌ های شهر است.

هتل نخل

برای داشتن اقامتی اقتصادی و به‌صرفه در آبادان، ما هتل آپارتمان نخل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره نوساز در مجموع، ۳۱ اتاق و سوئیت دارد که آن‌ها را با قیمتی استثنایی به مسافران ارائه می‌دهد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که هتل نخل، کمی با مرکز شهر فاصله دارد؛ اما این مسئله، مانعی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی نیست. در هر صورت با حمل‌ونقل عمومی هم می‌توانید در کمتر از 30 دقیقه به نقاط دیدنی آبادان دسترسی پیدا کنید. اتاق‌های این هتل، کاملاً تمیز و مجهزند و امکانات مطلوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

10

زیباترین و مجهزترین هتل ‌های آبادان را از وبسایت فلای تودی رزرو کنید

هر زمان که تصمیمتان برای سفر به آبادان قعطی شد، درنگ نکنید و بلافاصله وارد وبسایت فلای تودی شوید. این وبسایت در حوزه فروش بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل فعالیت داشته و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کند؛ یعنی بی‌هیچ زحمتی از داخل خانه می‌توانید تنها با چند کلیک، بلیط هواپیما را خریداری کرده و اتاقی را در بهترین هتل ‌های لوکس آبادان رزرو کنید.

خبر خوش این که تمام خدمات این مجموعه با قیمتی استثنائی ارائه می‌شوند و می‌توانید شاهد تخفیف‌های تکرارنشدنی در وبسایت فلای تودی باشید. فلای تودی، بهترین همسفر شما در سفرهای داخلی و خارجی است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.