کد خبر : 45321 / /
/

معرفی بهترین ضدآفتاب خارجی برای انواع پوست در سال 1402

به نقل از سایت شیمن شاپ: همیشه خرید یک ضد آفتاب خارجی خوب که برای انواع پوست‌ها مناسب باشد، دغدغه بسیاری از افراد است. بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال محصولی هستند که برای تمامی اعضای خانواده مناسب باشد. اگر شما نیز از افرادی هستید که دنبال چنین محصولی می‌گردید، می‌توانید برای خرید ضد آفتاب خارجی موردنظر خود، به سایت شیمن شاپ مراجعه کنید. در سایت شیمن شاپ بهترین برندهای ضد آفتاب خارجی برای خرید هرچه راحت‌تر شما قرار دارند.

معرفی بهترین ضدآفتاب خارجی برای انواع پوست در سال 1402

 

 

ضد آفتاب خارجی چیست؟

برای پاسخ به این سؤال و آشنایی هرچه بیشتر با انواع ضد آفتاب‌ها می‌توانید به سایت شیمن شاپ به نشانی شیمن شاپ مراجعه نمایید. بدن انسان توسط اولین لایه تدافعی خود، یعنی پوست محافظت می‌شود. به همین علت مراقبت از پوست اهمیت بسیار زیادی دارد.

پوست در نواحی مختلف بدن، توسط خطرات متعددی تهدید می‌شود. یکی از بزرگترین خطرات تهدیدکننده پوست در نواحی صورت و دست‌ها که در معرض نور خورشید هستند، تشعشعات مضر خورشید است. برای محافظت از پوست در مقابل تشعشعات خورشید باید از ضد آفتاب استفاده کنیم.

ضد آفتاب محصولی است که با قرار گرفتن روی پوست، از برخورد تشعشعات مضر نور خورشید به آن، جلوگیری می‌کند. این محصول که بیشتر به صورت کرم مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند آینه عمل کرده و تشعشعات مضر ناشی از نور خورشید را بازتاب می‌دهد. افرادی که به صورت روزمره در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، حتماً باید از ضد آفتاب خارجی استفاده کنند. 

انواع کرم ضد آفتاب خارجی

 

عوارض استفاده نکردن از ضد آفتاب خارجی

قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید می‌تواند موجب ایجاد لکه‌های تیره رنگی بر روی آن شود. اما ماندن زیر نور خورشید در نواحی مانند کلان شهرها که آلودگی بسیار زیادی دارند، می‌تواند علاوه بر ایجاد لکه‌ها، سبب بیماری‌های پوستی نیز بشود. 

یکی از شایع‌ترین و وخیم‌ترین بیماری‌های پوستی، سرطان پوست می‌باشد که ممکن است درمان نشود. همچنین افرادی که برای مدت طولانی زیر آفتاب فعالیت می‌کنند، طراوت و شادابی پوست خود را از دست می‌دهند. سرعت پیر شدن و افتادگی پوست در افرادی که از ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند، بیشتر است. 

تمامی مشکلاتی که نور خورشید می‌تواند برای پوست ما ایجاد کند، ناشی از اشعه‌های مضر آن است. مضرترین اشعه نور خورشید، اشعه فرابنفش است که با نام UVA شناخته می‌شود. اشعه فرابنفش به علت داشتن سطح انرژی بالا، برای پوست بدن انسان مضر است. این اشعه به محض برخورد به پوست موجب از بین رفتن یا جهش ژنتیکی در سلول‌های زنده پوستی خواهد شد. مضرات اشعه فرابنفش برای پوست به این شرح است:

• تیرگی رنگ پوست و آفتاب سوختگی

• آسیب دیدن بافت پوستی

• پیر شدن پوست و به وجود آمدن چین و چروک‌ها

• از بین رفتن سلول‌های زنده پوست و تخریب DNA آن‌ها

• ایجاد کک و مک بر روی سطح پوست

• بروز سرطان پوست

 

نکته‌ای که جالب توجه است، تابش اشعه فرابنفش در روزهای زمستانی و حتی در شرایط ابری می‌باشد. به طور کلی، در هر ساعت از روز احتمال قرار گرفتن در معرض این اشعه مضر وجود دارد.

بنابراین توصیه می‌شود که از یک کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اشعه فرابنفش خورشید استفاده کنید. با مراجعه به سایت شیمن شاپ می‌توانید انواع کرم ضد آفتاب خارجی را مشاهده کرده و مقایسه و خرید نمایید. 

طریقه مصرف ضد آفتاب

 

 

انواع ضد آفتاب خارجی موجود در بازار

موارد مصرف ضد آفتاب‌ها، آنها را به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کند. برخی از ضد آفتاب‌ها مخصوص پوست‌های چرب ساخته می‌شوند و برای پوست‌های خشک مناسب نیستند. همچنین مدل‌هایی نیز وجود دارد که برای پوست‌های معمولی قابل استفاده هستند، اما بهترین و محبوب‌ترین ضد آفتاب‌ها محصولاتی هستند که برای انواع پوست مناسب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این ضد آفتاب‌ها برای تک‌تک اعضای خانواده با انواع مختلف پوست، قابل استفاده هستند؛ لذا انتخاب این نوع ضد آفتاب می‌تواند بسیار کم هزینه‌تر باشد. 

 

بهترین ضدآفتاب خارجی برای انواع پوست

برندهای تولیدکننده کرم ضد آفتاب، بسیار زیاد هستند. بسیاری از این برندها داخلی بوده و محصولات خود را در کشور ایران تولید می‌کنند. با وجود کیفیت بالای محصولات تولید داخل، همچنان عده‌ای بر این باورند که ضد آفتاب‌های خارجی کیفیت بالاتری دارند. به همین علت، ضد آفتاب‌های خارجی در ایران بسیار پرطرفدار هستند.

برای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. یکی از مهمترین نکات خرید ضد آفتاب میزان SPF آن است. در واقع SPF نشان‌دهنده مدت زمانی است که ماده ضد آفتاب به طور مؤثر بر روی پوست باقی می‌ماند. میزان SPF کرم‌های ضد آفتاب مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

میزان SPF اغلب کرم‌های ضد آفتاب خارجی، مابین 30 الی 90 است. عدد مربوط به SPF نشان‌دهنده یک دهم مدت زمان مؤثر بودن کرم ضد آفتاب است. به عنوان مثال، مدت زمان مؤثر بودن کرم ضد آفتابی که عدد SPF آن 30 می‌باشد، 300 دقیقه معادل 5 ساعت است.

بنابراین، به هنگام خرید ضد آفتاب خارجی حتماً باید به عدد مربوط به SPF آن توجه داشته باشید. مدت زمان ماندگاری ضد آفتاب بر روی پوست، به‌خصوص برای کسانی که مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، بسیار مهم است. در واقع، عدد مربوط به SPF  کیفیت ضد آفتاب را نشان می‌دهد.

خرید کرم ضد آفتاب

 

ضد آفتاب فیزیکی یا شیمیایی

منظور از ضد آفتاب‌های فیزیکی و شیمیایی، نحوه عملکرد آن در مواجهه با نور خورشید است. برخی از ضد آفتاب‌ها به هنگام برخورد نور خورشید، شروع به واکنش شیمیایی می‌کنند و از این طریق، جلوی اثرات مضر اشعه خورشید را می‌گیرند. اما مدل‌های دیگر ضد آفتاب که به ضد آفتاب‌های فیزیکی معروف هستند، هیچ واکنشی با اشعه خورشیدی نداشته و تنها باعث بازتاب آن می‌شوند.

توجه به فیزیکی یا شیمیایی بودن ضد آفتاب برای افرادی که دچار ناراحتی‌های پوستی هستند، بسیار مهم است. این افراد باید از ضد آفتاب‌های فیزیکی استفاده کنند.

 

خرید جدیدترین ضد آفتاب‌های خارجی سال 1402

یکی از بهترین ضد آفتاب‌های ارائه‌شده برای انواع پوست، کرم ضد آفتاب فیوژن فلویید مینرال ایزدین است. این ضد آفتاب از نوع فیزیکی بوده و با پوست بدن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ضد آفتاب، آبرسانی به پوست و جلوگیری از جذب رطوبت آن است. در ضد آفتاب فیوژن فلویید مینرال ایزدین از زینک اکساید و تیتانیوم دی اکسید استفاده شده است.

یکی دیگر از جدیدترین ضد آفتاب‌های مناسب برای انواع پوست کرم ضد آفتاب هیالو سیکا اسکین 1004 است. این کرم بافت بسیار سبک و لطیفی داشته که به صورت فیزیکی از برخورد اشعه فرابنفش خورشید به پوست جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب هیالو سیکا اسکین 1004، به پوست نمی‌چسبد.

همچنین علاوه بر محافظت از پوست در مقابل آفتاب، وظیفه از بین بردن چین و چروک‌ها و ترمیم پوست را نیز بر عهده دارد.

این ویژگی در کنار داشتن انواع ویتامین‌های مورد نیاز برای پوست، سبب شده تا این ضد آفتاب خارجی به یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدشده در زمینه محافظت از پوست تبدیل شود.

برای خرید هر یک از این محصولات می‌توانید به سایت شیمن شاپ مراجعه کنید. در این سایت محصولات اورجینال با نازل‌ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رسند. همچنین در این سایت امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز وجود دارد.

منبع خبر: شیمن شاپ https://shimenshop.com)/( // شماره تماس: 02122133493 - 09034440823

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.