کد خبر : 44962 / /
/

لوله مانیسمان 4 اینچ آسین ابهر

لوله مانیسمان که به لوله فولادی بدون درز نیز شناخته میشود به دلیل عدم وجود هیچ درز جوشی بر روی آن از مقاومت بالایی برخودار بوده و میتوان از آن ها به عنوان انتقال دهنده سیالات و مواد مختلف استفاده نمود. لوله مانیسمان را میتوان در ابعاد مختلف تولید نمود که هر یک از آن ها کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی دارند.

لوله مانیسمان 4 اینچ آسین ابهر

 

 

استانداردهای مختلفی جهت تولید لوله مانیسمان در کشورهای مختلف وجود دارد که برخی از آن ها از محبوبیت ویژه ای نیز برخودار می باشند. چهار استاندارد مطرح بین المللی که در تولید لوله مانیسمان مورد استفاده قرار میگرد ASTM، API5CT،API5L و DIN می باشد که از محصول نهایی این استانداردها میتوان در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز استفاده نمود. لوله مانیسمان 4 اینچ به دلیل ضخامت و قطر مناسب یکی از پرفروش ترین ضخامت های تولیدی لوله مانیسمان در ایران و جهان می باشد.

یکی از کارخانجات تولید کننده لوله مانیسمان در ایران مجتمع فولاد و نورد آسین ابهر می باشد که فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و در حال حاضر توانایی لوله مانیسمان 4 اینچ، 5 اینچ و 6 اینچ را در رده های 40 و 80 را دارد. این مجموعه محصولات خود را از گرید شمش A106B  تولید نموده و دارای تائیدیه از بنیاد علوم کاربردی رازی میباشد. آسین ابهر کیفیت محصولات خود را تضمین میکند و سفارش شما را به سراسر ایران ارسال مینماید.

سایز

رده

طول

قیمت

4 اینچ

40

6 متر

تماس بگیرید

4 اینچ

80

6 متر

تماس بگیرید

4 اینچ

40

نرمال(70/5 متر الی 6 متر)

تماس بگیرید

4 اینچ

80

نرمال(70/5 متر الی 6 متر)

تماس بگیرید

4 اینچ

80

12 متر

تماس بگیرید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش ریز لوله های آسین ابهر 4 اینچ رده 40 و رده 80 در طول 10 سانتی متر الی 60 سانتی متر نیز انجام میشود.

لوله مانیسمان 4 اینچ در تهران

این مجتمع جهت سهولت مشتریان ساکن تهران، فروش مستقیم خود را از مغازه آسین ابهر واقع در بازارآهن شاداباد تهران آغاز کرده است. در این فروشگاه شما میتوانید محصولات این کارخانه را مشاهده نموده و سپس با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید. در این مغازه شما میتوانید لوله مانیسمان را از طول 30 سانتی متر الی 6 متر را در ضخامت های مختلف بر اساس نیاز خود خریداری فرمایید. لوله مانیسمان 4 اینچ که یکی از پر فروش ترین محصولات مانیسمان در تهران و ایران میباشد با بالاترین کیفیت در شاداباد در اختیارتان قرار میگیرد.

جهت خرید حضوری به آدرس شاداباد، بهاران 1، بلوک 22 مراجعه فرمایید.

ویژگی های لوله مانیسمان 4 اینچ

ویژگی‌های لوله مانیسمان 4 اینچ تاثیر پذیر از نوع مواد اولیه در تولید آن است و کاربرد آن میتواند متغیر باشد. با این حال، ویژگی‌های عمومی که معمولاً برای لوله‌های مانیسمان انتظار می‌رود، عبارتند از:

  1. مواد ساختاری: لوله‌های مانیسمان معمولاً از فولاد کربنی ساخته می‌شوند. این فولاد‌ها می‌توانند دارای مخلوطی از آهن و کربن باشند و ویژگی‌های مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی و دیگر ویژگی‌ها بسته به نسبت کربن و دیگر عناصر در آلیاژ متغیر باشد. مجتمع آسین ابهر جهت تولید لوله مانیسمان 4 اینچ خود از شمش فولادی A106B که دارای تائیدیه از بنیاد علوم کاربردی رازی است، استفاده مینماید.
  2. ابعاد : لوله مانیسمان 4 اینچ هم اکنون در مجتمع آسین ابهر در رده 40 و رده 80 تولید میشود.
  3. طول: طول لوله‌های مانیسمان نیز ممکن است متغیر باشد. طول‌استاندارد برای لوله مانیسمان در 70/5 سانتی متر الی 6 متر می باشد. محصولات ریز لوله که اغلب در طول  10 سانتی متر الی 60 سانتی متر می باشند در کارخانه و مغازه ی این مجتمع یافت میشود.
  4. مقاومت در برابر فشار: لوله‌های مانیسمان با قطر 4 اینچ معمولاً برای انتقال مایعات و گازها با فشار معین طراحی می‌شوند. ویژگی مهمی که انتظار می‌رود آنها داشته باشند، مقاومت در برابر فشار است.
  5. مقاومت در برابر دما: لوله‌های مانیسمان باید قادر به تحمل دماهای مختلف باشند، به ویژه اگر برای انتقال مایعات گرم یا سرد مورد استفاده قرار گیرند.
  6. تطابق با استانداردها:  تایید استاندارد بودن یک محصول میتواند موجب اطمینان خاطر مصرف کننده و همچینن افزایش کاربرد آن شود. آسین ابهر محصولات خود را با تایید استاندارد به فروش میرساند.

توجه داشته باشید که ویژگی‌های لوله مانیسمان ممکن است بسته به نوع استفاده و استاندارد متغیر باشند.

جدول وزن لوله مانیسمان 4 اینچ

جهت مشاهده جدول وزن لوله 4 اینچ کلیک کنید.

قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ

با توجه به نوسان های ایجاد شده در بازار آهن و فولاد ایران، قیمت ها ممکن است متغیر باشد، بر همین اساس پیشنهاد میشود جهت اطلاع از موجودی و قیمت انواع لوله مانیسمان با شماره ی 09211076505 تماس حاصل نمایید.

2

کاربرد لوله مانیسمان 4 اینچ

لوله مانیسمان 4 اینچ (قطر حدود 101.6 میلیمتر) معمولاً در صنایع مختلف برای انتقال مایعات و گازها استفاده می‌شود.

  1. صنایع نفت و گاز: لوله‌های مانیسمان 4 اینچ در صنعت نفت و گاز برای انتقال نفت خام، گازهای طبیعی، مایعات پالایشگاهی، و دیگر مواد به کار می‌روند. این کاربرد ممکن است در انتقال مایعات با فشار بالا یا دماهای مختلف نیز انجام شود.
  2. ساخت و ساز:  لوله مانیسمان 4 اینچ برای سیستم‌های لوله‌کشی در ساخت و سازها استفاده می‌شوند. این کاربرد شامل سیستم‌های آب و فاضلاب، گرمایش ، سرمایش و  آبیاری می‌شود.
  3. صنایع شیمیایی و پتروشیمی: در صنایع شیمیایی و پتروشیمی، لوله‌ مانیسمان 4 اینچ برای انتقال مواد شیمیایی مختلف که ویژگی هایی مانند خوردنگی و ... را دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. صنایع آب و برق: این لوله‌ها در سیستم‌های توزیع آب و گاز شهری، سیستم‌های خنک‌کننده در نیروگاه‌ها، و سیستم‌های توزیع برق استفاده می‌شوند.
  5. صنایع خودروسازی: در برخی از موارد، لوله‌ مانیسمان 4 اینچ در تولید قطعات و سیستم‌های مختلف خودروها به عنوان قطعات ترانسمیسیون و سیستم‌های تخلیه گازها استفاده می‌شوند.
  6. ساخت و تعمیرات کشتی‌ها و ناوگان دریایی: لوله‌های مانیسمان در کشتی‌ها و ناوگان دریایی برای انتقال مواد مختلف و گازها به کار می‌روند.

به طور کلی، لوله‌های مانیسمان 4 اینچ در انتقال مایعات و گازها در محیط‌ها و صنایع متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای متعددی دارند که فروش آن ها را افزایش داده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.