کد خبر : 44175 / /
/

بهترین اینورتر موجود در بازار ایران کدام است؟

اینورتر یا درایو AC وظیفه دارد به عنوان مبدل عمل کرده و جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل کند. بر این اساس برق DC به AC تبدیل شده و موتور با دریافت انرژی مورد نیاز شروع به حرکت می کند. در این میان آشنایی با بهترین اینورتر موجود در بازار ایران به دلیل قابلیت های متنوع این دستگاه لازم و ضروری است. به همین علت در ادامه مزایا و ویژگی های انواع اینورتر LS بررسی می شود.

بهترین اینورتر موجود در بازار ایران کدام است؟

 

 

بهترین اینورتر باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

احتمالا وقتی بخواهید برای موتور درایو بخرید، اولین سوالی که به ذهنتان می رسد این است که موتور چند کیلووات است؟ بهترین درایو یا اینورتر موجود در بازار ایران توان کافی برای راه اندازی موتور را دارد. شبکه ایران با استفاده از برق تکفاز و سه فاز AC امکان راه اندازی الکتروموتور در صنایع را فراهم می‌ کند. به همین علت توجه به نوع برق ورودی از اهمیت بالایی برخوردار است. توان درایو باید حدودا یک رنج بیشتر از توان موتور باشد. در صورتی که توان درایو خیلی بالاتر باشد، احتمال دارد به تجهیزات الکتریکی مصرف کننده آسیب برسد. 

یکی دیگر از ویژگی های بهترین اینورتر موجود در بازار ایران مجهز بودن دستگاه به ورودی سه فاز است. عملکرد بهتر موتور در صورتی تضمین می شود که از برق سه فاز استفاده شود. هر چند اینورتر با ورودی تک فاز هم می تواند برای برق شهر مناسب باشد. در هر صورت همه اینورتر ها خروجی ۳ فاز دارند و می توانند برای برق ورودی تکفاز استفاده شوند. 

مورد بعد توجه به سطح تکنولوژی مورد نیاز است. اینورتری که در جرثقیل استفاده می شود، در مقایسه با اینورتر یخچال توان و سطح تکنولوژی بالاتری دارد. به همین دلیل توان و کارایی این دستگاه بهتر است با خواست و نیاز شما متناسب باشد. نکته دیگر، برخورداری از امکانات کنترل است. اینورتر بدون سنسور می تواند مقدار بار اعمال شده را اندازه بگیرد. به همین علت کاربردهای نیمه صنعتی و نیمه سنگین دارد. از طرفی امکان کنترل برداری باعث می شود تا سرعت به صورت دستی کم و زیاد شود. تکنولوژی حلقه بسته نیز در اینورتر های پیشرفته وجود دارد و باعث خروجی گرفتن از سنسورهای فیزیکی و افزایش سرعت موتور می شود.

بهترین برند اینورتر در بازار کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

اینورتر باعث می شود تا سرعت و دمای موتور متناسب با انرژی مورد نیاز تنظیم شود. بهترین اینورتر موجود در بازار ایران متعلق به کمپانی LS است. این برند محصولات خود را با کیفیت ساخت بالایی در بازار عرضه می کند. از طرفی باعث مصرف بهینه برق می شود و با داشتن فرکانس بالای کاری، بسیار سبک و کم حجم است. 

اینورتر باید بتواند از خروجی فیدبک بگیرد. به همین علت با داشتن انعطاف پذیری بالا می تواند به کنترل جریان و ولتاژ کمک کند. اینورتر ال اس برای روشن خاموش کردن موتور احتیاجی به قطع و وصل کردن برق ورودی ندارد. از طرفی با داشتن قابلیت های حفاظتی باعث شده است تا ایمنی سیستم بالا برود. همچنین موتور را در رنج گسترده ای از سرعت کنترل کرده و ایمنی قطعات سیستم را تضمین می کند.

بهترین اینورتر موجود در بازار ایران هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. همچنین از قابلیت مانیتورینگ و هوشمند سازی سیستم برخوردار است. این دستگاه حرکت موتور را برنامه ریزی کرده و باعث ایجاد دور مناسبی برای آن می شود. از طرفی سرعت و گشتاور موتور را هم کنترل می کند. این دستگاه می تواند جهت حرکت موتور را تغییر دهد. همچنین محافظت بالایی در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه، نوسانات ولتاژ و... ایجاد می کند. 

اینورتر LS یا بهترین اینورتر موجود در بازار ایران توانایی کار کردن با ولتاژ متغیر را دارد و می تواند از راه دور کنترل شود. به همین دلیل در صنایع مختلف به صورت گسترده به کار می رود. این دستگاه با بهینه سازی مصرف انرژی هزینه های شما را کمتر کرده و باعث افزایش مقاومت و طول عمر دستگاه می‌ شود. به علاوه با کاهش جریان راه اندازی، از موتور محافظت کرده و استهلاک را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بهترین اینورتر موجود در بازار ایران کدام است؟

بهترین اینورتر موجود در بازار ایران متعلق به برند ال اس است. محصولات این برند متعلق به کره جنوبی هستند و اینورتر LS با داشتن کیفیت ساخت بالا فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این دستگاه مدل های تکفاز و سه فاز دارد و کاربری های سبک تا سنگین را پوشش می دهد. از این رو مهم ترین کاربرد آن، تغییر فرکانس و به دنبال آن تغییر سرعت الکتروموتور است.

اینورتر ال اس طبق زمان قابل تنظیم، شتاب گیری موتور را انجام داده و باعث راه اندازی نرم آن می شود. بدین ترتیب از آسیب های ناشی از شوک های جریانی جلوگیری می کند. از طرفی با توقف نرم موتور، از تجهیزات الکتریکی مصرف کننده محافظت می کند‌. 

اینورتر LS که به عنوان بهترین اینورتر موجود در بازار ایران شناخته می شود، از آسیب های ناشی از نوسانات ولتاژ، اضافه بار و اتصال کوتاه و… جلوگیری می کند‌. همچنین باعث ذخیره سازی انرژی می شود و با داشتن مدل های متنوع انتخاب را برای مشتریان آسان کرده است. 

در خرید انواع اینورتر ال اس توجه به پلاک الکتروموتور ضرورت دارد. آگاهی از توان، سرعت و ولتاژ موتور باعث می شود بار اعمالی مورد نیاز برای راه اندازی مشخص شود. از طرفی برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز بسیار مهم است. 

اینورتر ال اس که بهترین اینورتر موجود در بازار ایران است، با تضمین اصالت کالا هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد. همچنین با داشتن مدل های متنوع، امکان خرید اینورتر برای کارکردهای مختلف را فراهم کرده است.

سخن پایانی

اکنون که با بهترین اینورتر موجود در بازار ایران آشنا شدید، با مراجعه به یک فروشگاه معتبر یکی از انواع اینورتر ال اس را خریداری کنید. پیشنهاد ما فروشگاه برق شهر است که اعتبار بالایی دارد و در تلاش است با راهنمایی کامل مشتریان، رضایت حداکثری آن ها را به دست بیاورد. این فروشگاه با داشتن چندین سال سابقه، محصولات برند معروف ال اس را پوشش می دهد و علاوه بر تضمین اصالت کالا، امکان بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول را فراهم می کند. همچنین با داشتن پشتیبانی گسترده به سوالات متداول شما پاسخ می دهد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.