کد خبر : 40933 / /
/

دانلود بهترین آهنگ های ایرانی از کاست باز

کاست باز یکی از پر بازدید ترین رسانه های موسیقی کشور می باشد ، که با روزانه ۸۰ هزار مخاطب جزو پر مخاطب ترین سایت های دانلود آهنگ می باشد ،‌ در ادامه با ما همراه باشید .

دانلود بهترین آهنگ های ایرانی از کاست باز

 

 

خواننده پربازدید وبسایت کاست باز

۰۲۱ کید :

۰۲۱ کید ، یکی از خواننده جوان سبک رپ فارسی می باشد که در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است ، وی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۹ در تهران می باشد و در حال حاضر در لندن ساکن است .

 

5

 

مجید رضوی :

مجید رضوی خواننده ایرانی متولد ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۶ و اصالتا کرمانشاهی است اما ساکن تهران است . مجید رضوی مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و به سرعت در حال دیده شدن است. مجید رضوی فعالیت حرفه ای خود را در سال ۹۹ با همکاری مسعود جهانی آغاز کرد و به سرعت به شهرت رسید .

 

سیروان خسروی :

سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده‌است و اصالتاً کرد است. پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است. او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن انیمیشن شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد .

در سال 1372 وقتی 11 سال بود به مدت 4 سال نزد اوی جونیو ، استاد کیبورد اهل ایتالیا در تهران دوره موسیقی را گذراند ، او سپس با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان (خواننده) اهل انگلستان علاقمند شد تا اینکه از 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی سمت سبک راک رفت  .

 

زانیار خسروی :

زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران، خواننده و بازیگر است . وی خواننده ، مدل تبلیغاتی ، آهنگساز ، ترانه سرا ، تنظیم کنندهاست که در 11 اسفند 1392 اولین آلبوم رسمی خود را به نام 28 منتشر نمود .

زانیار خسروی فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، وی برادر کوچکتر سیروان خسروی می باشد که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند، زانیار همچنین تجربه بازیگری را نیز دارد. این دو برادر تنها در دو قطعه ی تو مریضی و آره با هم همخوانی داشته اند .

 

6

 

دانلود ریمیکس های پاپ و رپ در سینجو موزیک

برای دانلود ریمیکس رپ و ریمیکس پاپ می توانید به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید ، سینجو موزیک با هزاران آهنگ برتر موسیقی ایرانی ، یکی از بزرگترین منابع موزیک در اینترنت است . برای دانلود آهنگ به آدرس وبسایت مراجعه نمایید .

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.