کد خبر : 40712 / /
/

5نکته مهم که قبل از سفارش تابلو چلنیوم باید بدانید

5 نکته مهم که قبل از سفارش تابلو چلنیوم باید بدانیم که مخاطب از دیدن تابلوی زیبا لذت ببرد و هم باعث شود مخاطب به مشتری تبدیل شود

5نکته مهم که قبل از سفارش تابلو چلنیوم باید بدانید

 

برخی از صاحبان مشاغل سنتی از اهمیت تابلوهای تبلیغاتی اطلاع کافی ندارند، به همین خاطر است که نسبت به نصب آن بی تفاوت هستند. در عصر کنونی استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلوچلنیوم از مهمترین مراحل شروع یک کسب و کار می باشد.

معمولا چیزی که باعث جذب مخاطب می شود و می تواند چند ثانیه ای مخاطب را درگیر خودش کند وجود تابلوهای تبلیغاتی زییایی است که سردرب مغازه ها و کسب و کارها می توان دید که با نام آن کسب و کار یا لوگو و خدماتی که ارایه می دهند قابل اجراست.

 

برای اینکه حس خوبی از کسب و کار خود در ذهن و قلب مخاطب قرار دهید باید به این جزییات توجه کنید که باعث می شود که کسب و کار شما در ذهن آن ماندگار باشد.

گروه تابلوسازی نوین ساین در این مقاله قصد دارد که 5 نکته خیلی مهم و اساسی در هنگام سفارش تابلو چلنیوم را به شما بگوید، تا هم مخاطبین شما از دیدن تابلوی زیبا لذت ببرند و هم باعث تبدیل مخاطب به مشتری شود.

تابلو چلنیوم

یکی از محبوب ترین و معروف ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی مغازه تابلو چلنیوم می باشد که جزو مدرن ترین تابلوهاست که در میان صاحبین کسب و کاربه سرعت درخشید و جای خود را پیدا کرد.

به دلیل وجود نور اس ام دی در ساختار تابلو چلنیوم در شب نور و روشنایی بسیار خوبی دارد و در روز انعکاس نور خورشید بر روی تابلو بسیار چشم نواز می باشد و به جذب مخاطب بیشتر کمک می کند. درساختار تابلو چلنیوم علاوه بر چلنیوم که آلیاژ آلومینیوم است از پلکسی گلاس هم استفاده می شود.

متریال ساخت تابلو چلنیوم

برای تولید تابلو چلنیوم  باید از متریال های مربوط به ساخت این حروف برجسته استفاده کرد که هر کدام از آنها توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و از کیفیت و قیمت های متفاوتی برخوردارند.

نکته قابل توجه در رابطه با برندهای مصرفی در تابلو چلنیوم این است که هر چه شناخت بیشتری از آنها داشته باشیم می توانیم تابلو چلنیوم با کیفیت تری را سفارش دهیم.

پلکسی گلاس

اگر به حروف چلنیوم دقت کنیم می بینیم که روی حروف از جنس پلاستیک است که این نوع از پلاستیک، پلکسی گلاس نام دارد و در رنگ های مختلفی توسط شرکت ها تولید می شوند.

پلکسی ها در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که پیشنهاد می شود در تابلو چلنیوم از پلکسی هایی با ضخامت 2/5 تا 2/8 میل استفاده شود.

پلکسی ها برندهای مختلفی هم دارند که در حال حاضر برندهایی مانند یرلانگ، چوچن و سامیپکس از برندهای باکیفیت هستند که پیشنهاد می شود در تابلو چلنیوم از آنها استفاده شود.

چنلیوم

وقتی حروف برجسته چلنیوم را از کنار نگاه کنیم شاهد لبه حروف هستیم که در حقیقت برجستگی حروف را تشکیل می دهد که به آن چنلیوم گفته می شود.

چنلیوم یک آلومینیوم است که در برندهای مختلفی تولید می شود که می توان از بهترین های آن به لبه چنلیوم آلوراپید، آلوشاین و دیگر برندهای مرغوب اشاره نمود.

همچنین این مورد را هم باید گفت که لبه های چنلیوم دارای پهناهای 7 سانت، 9 سانت و 11 سانت هستند که ضخامت های آنها نیز معمولا بین 0.3 الی 0.4 می باشد.

اس ام دی

اس ام دی ها از دیگر مواردی هستند که در تابلو چلنیوم استفاده می شوند و نوع کاربردی آن در تولید تابلو چلنیوم اس ام دی های بلوکی هستند که در رنگ ها و برندهای مختلفی در بازار عرضه می گردند.

در ساخت تابلو چلنیوم بهتر است که از اس ام دی های ضد آب استفاده شود تا بتوان انتظار طول عمر و دوام بالای تابلو را در شرایط مختلف جوی داشت.

همچنین باید به مقاوت های به کار رفته در اس ام دی های بلوکی نیز دقت شود، به عنوان مثال استفاده از اس ام دی های 4 مقاومت نسبت به 2 مقاومت می تواند از نوسانات برق در اس ام دی ها تا حد بسیار زیادی جلوگیری نماید.

امروزه اس ام دی های ضد آب ساده و لنز دار با برندهایی مانند سامسونگ، اپکس، نماساین و برخی دیگر برندها از بهترین اس ام دی های موجود در بازار بشمار می روند.

منبع تغذیه

منبع تغذیه یک مبدل ولتاژ برق در تابلو چلنیوم است که وظیفه آن تبدیل برق 220 ولت شهری به 12 ولت مورد نیاز اس ام دی ها در تابلو چلنیوم می باشد.

امروزه تابلو سازی ها برای روشنایی تابلوهای چلنیوم از انواع برندهای منبع تغذیه استفاده می کنند که پیشنهاد می شود از برندهای معتبر و شناخته شده موجود در بازار استفاده شود.

در آخر هم باید به این نکته توجه داشت که بهترین نوع سفارش تابلو چلنیوم این است که از شرکت تابلو سازی درخواست شود تا متریال های مورد استفاده در تابلو چلنیوم را به صورت کتبی ضمانت دهد.

تابلو چلنیوم بیمه کوثر

به طور کلی قیمت تابلو چلنیوم وابسته به 3 فاکتور است: متراژ تابلو، قطر قلم و نوع طراحی هرچند که قطعا کیفیت متریال استفاده شده در تابلو چلنیوم هم بی تاثیر نخواهد بود. از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت هم می توان به نوع نور به کار رفته در تابلو اشاره کرد.

توصیه های مهم گروه تابلوسازی نوین ساین

تیم تابلوسازی نوین ساین مفتخر است تا با تجربه ای بیش از ۱۳سال شروع فعالیت از سال1389 در صنعت تابلوسازی و پیش قدم بودن در صنعت ساخت و طراحی تابلو چلنیوم به همراه کارشناسان و مشاورین با تجربه و صبور خود، توصیه هایی برای خرید و سفارش تابلو چلنیوم به شما همراهان عزیز دهد.

از نکات بسیار مهمی که در هنگام سفارش تابلو چلنیوم باید بدانید تا خریدی بهتر و سفارشی مناسب ترنسبت به کسب و کار خود سفارش دهید. هرچند که امروزه فقط از تابلو چلنیوم صرفا در کسب و کارها استفاده نمی شود و بسیاری از این تابلو در منزل و اتاق های خود نیز استفاده می کنند.

 1.به مصرف انرژی توجه داشته باشید.

اولین و یکی از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید "تابلو چلنیوم" باید به آن توجه داشته باشید تا مجبور به تعویض مجدد تابلو نشوید، مصرف برق تابلو چلنیوم است. همانطور که گفته شد در تابلو های چلنیوم برای طراحی و دید بهتراز نور استفاده می شود و در نتیجه مصرف برق مسئله بسیار مهمی است زیرا  تابلو اکثر اوقات روشن است و درحال مصرف برق و منابع انرژی می باشد. به طور کلی تابلو های چلنیوم به نسبت دیگر انواع تابلو ها مصرف برق کمتری دارند اما با این حال هر شرکت تابلو سازی از یک نوع مختلف سیستم برق و نور استفاده می کند به همین جهت مصرف برق در تابلو های چلنیوم مختلف، متفاوت است. پس پیش از سفارش تابلو چلنیوم خود حتما و حتما از کم مصرف بودن تابلو اطمینان حاصل کنید که نه در مصرف برق زیاده روی کنید و نه شاهد قبض های برق نجومی باشید..

 2.کیفیت متریال به کاربرده در تابلو چلنیوم را مدنظر بگیرید.

از دیگر مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید کیفیت تابلو چلنیوم یا در واقع متریال به کار رفته شده در تابلو چلنیوم است. تابلو چلنیوم با کیفیت یکی از با دوام ترین تابلو ها در صنعت تابلوسازی است و یکی از دلایل محبوبیت تابلو چلنیوم در بین صاحبین کسب و کار دقیقا همین مورد است و دلیل این مقاومت وجود آلیاژ آلومینیوم است که بسیار مقاوم است به طوری که حتی در بدنه هواپیما از آن استفاده شده، اما برای داشتن یک تابلو چنلیوم با دوام و مقاوم باید تابلویی با مواد اولیه با کیفیت و خوب داشته باشیم. پیشنهاد گروه تبلیغاتی نوین ساین novinsign.com خرید تابلو چلنیوم ازاین شرکت تابلوسازی است که به شما تضمین کیفیت دهد و خیال شما را از کیفیت متریال به کار رفته شده در تابلو چلنیوم شما و مواد اولیه همچنین دوام تابلو چلنیوم راحت کند.

  3.بهترین و مناسب ترین ابعاد برای تابلو

قطعا اندازه یک تابلو با هزینه مربوط به آن رابطه ی مستقیمی دارد. برای اینکه هزینه ی بالایی متقبل نشوید هر چقدر تابلو مذکور بزرگ باشد به نسبت متریال بیشتری برای ساخت تابلو چلنیوم لازم دارد. اگر یه تابلوی چلنیوم اقتصادی مدنطر شما هست قبل از اینکه تابلو برای طراحی و ساخت برود باید ابعاد مورد نظر خود را با مشاورین ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

   4.طراحی خلاقانه داشته باشید.

به طور معمول طراحی تابلو باید به سلیقه شما صورت بگیرد و یا شما طرح و متن کامل را به تابلوسازی بدهید و یا اینکه سلیقه کلی خود را به شرکت تابلوسازی گفته تا آن تیم به سلیقه خودشان و برگرفته از سلیقه شما تابلو چلنیوم شما را آماده کنند.

موضوع  طراحی به هیچ عنوان مسئله  کوچکی نیست و تقریبا یکی از حیاتی ترین موارد قابل تفکر است به دلیل اینکه شما تابلو چلنیوم را تهیه می کنید برای زیباسازی و همچنین جذب مخاطب بیشتر و اگر طراحی تابلو طراحی زیبا و مناسبی نباشد درواقع تمام این زحمت ها و هزینه ها بر باد رفته و هیچ سودی نداشته است. نوین ساین به شما توصیه می کند که قبل از سفارش تابلو چلنیوم نمونه کار های مشابه آن تیم را دیده و سعی کنید طرح مورد نظر خود را به صورت کامل به آن تیم توضیح بدهید تا دقیقا تابلویی دریافت کنید که می خواستید.

تابلو چلنیوم بیمه سینا

  5.محل نصب تابلو را تعیین کنید.

حتما پیش از سفارش و تهیه تابلو چلنیوم باید به محل قرار گیری و نوع مناسب تابلو برای آن مکان توجه بسیاری داشته باشید.

تابلو های چلنیوم انواع زیادی دارند از جمله: تابلو چلنیوم تک رو، دورو، تابلو چلنیوم لترمکس، تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل و ... که هر کدام از این انواع تابلو چلنیوم ها مناسب مکان های خاص و در سایزهای خاص می باشند. سعی کنید تابلو را در جایی نصب کنید گه از تمام جهات دید داشته باشد. همپنین فونت به کار رفته در تابلو طوری باشد که خوانایی داشته باشد.به طور مثال اگر شما یک مغازه کوچک دارید باید متناسب با ابعاد مغازه، نوع، قطر و متراژ تابلو چلنیوم خود را انتخاب کنید. یا اگر قرار است تابلو برای یکمجتمع تجاری نصب شود سعی کنید در بالاترین نقطه ساختمان تابلو را نصب کنید که دید بهتری داشته باشد. البته برخی از تابلوها مثل لایت باکس ها و استند های نورانی تنها در بخش ورودی یک دفترکار یا فروشگاه قرار می گیرد. مزایای این تابلو ها این است که به محض ورود مشتری می تواند نوشته های روی تابلو را مشاهده کند. برای انتخاب تابلو چلنیوم مناسب تیم تابلو سازی نوین ساین به شما توصیه می کند قبل از خرید تابلو چلنیوم با افراد متخصص و دارای دانش تابلوسازی مشورت کنید و سپس اقدام به سفارش تابلو چلنیوم کنید بعضی از شرکت های تابلوسازی مثل شرکت تابلو سازی نوین ساین دارای مشاوره های رایگان هستند و می توانید از این مشاوره های رایگان شرکت ها برای انتخاب تابلو چلنیوم مناسب استفاده کنید.

نتیجه گیری

در پایان قابل ذکر است که بگوییم پیش از خرید و سفارش تابلو چلنیوم به غیر از 5 توصیه کاربردی که در این مطلب ذکر کردم به فاکتورهای زیادی باید توجه کرد. ما تمام تلاشمان را کردیم که نکات مهم و اصلی را به شما بازگو کنیم. با رعایت به این توصیه ها و البته همانطور که گفته شد ترجیحا صحبت با یک کارشناس بتوانید جهت سفارش و تهیه تابلو چلنیوم مناسب مکان خود، با مصرف برق معقول و همچنین طراحی و کیفیت خوب و بالا اقدام کرده و تابلو چلنیوم خود را دریافت کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.