کد خبر : 40254 / /
/

بهترین صرافی خارجی برای خرید ارز دیجیتال

بهترین صرافی خارجی برای خرید ارز دیجیتال

 

 

 

صرافی بایننس (Binance) یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تاسیس شد. این صرافی تمرکز زیادی بر معاملات آلتکوین‌ها دارد. صرافی ارز دیجیتال بایننس روند خرید ارز دیجیتال را در بیش از 360 ارز دیجیتال و توکن مجازی، از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE) و توکن خود به نام بایننس (BNB) ارائه می دهد.

بایننس یک صرافی آنلاین است که در آن کاربران میتوانند به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. این صرافی، از صدها مورد از رایج ترین ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی می کند. بایننس یک کیف پول ارز دیجیتال برای معامله گران فراهم می کند تا بتوانند رمزارزهای خود را در آن هولد (HOLD) کنند.

صرافی ارز دیجیتال بایننس با پشتیبانی ویژه از مشتریان، این امکان برای برای آنها فراهم میکند تا با ترید ارز دیجیتال، به کسب سود بپردازند. همچنین برنامه هایی را برای ماینرها ارائه می دهد و به معامله گران در تصمیم گیری های سرمایه گذاری آنها نیز کمک می کند.

بایننس توکن مبتنی بر بلاک چین، BNB خود را دارد.

بایننس حضور جهانی دارد اما در برخی از کشورها مانند ایالات متحده و بریتانیا به دلیل مقررات محدود است.

تاریخچه صرافی بایننس

صرافی ارز دیجیتال بایننس در سال 2017 توسط چانگ پنگ زائو (Changpeng Zhao) ملقب به CZ، یک کارآفرین، سرمایه گذار و مهندس نرم افزار معروف ایجاد شد. او این صرافی را در ماه جولای تاسیس کرد و در عرض شش ماه، این صرافی به یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شد.

صرافی بایننس که با هدف معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، دارای پایین‌ترین کارمزد تراکنش‌ برای معاملات می باشد. این صرافی نقدینگی بالایی دارد و به کاربرانی که در آن به انجام معاملات توکن بومی خود یعنی BNB می پردازند، تخفیف ارائه می‌کند. همچنین، بایننس با استانداردهای بالای ایمنی و امنیت و معماری چند لایه، از توان پردازشی بالایی برخوردار است.

در سال 2019، صرافی بایننس در ایالات متحده به دلیل حواشی هایی نظارتی که برای آن ایجاد شد، ملزم به توقف روند کاری خود شد. سپس، صرافی Binance.US را افتتاح کرد، صرافی ای که با مقررات ایالات متحده مطابقت دارد.

معامله در بایننس

مانند سایر صرافی‌های رمزنگاری، بایننس خدماتی را برای معاملات، فهرست‌بندی، جمع‌آوری سرمایه، حذف از فهرست و برداشت ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند. علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که مایل به راه اندازی توکن های خود هستند، می توانند از بایننس برای جمع آوری سرمایه از طریق عرضه اولیه توکن (ICO) استفاده کنند. (بایننس توسط میلیون ها معامله گر برای مبادله و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف استفاده می شود.)

برای شروع معامله، کاربران باید الزامات لازم برای شناخت مشتری (KYC) را تکمیل کنند. پس از ایجاد موفقیت آمیز یک حساب تجاری، آنها می توانند وجوهی را به آدرس کیف پول عمومی خود، برای شروع معامله اضافه کنند.

صرافی بایننس از چهار نوع اصلی از سفارش‌های معاملاتی پشتیبانی می‌کند که به شرح زیر می باشد:

  • سفارش‌ های محدود

  • سفارش های بازار

  • حد توقف و سفارش‌های لغو شده

  • سفارش های OCO

سفارشات محدود فقط با قیمت حد تعیین شده توسط معامله گر اجرا می شود. سفارشات بازار بلافاصله با بهترین قیمت ارز دیجیتال موجود در بازار انجام می شود. سفارش‌های حد مجاز تنها زمانی به سفارش‌های معتبر تبدیل می‌شوند که قیمت به سطح مشخصی برسد. یک سفارش OCO یک جفت سفارش است که در آن دستور اجرا شده دیگری را لغو می کند.

بایننس هفت نوع سفارش برای مشتقات رمزنگاری، به ویژه قراردادهای آتی ارائه می دهد. این سفارشات معاملاتی عبارتند از:

  1. سفارش Limit

  2. سفارش Market

  3. سفارش Stop-Limit

  4. سفارش Stop Market

  5. سفارش Trailing Stop

  6. سفارشPost Only

  7. محدود کردن سفارش TP/SL (ترتیب استراتژی)

هیچ کارمزدی برای سپرده گذاری ارز دیجیتال در صندوق سپرده گذاری صرافی بایننس دریافت نمی شود. با این حال، برداشت ها با کارمزد تراکنش همراه هستند که بسته به ارز دیجیتال و مبلغ تراکنش متفاوت است.

سایر خدمات بایننس

بایننس علاوه بر خدمات ویژه معاملات رمزارزها، ابزارها، پلتفرم ها و خدمات دیگری را نیز ارائه می دهد. برخی از آنها به شرح زیر است:

درآمد

Binance Earn پلتفرمی برای شرط بندی یا کسب سود از طریق سپرده گذاری استیبل کوین در صرافی است. بسته به نوع ارز دیجیتال، صرافی گزینه های متعدد و نرخ های بهره برای آن را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

امانت دادن

بایننس کارت یک کارت اعتباری ویزا است که به کاربران این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کرده و آن را برای محصولات و خدمات خرج کنند. در حالی که تبدیل متحمل هزینه های اداری نمی شود، هزینه های شخص ثالث، مانند هزینه های شبکه پرداخت، اعمال می شود.

وام های رمزنگاری بایننس به کاربران امکان می دهد برای معاملات لحظه ای، آتی و مارجین وام بگیرند. شرایط هفت، 14، 30، 90 و 180 روزه در دسترس است، که با بهره بر اساس تعداد ساعاتی که رمز ارز را دریافت کرده اید، محاسبه می شود.

استخر هوشمند بهترین صرافی خارجی

استخر هوشمند بایننس به استخراج‌کنندگان امکان می‌دهد تا با مانینگ رمزارزهای مختلف، درآمد خود را بهینه و چند برابر کنند.

توسعه

بایننس یک انکوباتور فناوری بلاک چین به نام آزمایشگاه بایننس دارد که بر پرورش پروژه های امیدوار کننده مرحله قبل از ICO تمرکز دارد. با فراهم کردن بودجه لازم برای توسعه، منابع، و یک سکوی راه اندازی برای هرگونه فهرست بندی و تمرینات لازم برای جمع آوری سرمایه، به تیم های پروژه ارزهای دیجیتال شایسته کمک می کند.

بایننس همچنین سایتی به نام LaunchPad را برای میزبانی پروژه های جدید و نوظهور بلاک چین و رابط های API ارائه می دهد.

توکن بایننس (BNB)

بایننس کوین (BNB) برای تسهیل معاملات ارز دیجیتال در صرافی بایننس استفاده می شود. این توکن طی یک عرضه اولیه در جولای 2017 راه اندازی شد. بایننس 20 میلیون توکن BNB را به سرمایه گذاران فرشته، 80 میلیون توکن به تیم موسس و 100 میلیون توکن باقیمانده را به شرکت کنندگان مختلف از طریق فرآیند ICO ارائه کرد.

تقریباً نیمی از سرمایه جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند ICO برای برندسازی و بازاریابی بایننس در نظر گرفته شد، در حالی که حدود یک سوم برای ساخت پلتفرم بایننس و انجام ارتقا های لازم در اکوسیستم بایننس استفاده شد.

بایننس کوین در ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم (ETH) با استاندارد ERC 20 اجرا می شد. با این حال، در سال 2019، بایننس کوین به توکن اصلی زنجیره BNB تبدیل شد. از ژوئن 2023، ارزش BNB حدود 307 دلار است. این چهارمین توکن مبتنی بر بلاک چین با ارزش بازار می باشد که تقریباً 48 میلیارد دلار است

آیا می توانیم به بایننس اعتماد کنم؟

بایننس توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان مورد استفاده که به صرافی به عنوان رسانه ای برای تراکنش های ارزهای دیجیتال اعتماد دارند. با این حال، مانند تمام اشخاص ثالث درگیر در بلاک چین و کریپتو، در برابر هک آسیب پذیر است، همانطور که مشاهده شد زمانی که هکرها 570 میلیون دلار BNB در سال 2022 سرقت کردند.

آیا شهروندان ایالات متحده می توانند از خدمات بایننس استفاده کنند؟

شهروندان ایالات متحده می توانند از Binance.US استفاده کنند و توسط قوانین ایالات متحده محافظت شوند. دسترسی به Binance (جهانی) از ایالات متحده - یا سایر کشورهای محدود شده با استفاده از روش‌های اتصال جایگزین مانند یک شبکه خصوصی مجازی برخلاف شرایط استفاده بایننس است.

آیا بایننس بهتر از کوین بیس است؟

اگر از نظر تجربه کاربری در نظر بگیریم، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase) برای کاربران مبتدی مناسب تر است.

صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) بیش از 360 ارز دیجیتال را در سراسر جهان فهرست می کند؛ علاوه بر معاملات ارزهای دیجیتال، چندین سرویس ارائه می دهد که تجربه را برای کاربران و توسعه دهندگان بلاک چین افزایش می دهد.

منبع: https://ok-ex.io/

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.