کد خبر : 40011 / /
/

تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز

تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز

 

در این مطلب قصد داریم به بررسی ایرادات رایج ماشین لباسشویی کنوود و نحوه رفع ایرادات بپردازیم. ماشین لباسشویی کنوود یکی از لوازم خانگی محبوب در ایران و تمام جهان است و می‌توانید آن را در اکثر آشپزخانه‌ها پیدا کنید. برخی از ایرادات ماشین لباسشویی به راحتی قابل برطرف شدن هستند و شما نیاز به کمک تعمیرکار نخواهید داشت. اما برخی دیگر از مشکلات تخصصی هستند و تنها با کمک یک تکنسین مجرب تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز قابل برطرف شدن می‌باشند. در این مطلب قصد داریم به بررسی ایراداتی بپردازیم که خود شما قادر به برطرف کردن آنها می‌باشید.

 

ایرادات رایج ماشین لباسشویی طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز

اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است اقدام سریع می‌تواند از گسترش خسارت جلوگیری کند. ایراداتی که برای ماشین لباسشویی کنوود ممکن است اتفاق بیفتد می‌تواند شامل روشن نشدن ماشین، عدم تخلیه آب دستگاه، عدم شروع چرخش در آن، نشتی آب، سر و صدای غیر عادی، بوی بد ماشین لباسشویی و ...  باشد. در این مطلب قصد داریم تجربیات تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید خودتان نسبت به رفع مشکل اقدام کنید اما چنانچه به هر دلیلی مشکل رفع نشد بهتر است از تکنسین مجرب کمک بگیرید و از دستکاری خودسرانه دستگاه بپرهیزید.

5

ماشین لباسشویی کنوود روشن نمی‌شود.

یکی از رایج‌ترین ایرادات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. اگر ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود برای عیب یابی ابتدا برق ماشین لباسشویی را چک کنید. اطمینان حاصل کنید که برق به صورت صحیح به دستگاه شما می‌رسد. برای این کار از یک ولت متر استفاده کنید و ولتاژ خروجی را بررسی کنید. اگر جریان در ماشین لباسشویی وجود ندارد پنل برق را بررسی کنید. همچنین بررسی کنید که فیوز نپریده باشد. اگر مشکل حل نشد از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز بخواهید آن را بررسی کند.

مورد بعدی که باید بررسی شود موتور ماشین لباسشویی است. اگر موتور خیلی داغ می‌کند آن را خاموش کنید تا خنک شود. توجه کنید که اگر موتور ماشین لباسشویی دائماً داغ می‌شود باید از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز بخواهید دستگاه را بررسی کرده و علت را پیدا کند.

مورد بعد قفل درب ماشین لباسشویی است. اگر درب دستگاه قفل نشده باشد ماشین لباسشویی شروع به کار نمی‌کند بنابراین بررسی کنید که آیا میکرو سوئیچ‌های درب سالم هستند یا خیر. چنانچه میکروسوییچ ایراد دارد باید از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز بخواهید آن را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض نماید.

6

ماشین لباسشویی کنوود آب را تخلیه نمی‌کند.

بخش دیگری از مشکلات ماشین لباسشویی کنوود مربوط به تخلیه آب است. این ایراد می‌تواند به دلیل انسداد در شلنگ تخلیه باشد یا پمپ تخلیه دچار ایراد شده باشد. نشانه ایراد در سیستم تخلیه تواند نشت آب باشد. اگر ایراد در انسداد شلنگ است باید برطرف شود. همچنین بررسی کنید شلنگ پیچ خوردگی نداشته باشد و بالاتر از سطح آب در مخزن تخلیه قرار گرفته باشد.

لوله ایستاده دستگاه نیز باید کمتر از ۲ متر ارتفاع داشته باشد. اگر بعد از بررسی موارد مشکل رفع نشد از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز کمک بخواهید.

مورد بعدی می‌تواند مربوط به پمپ تخلیه ماشین لباسشویی باشد. اگر این پمپ قفل شده باشد یا گیر کرده باشد تسمه می‌شکند یا می‌سوزد. همین امر موجب قفل شدن موتور می‌شود. در این شرایط پمپ تخلیه قادر به تخلیه آب ماشین لباسشویی نخواهد بود. برای تعویض پمپ می‌توانید از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز کمک بخواهید.

گیر کردن شی خارجی بین سبد و مخزن نیز می‌تواند از تخلیه آب جلوگیری کند. همچنین استفاده بیش از حد از شوینده‌ها موجب تولید مقدار زیادی کف و عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی خواهد شد. در هر مورد چنانچه موفق به رفع مشکل نشدید از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز کمک بخواهید.

دیگ شستشوی ماشین لباسشویی کنوود شروع به چرخش نمی‌کند.

بخش سوم از مشکلات ماشین لباسشویی کنوود مواردی هستند که از چرخش دیگ دستگاه جلوگیری می‌کند. برای عیب یابی باید مخزن دستگاه باز شود تا مشخص شود مشکل از کجاست.

دلیل اولی که می‌تواند موجب نچرخیدن دیگ شستشو شود بارگیری بیش از حد ظرفیت دستگاه است. وقتی لباسشویی تعادل نداشته باشد نمی‌تواند چرخش را به درستی انجام دهد. برای رفع مشکل بهتر است البسه را از درون دیگ شست و شو خارج کرده و دوباره آن ها را به درون دیگ برگردانید.

مورد بعدی می‌تواند مربوط به قفل‌ها و تنظیمات دستگاه باشد. اگر قفل درب دستگاه معیوب باشد ماشین لباسشویی کنوود نمی‌تواند شروع به چرخش کند. همچنین باید تنظیمات دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کرده‌اید. چنانچه تسمه‌های دیگ شستشو دچار استهلاک و پارگی شده باشد، دیگ شروع به چرخیدن نخواهد کرد. بنابراین اگر مشکل لباسشویی مربوط به قفل باشد بهتر است از تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز بخواهید دستگاه را بررسی و مشکل را برطرف کند.

ایراد بعدی می‌تواند در موتور ماشین لباسشویی باشد. اگر دیگ ماشین لباسشویی شروع به چرخش نمی‌کند احتمالاً اسکین‌هایی که محرک را به میل لنگ دستگاه متصل کرده است خرد شده‌اند باید توسط تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز تعویض شوند.

7

لباسشویی کنوود نشت آب دارد.

بخش دیگری از مشکلات ماشین لباسشویی کنوود می‌تواند مربوط به نشتی آب باشد. اگر ماشین لباسشویی نشت آب دارد باید شلنگ تخلیه را بررسی کنید. اتصالات شلنگ باید بررسی شود که کاملاً محکم بسته شده باشند. همچنین شلنگ نباید پارگی داشته باشد. اگرچه شلنگ پاره شده از تکنسین تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز بخواهید آن را تعویض کند.

 شلنگ‌های ورودی‌ها باید در جای خود محکم شده باشند. همچنین اگر این شلنگ‌ها را باز و بسته کرده باید از واشر لاستیکی جدید برای آن استفاده کنید. دریچه ورودی آب باید بررسی شود که گرفتگی و انسداد نداشته باشد. اگر این دریچه مشکلی دارد از تکنسین تعمیر لباسشویی در شیراز کمک بخواهید.

استفاده زیاد از شوینده‌ها نیز می‌تواند موجب نشتی آب شود. بنابراین به مقدار کافی از شوینده‌ها استفاده کنید. در نهایت پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نیز باید بررسی شود. چنانچه این پمپ دچار آسیب شده باید از تکنسین تعمیر لباسشویی در شیراز بخواهید آن را بررسی و در صورت نیاز تعویض کند.

نتیجه‌گیری و رفع مشکلات طبق نظر تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز

در این مطلب به بررسی ایرادات لباسشویی کنوود پرداختیم و روش‌های رفع مشکل را با هم بررسی کردیم. چنانچه به هر دلیل قادر به رفع مشکل نبودید می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با تیم تعمیر لباسشویی کنوود در شیراز تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کنید.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.