کد خبر : 39852 / /
/

هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) چیست؟

هوش مصنوعی (AI) یکی از چندین حوزه جذاب علم کامپیوتر است. به طور کلی هوش مصنوعی یکی از قدیمی ترین دستاوردهای نسل بشر است که امروزه نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کند. در مجموع اصطلاح هوش مصنوعی زمانی به کار می‌رود که ما بخواهیم ماشین یا کامپیوترهایی را توصیف کنیم که با تقلید از هوش انسان رفتار هوشمندانه‌ای از خود نشان می‌دهند. هوش مصنوعی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و طراحی شده که با هر بار استفاده قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود امروزه دیگر فقط هوش مصنوعی به تشخیص چهره کاراکترها ختم نمی شود، بلکه وظایف پیچیده‌تر و پیشرفته‌تری را برعهده دارد.

 

شاید هوش مصنوعی هنوز به آن شکلی که تصور می‌کنیم وجود نداشته باشد اما باز هم بسیاری از کارهایی که روزانه انجام می‌دهیم، مانند جستجو در سایت ها و اینترنت یا گشت و گذار در صفحات شبکه‌های اجتماعی و غیره، همه متاثر از هوش مصنوعی است و در حقیقت در این مواقع داریم از آن استفاده می‌کنیم. انقدر این استفاده نا ملموس است و به آن عادت کرده ایم که در آن لحظه حس نمی‌کنیم که داریم از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم. دلیل اصلی آن این است که نمی‌دانیم هوش مصنوعی واقعا چیست و چه کارهایی انجام می‌دهد. از آنجایی که آینده ازآن هوش مصنوعی خواهد بود بهتر است به جای نگران بودن در مورد هوش مصنوعی یاد بگیریم که چه کارهایی را می‌توانیم با آن انجام دهیم و اطلاعاتمان را در این زمینه بیشتر کنیم.

حالا که اطلاعات مختصری از هوش مصنوعی پیدا کردیم، بیایید تاثیرات هوش مصنوعی بر تبلیغات پیامکی را نیز بررسی کنیم و نحوه ارسال پیامک با هوش مصنوعی را یاد بگیریم.

استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی پیامکی

اخیراً ChatGPT یکی از آن ربات‌های هوش مصنوعی است که اینترنت را طوفانی می‌کند. ChatGPT که توسط OpenAI راه اندازی شد تقریباً می‌تواند هر کاری را انجام دهد، از کدنویسی گرفته تا بازاریابی و نوشتن متن های خلاقانه.

ChatGPT چیست؟

 ChatGPT از پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشینی برای تولید پاسخ های مشابه انسان به ورودی ‌های کاربر استفاده می‌کند. هوش مصنوعی ChatGPT یک مدل زبانی بزرگ (LLM) است که توسط شرکت OpenAI ایجاد شده است.

این هوش مصنوعی بر اساس معماری GPT (Generative Pre-trained Transformer) است که بر روی مقادیر عظیمی از داده های متنی برای یادگیری الگوها و ساختار زبان از قبل آموزش داده شده است. ChatGPT را می توان در برنامه های مختلف مانند چت بات ها، ترجمه زبان، تکمیل متن و سیستم های پاسخگویی به سوال استفاده کرد.

در نسخه جدید ویژگی هایی مانند امکان درک تصویر، افزایش تعداد کلمات، خلاقیت بیشتر، هوش بیشتر و امنیت و اعتبار بیشتر به این هوش مصنوعی اضافه شده است. 

چگونه میتوان از ربات ChatGPT استفاده کرد؟

این روزها بسیاری از مردم در حال بررسی و یادگیری نحوه استفاده از ChatGPT هستند تا با استفاده از آن بتوانند متن های مختلف کوتاه و بلند مانند متن قرارداد، متن شکایت، کپشن پست و... برای خود بنویسند.

این احتمال وجود دارد که هوش مصنوعی و ربات هایی مانند چت جی پی تی طی سال های آینده جایگزین افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند مثل نویسندگان و... را بگیرد. اما این موضوع که هیچوقت متن های تولید شده توسط ربات و هوش مصنوعی آن تاثیرگذاری که نویسنده یک کتاب، مقاله یا مطلب از ذهن و درون خود به قلم میگذارد را نخواهد داشت را نمیتوان نادیده گرفت.

نوشتن متن پیامک مناسب با هوش مصنوعی

همانطور که در بالا خواندید، به این موضوع پی بردیم که چگونه میتوانیم با کمک ربات ها و هوش مصنوعی اقدام به ساخت و نوشتن متن نماییم. پس میتوانیم متن های مورد نیاز برای معرفی خود، تبلیغات کسب و کار و برند سازی مجموعه خودتان از متن های ساخته شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید. البته این را هم مد نظر داشته باشید که متن های تولید شده با ChatGPT را کمی تغییر دهید و با سبک خودتان آن را شخصی سازی کنید.

سامانه پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب و در بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار می گیرد که توسط آن کاربران امکان ارسال تکی، گروهی و انبوه پیامک متنی را خواهند داشت. امکاناتی که هر سامانه پیامکی به شما می دهد متفاوت خواهد بود که پرطرفدار ترین آنها ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک با کدپستی و ارسال پیامک به اصناف و مشاغل هستند.

کدام سامانه پیامکی بهتر است؟

همانطور که میدانید سامانه های مختلف زیادی در کشور مشغول به فعالیت بوده و در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. شما میتوانید با بررسی های دقیق امکانات هر کدام از سامانه های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک، بسته به نیاز خود یکی از سامانه های پیامکی را انتخاب کنید و توسط آن پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.

پیشنهاد ما به شما چیست؟

حال که بطور کامل اطلاعات مورد نیاز به شما ارائه شد، ما نیز با توجه بررسی های صورت گرفته میان پنل های اس ام اس و سامانه های پیامکی مختلف یکی از سامانه هایی که هم از لحاظ امکاناتی که ارائه میدهد، رابط کاربری و روان بودن منوهای داخلی پنل و از همه مهمتر مناسب بودن تعرفه ارسال پیامک، با توجه به افزایش دوباره تعرفه ارسال پیامک ها از اردیبهشت 1402 را انتخاب کردیم تا به شما مخاطبین عزیز معرفی نماییم.

پیشنهاد ما به شما سامانه پیامک لیمو اس ام اس است که در ادامه با امکانات این پنل بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات ارائه شده پنل پیامکی لیمو اس ام اس به نشانی www.LimoSMS.com:

  • ارسال پیامک موقعیت مکانی زنده (LBS)
  • ارسال پیامک تکی و گروهی
  • ارسال پیامک بلک لیست (لیست سیاه)
  • ارسال پیامک متناظر (نظیر به نظیر)
  • ارسال پیامک دوره ای
  • ارسال پیامک تدریجی
  • ارسال پیامک انبوه به کدپستی کل کشور
  • ارسال پیامک انبوه همراه اول (منطقه ای)
  • ارسال پیامک انبوه از روی نقشه
  • ارسال پیامک با تفکیک جنسیت ایرانسل
  • ارسال پیامک انبوه به اصناف و مشاغل
  • امکان برگزاری نظرسنجی و مسابقه
  • امکان پاسخگویی خودکار به پیامک های دریافتی
  • امکان ساخت کارت ویزیت

نتیجه گیری:

در این مقاله با هوش مصنوعی آشنا شدیم و یاد گرفتیم که چطور از قابلیت های جدید ربات های هوش مصنوعی و با کمک ChatGPT بتوانید متون تبلیغاتی خود را بنویسید و در ادامه هم با سامانه های پیامکی آشنا شدیم و یکی از سامانه هایی که امکانات فوق العاده و منوی کاربری آسان و رابط گرافیکی کاربر پسند داشت را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود و در کمک به پیشرفت کسب و کار و برندسازی شما مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.