کد خبر : 39537 / /
/

دانلود جدیدترین آهنگ ها از ترانه یار

امروزه گوش دادن به موسیقی ، عضو جدا نشدنی زندگی روزمره همه انسان ها می باشد ، علاقه مندان به موسیقی همواره در جستجوی منبع مناسبی برای دریافت بروز ترین آهنگ ها هستند تا در کسری از ثانیه تمام موزیک ها را پخش نمایید ، ترانه یار یکی از رسانه های فرنگی هنری ایرانی می باشد که به صورت روزانه جدیدترین آهنگ ها و ریمیکس ها را برای علاقه مندان جمع آوری می کند .

دانلود جدیدترین آهنگ ها از ترانه یار

 

پردانلود ترین خواننده های وبسایت ترانه یار

۰۲۱ کید :

یکی از رپرهای نسل چهار موسیقی سبک رپ فارسی می باشد که در میان نوجوان ها دنبال کنندگان بسیاری دارد ، او یکی از اولین کسانی است که سبک دریل فارسی را به ایران آورده است ، سبکی که سالهاست در بسیاری از کشور های جهان به زبان لاتین اجرا می شود ، برای دانلود آهنگ های ۰۲۱ کید می توانید به وبسایت ترانه یار مراجعه نمایید .

 

8

 

مجید رضوی :

مجید رضوی یکی از جوان ترین خوانندگان پاپ ایرانی می باشد ، وی در 28 اردیبهشت سال 1376 در کرمانشاه متولد شده و هم اکنون ساکن تهران می باشد . مجید رضوی در سال ۱۴۰۰ به شهرت زیادی دست پیدا کرد ، که این موفقیت عوامل بسیاری از جمله همکاری مداوم با مسعود جهانی و همچنین همکاری با شرکت قدرتمند اکسیر نوین می باشد که توانست این خواننده را با سرعت بیشتری به مارکت موسیقی کشور معرفی نماید .

 

 

میثم ابراهیمی :

میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. در رشته موسیقی فوق دیپلم و در رشته مدیریت فرهنگی لیسانس دارد می گوید از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود عضو بودم، گروه سرود تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود زیاد هم به موسیقی بها داده نمیشد .

در سال 1388 قطعه خونه فیروزه ای را خواند که تیتراژ برنامه ای با همین عنوان از شبکه سه بود، سپس اولین آلبوم خود بنام نبض را در فروردین 92 روانه بازار کرد .

 

9

 

علی یاسینی :

علی یاسینی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۵ در تهران، خواننده می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که با گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا بعنوان آهنگساز و ترانه سرا بسیار پر طرفدار شده است . یاسینی در یک خانواده ۴ نفره با یک خواهر، بزرگ شده است و فعالیت خود را از از سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۲ ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد .

وی فعالیت هنری خود را در ۱۲ سالگی و در سال ۱۳۸۷ با آموزش گیتار شروع کرد و کم و بیش نیز به ترانه سرایی پرداخت و سرانجام در سال ۱۳۹۴ و در ۱۸ سالگی اولین آهنگ خود به نام افسردگی را منتشر کرد. پس از افسردگی در سال ۹۵ قطعه تلخ را منتشر کرد و سپس با اثر نترس به شهرت رسید .

علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد که کار خود را در موسیقی با گیتار آغاز کرد و هم اکنون ترانه سرا و آهنگ ساز می باشد و شرکت موسیقیایی حامی وی موسسه فرهنگی و هنری آراد می باشد .

 

 

دانلود جدیدترین آهنگ ها از ترانه یار

یکی از بهترین و غنی ترین آرشیو های موسیقی ایرانی در همه سبک ها وبسایت ترانه یار می باشد ، روزانه بیش از ۵۰ آهنگ جدید و آرشیو روی رسانه ترانه یار قرار می گیرد که تا شما علاقه مندان و شنوندگان عزیز بتوانید به تمام آهنگ های ایرانی دسترسی پیدا کنید . برای دانلود آهنگ جدید و آرشیو می توانید به وبسایت ترانه یار مراجعه نمایید . آآآ

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.