کد خبر : 38129 / /
/

کوتاه ترین سگ دنیا بنام مروارید در کتاب رکوردهای گینس

کوتاه ترین سگ دنیا  بنام مروارید در کتاب رکوردهای گینس

 

کوتاه ترین سگ زنده دنیا به نام پرل وارد کتاب رکوردهای گینس شد. چیهواهوا با طول 9.14 سانتی متر و طول 2.7 سانتی متر، تنها 553 گرم وزن دارد که یک سگ جیبی است. مروارید آنقدر کوچک است که در کف دست قرار می گیرد و می توان آن را در جیب پیراهن حمل کرد.

رکورد قبلی متعلق به عمه اوست

یک سگ ماده چیهواهوا به نام پرل پس از تایید کوتاه قد بودنش از رکورددار قبلی، میلی، رسماً به عنوان کوتاه قدترین سگ زنده جهان وارد کتاب رکوردهای گینس شد. میلی نیز یک چیهواهوا 9.65 سانتی متری بود و عمه پرل بود. شما میتوانید برای خرید سگ وارد آتاپت شوید.

7

میلی از فوریه 2013 تا زمان مرگش در سال 2020 رکورد داشت، اما در این مدت 49 کلون از خودش ساخته شد. پرل در 1 سپتامبر 2020 در اورلاندو، ایالات متحده آمریکا با وزن 27 گرم به دنیا آمد.

8

این حیوان کوچک که با مالک ونسا سملر زندگی می‌کند، تقریباً هفت برابر کوتاه‌تر از جیوتی امگه، اکنون کوتاه‌ترین زن جهان، و تقریباً هشت برابر کوتاه‌تر از ادوارد نینو، کوتاه‌ترین مرد زنده است.

9

از سوی دیگر، قد پرل سه بار متوالی توسط دامپزشکی در بیمارستان حیوانات کریستال کریک با استفاده از چوب اندازه گیری سگ اندازه گیری شد. اندازه گیری از کف پای چپ پرل تا برآمدگی بین تیغه های شانه انجام شد.

با سلیقه گران قیمت

سملر گفت که مروارید طعم گران قیمتی دارد، برای شام مرغ و ماهی سالمون با کیفیت بالا می خورد و دوست دارد خوش پوش بپوشد.

سملر گفت: ما از داشتن آن و شکستن رکورد خود خوشحالیم. نظر خود را بیان کرد.

جمع آوری خبر: دناپت

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.