کد خبر : 37654 / /
/

با لانچ باکس‌های مقوایی بیشتر آشنا شوید

با لانچ باکس‌های مقوایی بیشتر آشنا شوید

امروزه بحث نگهداری صحیح از مواد غذایی به یکی از مهم‌ترین مسائل برای صاحبان رستوران‌ها، تالارها و... تبدیل شده است. لانچ باکس‌های مقوایی یکی از بهترین محصولاتی به شمار می‌آیند که به کمک آن‌ها می‌توانید با خیال راحت نسبت به نگهداری از کلیه مواد غذایی مدنظر خود به شکل کاملاً بهداشتی اقدام کنید.

امروزه انواع مختلفی از این نوع ظروف مخصوص نگهداری مواد غذایی در بازار به فروش می‌رسند. همین امر منجر به سردرگمی کاربران عزیز شده است. در این متن با ما همراه باشید تا شما عزیزان را به طور کامل با انواع مختلف lunchbox‌های موجود در بازار آشنا کنیم.

این محصولات کیفیت بسیار مناسبی دارند

شناخت کلی این محصولات

به علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب، بسیاری از کاربران لانچ‌ باکس‌ها را با ظروف یکبار مصرف اشتباه می‌گیرند. اگرچه این محصولات دارای شباهت‌های نسبتاً زیادی هستند، اما هر یک از این کالاها دارای کاربردهای منحصر به فرد خود خواهند بود. اصلی‌ترین تفاوت مربوط به ظروف یکبار مصرف با انواع مختلف lunch boxها را می‌توان عدم وجود درب در اکثر ظروف یکبار مصرف دانست. علاوه بر این، باید گفت که بسیاری از ظروف یکبار مصرف اندازه چندان بزرگی ندارند و به همین دلیل نمی‌توان از آن‌ها به عنوان یک ظرف کامل برای نگهداری انواع مواد غذایی استفاده کرد.

این در حالی است که با کمک انواع مختلف lunchboxها این امکان برای شما به وجود می‌آید که طیف مختلفی از غذاهای سرد یا گرم را به راحتی ذخیره و جابه‌جا کنید. شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از رستوران‌های حرفه‌ای و تالارهای بزرگ نیز به سمت خریداری این نوع محصولات بی‌نظیر رفته‌اند. امروزه کمتر رستوران یا تالار خاصی را می‌‌توان پیدا کرد که به جای بهره‌گیری از این محصولات از همان ظروف یکبار مصرف قدیمی استفاده کند. خوشبختانه امروزه انواع مختلفی از این ظروف فوق‌العاده در کشور ما به تولید می‌رسند و به همین دلیل کاربران می‌توانند با هر میزان تقاضایی نسبت به خریداری و بهره‌گیری از کیفیت بالای این ظروف مناسب اقدام کنند.

لانچ باکس‌های مخصوص کیک

به جرئت می‌‌توان گفت که یکی از پرکاربردترین لانچ‌باکس‌های موجود در بازار، lunchboxهای مخصوص کیک به شمار می‌رود. با خریداری یک لانچ باکس کیک می‌توانید از بابت نگهداری صحیح کیک مد نظر خود در برابر کلیه عوامل محیطی خیال راحتی داشته باشید. این محصولات به نحوی تهیه شده‌اند که بتوان از آن‌ها در محیط‌های مختلفی بدون هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی خاصی استفاده کرد.

باید به این نکته اشاره کنیم که مقوای مورد استفاده جهت تولید لانچ باکس‌های مذکور از بهترین متریال‌ها ساخته شده است تا کاربران بتوانند هر نوع کیکی را در هر شرایطی در این ظروف ذخیره‌سازی کنند. مقوای مذکور می‌تواند به خوبی در برابر فشارهای فیزیکی مقاومت کند تا حتی در هنگام جابه‌جایی طولانی مدت نیز مشکلی برای کیک‌های شما به وجود نیاید.

شما می‌‌توانید این محصولات را با توجه به سایز و مدل کیک خود نیز سفارش‌ دهید. در واقع یکی از مهم‌‌ترین مزایای مربوط به این ظروف نگهداری، همین مورد محسوب می‌شود. این در حالی است که سایر محصولات موجود در این رده دارای چنین قابلیتی نیستند و به همین دلیل کاربر دچار مشکلات فراوانی می‌شود.

20

قیمت این باکس‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ است

محصولات یکبار مصرف

اگرچه ساختار کلی لانچ باکس با ظروف یکبار مصرف تفاوت دارد، اما کاربران می‌توانند به سراغ مدل یکبار مصرف این محصولات بروند. لانچ باکس یکبار مصرف را می‌توان بهترین گزینه موجود برای افرادی دانست که قصد ندارند پس از برگزاری یک مراسم عروسی، مهمانی، جشن و... ظروف بسیار زیادی را بشویند و وقت خود را هدر دهند!

امروزه از lunchboxهای یکبار مصرف حتی در مراسم‌های مذهبی به منظور پخش کردن انواع مختلف نذری نیز استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت بهره‌گیری از این محصولات را می‌‌توان قابلیت حفظ دمای گرم غذا دانست. این همان موضوعی به شمار می‌آید که بدون استفاده از یک محصول مناسب برای هیچ یک از کاربران امکان‌پذیر نخواهد بود. بنابراین، با خریداری این محصولات، شما نیز می‌توانید از بابت انتقال صحیح مواد غذایی مد نظر خود به بهترین شکل ممکن اطمینان خاطر داشته باشید. فراموش نکنید که در چنین شرایطی، لانچ باکس یک برگ برنده برای شما عزیزان خواهد بود!

لانچ باکس‌ها رستوران

مدل‌های مخصوص رستوران به نحوی تهیه می‌شوند که حتی در زمان جابه‌جایی طولانی مدت نیز هیچ مشکلی برای غذای موجود در درون باکس به وجود نیاید. یک مدل بسیار محبوب از این محصولات را می‌‌توان لانچ باکس مقوایی درب دارویی دانست. همان‌طور که از نام این محصولات می‌توان فهمید، نقطه تمایز آن‌ها با سایر محصولات موجود در بازار، نوع طراحی آن‌ها به شمار می‌آید. این کالاها نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و کلیه کاربران می‌توانند در موارد مختلفی به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

خریداری یک محصول مناسب

اگرچه خریداری لانچ باکس مقوایی دارای مزایای مختلفی است، اما این امر نکات مختص به خود را دارد. اولین و مهم‌ترین نکته موجود به منظور خرید انواع لانچ باکس، مراجعه به شرکت‌های تولیدکننده‌ای است که همواره رضایت خاطر کاربران را به عنوان اولویت خود قرار داده‌اند. این شرکت‌های تولیدکننده همواره در تلاش هستند تا بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهند. شما می‌توانید با مراجعه به این شرکت‌های تولیدکننده از بابت کیفیت بالای محصولات خریداری شده آرامش خاطر داشته باشید.

گزینه دیگری که در زمان خریداری انواع lunchboxها باید به آن توجه کرد، میزان مرغوبیت مقوای به کار رفته جهت ساخت این محصولات است. طبیعتاً هرچه مقوای مربوطه دارای کیفیت بهتری باشد، میزان کیفیت کلی ظروف ساخته شده با آن نیز بهبود می‌یابد. به طور کلی توصیه می‌شود جهت ساخت این محصولات از مقواهای چند لایه کمک گرفته شود تا محصول نهایی بتواند سخت‌ترین شرایط موجود را نیز تحمل کند. علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، لازم است پیش از خریداری هر یک از انواع مختلف lunchboxها،‌ به ظرفیت و همچنین کارایی مد نظر خود به خوبی دقت کنید. به عنوان مثال صاحبان رستوران‌ها بهتر است به سراغ محصولاتی بروند که دقیقاً برای چنین محیط‌هایی تهیه‌ شده‌اند.

21

همواره به دنبال باکس‌های استاندارد باشید

سخن پایانی

یکی از بهترین محصولاتی که به کمک آن می‌توانید مواد غذایی مختلفی را به شکل کاملاً سالم و تازه نگهداری کنید، لانچ‌ باکس‌ها هستند. این محصولات با طراحی خاص خود به کاربران کمک می‌کنند تا مواد غذایی مد نظر خود را در مراسم‌های مختلفی همچون جشن‌ها، عروسی‌ها و... به راحتی جابه‌جا کنند. توجه داشته باشید که انتخاب یک شرکت چاپ و بسته بندی معتبر در این زمینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از جمله محبوب‌ترین کالاهای موجود در این زمینه می‌توان به مدل‌های مخصوص کیک، مدل‌های یکبار مصرف، مدل‌های مخصوص رستوران و مدل‌های دارای درب دارویی اشاره کرد. به منظور خرید این نوع کالاها باید همواره کیفیت را به جای قیمت در اولویت خود قرار دهید. به منظور خریداری این محصولات به سایت پویا فراز مراجعه کنید.

سوالات متداول

در این بخش از متن قصد داریم به سه پرسش ویژه بپردازیم که ذهن بسیاری از کاربران عزیز را در این زمینه به خود مشغول کرده است.

انواع مختلف این محصولات چه مواردی هستند؟

از جمله این محصولات می‌توان به مدل‌های رستورانی، مخصوص کیک و یکبار مصرف اشاره کرد.

چه موردی در زمان خرید این محصولات اهمیت دارد؟

همواره به برند سازنده این باکس‌ها دقت داشته باشید.

آیا این محصولات دارای سایزهای مختلفی هستند؟

بله این محصولات ویژه در اندازه‌های مختلفی به فروش می‌رسند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.