کد خبر : 37239 / /
/

خرید بهترین برندهای عطر و ادکلن در تستر من

خرید عطر و ادکلن مناسب یک کار وسوسه انگیز اما چالش برانگیز است. چون امکان شناخت همه برندها و مدل ها تقریبا غیر ممکن است. اما شناخت بهترین عطرها و تسترهای موجود در ایران که فروش بسیار زیادی را دارند یک راه آسان برای خرید تستر و خرید اسانس دلخواه شما است. در واقع این فهرست از بهترین برندهای عطر و ادکلن هستند که می توانید آن ها را در فروشگاه تسترمن تهیه کنید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین عطر و ادکلن های معروف سال 2023 مانند ساواج دیور و... را به شما معرفی کنیم.

خرید بهترین برندهای عطر و ادکلن در تستر من

 

 

بهترین مارک عطر و ادکلن چیست؟

دنیایی پر از حس در عطر وجود دار و تنوع رایحه های آن به اندازه وسعت این دنیا است. عطر و ادکلن می تواند در جذب افراد و دادن چهره ای زیبا به شخصیت شما نقش داشته باشد. اما عطر مناسب چه ویژگی هایی دارد و هنگام خرید تستر و خرید اسانس باید به چه نکاتی توجه کرد؟ البته اولین چیزی که باید به آن توجه کرد بوی آن است. شما باید با توجه به سلیقه خود عطری را انتخاب کنید که مناسب شخصیت شما باشد. همه برندهای ادکلن رایحه مناسبی ندارند و انتخاب بهترین برند دومین عاملی است که هنگام خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد.

برند امپر (EMPER)

یکی از پرفروش ترین عطر و ادکلن های موجود در فروشگاه تستر من علاوه بر ساواج دیور برند امپر است. دلایل معتبری برای محبوبیت آن وجود دارد. قیمت مناسب امپر، یعنی در میان انواع مدل عطر و ادکلن زنانه و مردانه این برند را می توان گزینه ای با قیمتی نه چندان گران برای خود انتخاب کرد. تنوع محصولات همراه با قیمت های متفاوت، امپر را به پرفروش ترین برند جهان و فروشگاه آنلاین تسترمن تبدیل کرده است.

ادکلن بای کیلیان بلک فانتوم

بلک فانتوم به عنوان عطری گرم و یونیزه شده در کنار سایر مجموعه های برند لوکس کیلیان وارد بازار عطر پاییز و زمستان در سال 2017 شد. این عطر با نت های شرقی و وانیلی می تواند برای استفاده روزمره در روزهای سرد سال و مراسم رسمی استفاده شود. بلک فانتوم مانند سایر ادکلن ‌های پرفروش مثل ساواج دیور دارای رایحه ای شیک، جذاب مثل چوب صندل سفید، بادام، گل آفتاب گردان، شکلات و قهوه است که دارای ماندگاری طولانی مدت است. شما عزیزان می توانید برای خرید تستر و اسانس بلک فانتوم با بهترین قیمت و کیفیت بالا به وب سایت فروشگاه آنلاین تسترمن مراجعه کنید.

عطر و ادکلن لالیک LALIQUE

لالیک یکی از پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در ایران است. ادکلن مردانه Lalique Encre Noire با رایحه تلخ و گرم خود توانسته نظر همه کسانی که آن را استشمام کرده اند به خود جلب کند و مدرنیته را برای همیشه پرورش دهد. این عطر کاملا مناسب برای مراسم و مجالس های رسمی است و استفاده آن برای تمام سنین مناسب است. عطر LALIQUE یک ادکلن کاملا اورجینال با ماندگاری عالی می‌باشد و مورد استفاده بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن های برند به خصوص در فصل سرد سال می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید تستر لالیک و ادکلن ساواج دیور به فروشگاه آنلاین تسترمن مراجعه کنید.

ادکلن لانکوم

اگر به دنبال بهترین عطر زنانه دنیا با رایحه ای ملایم مثل گل های بهاری هستید، پیشنهاد ما به شما لانکوم ادوپرفریوم است. برند Lancôme در سال 2012 یکی از بهترین عطرهای زنانه دهه های گذشته را معرفی کرد و از آن زمان این عطر به یکی از پرطرفدارترین عطرهای زنانه در جهان تبدیل شد. این عطر شیشه ای ساده و در عین حال شیک دارد، بویی شبیه نسیم بهاری دارد و به عنوان نمادی از سادگی و آزادی طراحی شده است که با موفقیت این مفهوم را منتقل می کند.

وقتی در این عطر را باز می کنید بوی مخلوطی از انگور، شاه توت و گلابی به مشام می رسد و سپس با ترکیبی شاد و بهاری از شکوفه های پرتقال و یاس به استقبال شما می آید. نت پایه این عطر از نعناع هندی و وانیل است که بهترین ادکلن زنانه در سال های اخیر به حساب می آید.

ادکلن ساواج دیور

عطر ساواج دیور یک مخلوق منحصر به فرد با الهام از فضاهای باز و جادار است. مانند یک آسمان آبی با شکوه که بر منظره ای زیبا از صخره های سفید آفتابی حاکم است. ادکلن ساواج دیور به مردان نجیب ترکیبی خالص، جسورانه و مبتکرانه ارائه می دهد. Savage یکی از جدیدترین محصولات کریستین دیور، برند معروف عطر و ادکلن است. نام این محصول از سری قبلی دیور گرفته شده است. تفاوت آن در این است که هیچ پسوند یا پیشوندی ندارد. ساواج دیور رایحه ملایمی دارد، شما می توانید با خرید تستر ساواج دیور یا خرید اسانس ساواج دیور به صورت 4 فصل از این عطر خوشبو استفاده کنید.

عطر دولچه گابانا

مانند دیگر برندهای های ایتالیایی عطر دولچه گابانا فعالیت خود را در ابتدا با طراحی مد و فشن آغاز کرده است. در سال 1985 این برند لوکس با تولید لباس های سکسی و پر زرق و برق به سرعت بازار را در اختیار گرفت و به تدریج وارد واردات پوشاک، جواهرات و عطرهای لوکس دیگر با نام دی اند جی شد. اولین عطر دی اند جی، عطری زنانه بود که در سال 1992 با نام دولچه گابانا برای زنان عرضه شد و 2 سال بعد، این کمپانی معروف از نسخه مردانه این عطر رونمایی کرد. لایت بلو معروف ترین و محبوب ترین خط عطرهای D&G برای زنان و مردان محسوب می شود.

برای خرید انواع تستر و خرید انواع اسانس با پخش بو عالی و ماندگاری طولانی مدت می توانید محصول مورد علاقه خود را در فروشگاه آنلاین تسترمن در هرکجای ایران که هستید به راحتی ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن عطر و ادکلن مد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

عطر گوچی بلوم Gucci Bloom

شما در پیچ و خم پر از گل قدم می زنید و روح شما با حسی هیجان انگیز و مرموز گل های این باغ منتقل می شود. این عطر گوچی بلوم بیانگر احساسی است که شما را شکوفا می کند. این عطر نمونه کاملی از عطرهای گلی است. گوچی بلوم برای خانم هایی که عاشق عطرهای گلی به خصوص گل یاس و گل همیشه بهار هستند مناسب است. این عطر به دلیل خاصیت خنک و دلنشینی که دارد در لیست بهترین عطرهای سرد زنانه قرار گرفته است.

طراحی بطری عطر زنانه گوچی بلوم منحصر به فرد و ساده است. رنگ پودری بدنه باعث می شود مایع داخل بطری به راحتی قابل مشاهده نباشد و حالت پودری و گلی عطر را حتی از نظر بصری به بیننده منتقل کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.