کد خبر : 37204 / /
/

6 مزیت خرید کولرگازی گری؛ ترکیبی عالی از قیمت و کیفیت

کولر گازی گری یکی از برندهای محبوب در بازار است که با داشتن تنوع مدل و همچنین قیمت مناسب توانسته است زیر بنای مستحکمی برای خود بنا کند تا بتواند در میدان رقابت ها سربلند بیرون بیاید.

6 مزیت خرید کولرگازی گری؛ ترکیبی عالی از قیمت و کیفیت

 

 

 

کم کم بازار کولرگازی‌ها هم مثل تابستان داغ می‌شود و خرید یک کولرگازی با کیفیت تبدیل به نیاز ضروری برای بیشتر منازل می‌شود. کولرگازی گری یکی از بهترین برندهای بازار ایران است که در این یکی دو سال اخیر با افزایش تقاضای بسیار زیادی همراه بوده است. در ادامه 6 مزیت کولرگازی گری را برای‌تان شرح می‌دهیم که موجب شده اند خرید کولرگازی گری یکی از بهترین انتخاب‌های حال حاضر بازار ایران باشد، با ما همراه باشید.

کولر گازی گری یکی از برندهای محبوب در بازار است که با داشتن تنوع مدل و همچنین قیمت مناسب توانسته است زیر بنای مستحکمی برای خود بنا کند تا بتواند در میدان رقابت ها سربلند بیرون بیاید.

اگر یک کولر گازی با کیفیت ساخت بالا می خواهید، از لحاظ بودجه خیلی دست تان باز نیست و همچنین به آن چیزی که بر چشم ها نمایان است (ظاهر) اهمیت زیادی می دهید، انواع کولر گازی های گری می توانند گزینه ای عالی برای شما باشند. ما در ادامه علاوه‌بر معرفی انواع مدل‌های Gree مزیت‌های عالی آن‌ را هم برای‌تان شرح می‌دهیم تا بتوانید بسته به نیاز بهترین انتخاب را داشته باشید.

تنوع مدل بالا؛ برای هر نیازی

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب یک برند خوب برای کولرگازی، داشتن تنوع مدل است، تا بتوانید بسته به نیاز و اولویت‌های خود در بین مدل‌های مختلف انتخاب نمائید. معروف ترین مدل‌های کولرگازی گری شامل این موارد هستند:

  • کولرگازی گری S4 Matic

  • کولرگازی گری Q4 Matic

  • کولرگازی گری پُلار (GWH)

  • کولرگازی گری اکسنت

مدل

سایزهای موجود

کولرگازی گری اس 4

12000/ 18000/ 24000

کولرگازی گری کیو 4

12000/ 18000/ 24000

کولرگازی گری پلار

12000/ 18000/ 24000/ 30000/ 36000

کولرگازی گری اکسنت

12000/ 18000/ 24000

 

 

این مدل‌ها در کنار اینکه شبیه به هم هستند اما هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و ظرفیت‌های مختلفی دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی ریز و شامل جزئیات این محصولات به فروشگاه افرالند سر بزنید. شما می‌توانید در دسته بندی کولرگازی افرالند، علاوه‌بر کولرگازی‌های گری مدل‌های مختلف از برندهایی همچون ال جی، جنرال و ... را نیز مشاهده کنید.

قیمت مناسب در این روزهای بازار

بدون شک قیمت کولرگازی اگر برای همه افراد اولین اولولیت نباشد، در بین ۳ اولویت اول قرار دارد. قیمت کولرگازی گری با توجه به امکانات و کارایی که ارائه می‌دهد و همچنین با نیم نگاهی به قیمت رقبا بسیار مناسب است و همین خود به تنهایی تاثیر زیادی در ارزش خرید محصولات این برند دارد. هرچند مدل‌‌های مختلف قیمت متفاوتی دارند اما نکته مهم اینجاست که همگی بصرفه هستند و هرچه بیشتر هزینه کنید، امکانات، کیفیت و کارایی بیشتری دریافت خواهید کرد.

کیفیت و طول عمر بسیار عالی

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب در کولر گازی گری کیفیت ساخت بالا و طول عمر طولانی است. خیلی مهم است که یک کولر گازی سازگاری بالایی با ناحیه آب و هوایی شما داشته باشد و در مقابل گرمای شدید،‌ آلودگی هوا و ... استحکام بالایی داشته باشد و سالیان سال با همان کیفیت اولیه به کارکردن ادامه دهد. برند Greeتوانسته است در خصوص تولید کولرگازی های با کیفیت بسیار خوب عمل کند و رضایت خریدارن از محصولات این برند بسیار عالی است.

کیفیت کولر گازی گری

تنوع سایزبندی زیاد برای متراژ مختلف

مورد بعدی که اهمیت زیادی در خرید کولر گازی دارد تنوع سایزبندی برای متراژهای مختلف است. گری سعی کرده است که در انواع مدل‌ها پرفروش‌ترین سایز کولرگازی را تولید کند. مدل‌های مختلف این برند از 12000 گرفته تا 24000 و 36000 را در بر دارند. البته ممکن است که یک مدل با مدل دیگر در ظرفیت‌های مختلف متفاوت باشد و کاملاً طبیعی است که همه محصولات مانند هم و در تمام سایزها تولید نشوند. در نهایت برای اینکه بتوانید بهترین سایز کولرگازی را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش افرالند در تماس باشید و در این خصوص راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

مناسب برای انواع نواحی آب‌و‌هوایی

فرقی نمی‌کند در شمالی‌ترین نقطه ایران باشید یا در جنوبی‌ترین شهر کشور، کولرگازی های گری برای هر کدام از نواحی آب‌و‌هوایی انتخاب‌هایی را جلو دست‌تان می‌گذارند. بسته به اینکه در نواحی آب‌و‌هوایی گرم و خشک یا معتدل هستید می‌توانید از بین محصولات این برند خریدتان را انجام دهید. موتور‌های T3 یا به اصطلاح سنگین قدرت بیشتری دارند و برای مناطق گرم‌تر مناسب هستند اما موتورهای T1 یا سبک برای نواحی متعادل‌تر مناسب می‌باشند. در زمان خرید می‌توانید این را با فروشنده در میان بگذارید و مدلی را انتخاب کنید که مناسب ناحیه زندگی شما باشد.

دارای مدل‌های اینورتر و بدون اینورتر

کولرگازی گری اینورتر و بدون اینورتر در مصرف برق با هم متفاوت هستند. البته قیمت مدل‌های دارای اینورتر بیشتر است اما در بلند مدت با کاهش فیش‌های برق مطمئناً انتخاب بصرفه‌تر و اقتصادی‌تری خواهد بود. کولرگازی‌های اینورتر مصرف پایین‌تری دارند و سرمایش متعادلی در محیط انجام می‌دهند یعنی برخلاف کولرگازی های بدون اینورتر برای تنظیم دمای محیط مدام خاموش و روشن نمی‌شوند همین به کاهش مصرف انرژی، کاهش استهلاک قطعات و ماندگاری بیشتر داستگاه می‌انجامد.

کولر گازی گری اینوتر و بدون اینورتر

خرید کولر گازی گری

برای خرید کولر گازی گری اصلی می توانید با کارشناسان افرالند تماس بگیرید و در خصوص انتخاب بهترین مدل با توجه به نیازتان از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که از قبل مدل مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید می‌توانید از طریق ثبت سفارش در وبسایت یا تماس با کارشناسان محصول خود را خریداری نمایید.

مخلص کلام

اگر تصمیم به خرید کولرگازی جدید گرفته‌اید و به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید که اعتبار بالایی داشته باشد و خودتان را گرفتار مدل‌های فیک و تقلبی نکنید، برند Gree می‌‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. قیمت کولر گازی گری در حال حاضر بازار ایران به نسبت رقبا بصرفه است و امکانات بسیار خوبی هم ارائه می‌دهد. در نهایت اینکه این برند را انتخاب کنید یا سراغ برندهایی همچون ال جی و جنرال بروید به خودتان بستگی دارد اما گری در حال حاضر انتخاب هوشمندانه‌تری است. برای دیدن انواع کولرگازی می‌توانید به وبسایت Afralland مراجعه کنید.

برگرفته از افرالند: (https://afralland.com/)

 

برچسب ها : کولر گازی,کولر گازی گری,کولر,خرید کولر گازی,قیمت کولر گازی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.