کد خبر : 36498 / /
/

چگونه اکسسوری مناسب خود را خریداری کنیم ؟

چگونه اکسسوری مناسب خود را خریداری کنیم ؟

 

 

ما در زمان انتخاب لباس به رنگ پوستمان توجه ویژه ای می‌کنیم، تناژ رنگ پوست ما در انتخاب اکسسوری‌هایی مانند طلا و نقره نیز تأثیر بسیاری دارد. در واقع هر رنگ از اکسسوری با یک طیف رنگی پوست جذاب‌تر و زیباتر به‌نظر میرسد. اکسسوری های نقره و طلا در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند که محبوب‌ترین آن‌ها سفید، زرد و رزگلد هستند. همچنین سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی که در زیورالات به‌کار می‌روند نیز رنگ‌های متفاوتی دارند.طلا و نقره خواه دستبند باشد خواه گردنبند و دیگر از تن پوش ها رنگ پوستمان در انتخاب طرح و رنگ اکسسوری بسیار اهمیت خواهد داشت، پس اگر تابه‌امروز هنگام انتخاب و خریداری طلا و جواهرات به طرح و مدل، قیمت و کاربرد آن دقت داشتید، این نکته را نیز در نظر بگیرید که زمینه‌ی پوست شما چه رنگ و چه تناژی دارد و همچنین به این نکته دقت کنید که به اندام شما اکسسوری های ضخیم و سنگین می آید یا اکسسوری های ظریف و سبک ؟

 

طلا و نقره بر روی رنگ پوست بدن

پیش از اینکه بررسی کنیم کدام رنگ نقره و طلا مناسب رنگ پوستمان است، بهتر است بدانیم چگونه رنگ پوست بدن خود را تشخیص دهیم. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تشخیص رنگ پوستمان توجه به رگ‌های مچ دستمان است.

  1. اگر رنگ رگ‌های مچ دست در طیف رنگ سبز قرار دارد، رنگ پوست حالت گرم دارد؛ یعنی برای این نوع پوست رنگ هایی در طیف زرد، نارنجی و طلایی مناسب است.
  2. رنگ رگ‌های مچ دست آبی مایل به رنگ بنفش باشد، پوست حالت سرد دارد؛ یعنی برای این نوع پوست رنگ هایی در طیف قرمز ، آبی ، نقره ای و ...  مناسب است.
  3. اگر رنگ رگ‌های مچ دست بین سبز و آبی است و تشخیص دقیق آن دشوار است، رنگ پوست خنثی است.

رنگ پوست را میتوان به سه قسمت دیگر نیز تقسیم بندی کرد که به اصطلاح عامیانه به آن ها رنگهای پوست : 1-سبزه و تیره 2- گندمی 3-سفید و روشن می گویند در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

 

1- اکسسوری مناسب پوست گرمخرید نقره

همانطور که در بالا به آن اشاره شد رنگ مناسب ست اکسسوری رنگ‌هایی در طیف طلایی است. برای انتخاب نگین در طلا و نقره نگینهای به رنگ سبز ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، قهوه‌ای و ... مناسب است. این نگین ها میتواند یاقوتهایی با طیف رنگی زرد، کوارتز با طیف رنگی سبز و زرد، اوپال یا چشم گربه، زبرجد  و ... باشند. نگین های سواروسکی با طیف رنگی سبز و زرد بهترین انتخاب برای این نوع پوست ها است.

خرید انگشتر زنانه

2- اکسسوری مناسب پوست سرد

برای انتخاب رنگ اکسسوری برای این پوست بهترین انتخاب رنگ سفید و نقره ای است. نقرا یا طلا سفید بهترین انتخاب برای این نوع پوست است. در صورتی که علاقه بسیار زیادی به رنگ های طلایی دارید برای اینگونه پوست ها می توان اکسسوری های طلایی با نگین های میکرو برلیان را پیشنهاد کرد که همراه با رنگ مورد علاقه طلایی رنگ سفید را با خود داشته باشند بهترین مثال برای این نوع زیورآلات گردنبند کارتیر است که همراه با حفظ زمینه طلایی نگین هایی با رنگ سفید را در بدنه خود به کار برده است. سنگهای قیمتی و نیمه‌قیمتی سفیدرنگی چون مروارید، الماس میکرو برلیان اتمی و ... مناسب این نوع پوست ها است. کریستال های سواروسکی با رنگ قرمز، آبی، سبز و بنفش برای رنگ پوست سرد بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. از نوع سنگ های معدنی مناسب این نوع پوست می توان به سنگهای آمیتیس، یاقوت کبود، زمرد، عقیق و یاقوت سرخ اشاره نمود.

3- اکسسوری مناسب پوست خنثی

تمامی رنگ‌های طلا و نقره برای رنگ پوست خنثی مناسب است و میتوان به انتخاب و سلیقه از هر نوع از سنگ های سواروسکی و معدنی انتخاب کرد.

رنگ پوست تیره

رنگ های پوست تیره یا به اصطلاح عامیانه سبزه با انتخاب رنگ سفید یا نقره در زیورآلات یک نوع تضاد زیبایی بین رنگ پوست و اکسسوری ایجاد میکنند البته همیشه این تضاد جذاب نیست و دقت در انتخاب نوع اکسسوری مهم است، رنگ طلایی به این نوع پوست های بیشتر می آید ولی در صورتی که پوست بسیار تیره باشد می بایست از طیف های روشن رنگ طلایی استفاده کرد، در سنگ های گردنبند سواروسکی بهترین انتخاب سنگ زرد، قرمز و نارنجی است.

نقرا

رنگ پوست گندمی

رنگ مسی یا رزگلد به این نوع پوست بسیار خوش نشین است و همچنین رنگ های طلایی نیز به این نوع پوست ها باعث جذابیت زیادی می شود؛ این نوع پوست گرمی بالایی دارد و رنگ با طیف زرد با آن به‌خوبی منطبق می شود.

رنگ پوست سفید

بهترین رنگ برای پوست های روشن رنگ سفید و نقره ای است این رنگ ها بسیار برای پوست های سفید جذابیت ایجاد میکنند، به عنوان مثال در خانوم ها انگشتر زنانه نقره ای یا سفید بسیار زیباتر از رنگ طلایی است برای کسانی که پوست سفید دارند و علاقه زیادی به اکسسوری های زرد رنگ دارند پبشنهاد می شود از انگشتر، دستبند و یا گردنبند دو رنگ استفاده کنند و یا در انگشتر های طلایی از نگین بزرگ سفید استفاده شود.

images_1679782729_641f734908e2d.jpg

و در آخر پاسخ به چند پرسش پر تکرار ...

نقره و طلا سفید مناسب چه پوستی است ؟

نقره و طلا سفید یکی محبوبترین اکسسوری ها است. طلای سفید از طلا و روکش رودیوم ساخته می شود این نوع از اکسسوری ها بیشتر به پوست های سفید می آید و در مواقعی با پوشیدن لباس مناسب در پوست های سبزه باعث ایجاد تضاد خیره کننده ای در پوست می شود.

چه رنگ پوستی می تواند طلایی و نقره ای بپوشد؟

به عنوان یک قاعده کلی، جواهرات طلا تمایل بیشتری به ته رنگ های گرم دارند ، در حالی که فلزات سفید مانند پلاتین نقرا و طلای سفید روی پوست های کم رنگ تر با ته رنگ سرد بهتر به نظر می رسند. رزگلد در جایی بین این دو قرار دارد (رنگ پوست گندمی) و بنابراین برای کسانی که ته رنگ گرم یا سرد دارند به همان اندازه خوب به نظر می رسد.

Noghra.com

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.