کد خبر : 36394 / /
/

قیمت دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور + چرخشی

در این مقاله انواع دوربین های لامپی ، لامپی چرخشی و لامپی سیمکارتی که نصب ور راه اندازی به راحتی تعویصض یک لامپ را دارد را معرفی خواهیم کرد .

قیمت دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور + چرخشی

 

 

 

اکثر مواقع برای نصب دوربین مداربسته در خانه یا محل کار شاید عجله داشته باشید یعنی با کمترین زمان نصب دوربین مداربسته برای شما انجام شود ، دوربین های بسیار زیادی در بازار وجود دارد یا شاید به خودتان بگویید یک نصاب دوربین مداربسته یکروزه برای من دوربین نصب میکند اما در این مقاله میخواهیم دوربین های لامپی را که جزء دوربین های بیسیم در بازار عرضه می شود را برسی کنیم که بهترین دوربین لامپی را از مرجع تخصصی تهیه بفرمایید .

انواع دوربین لامپی بیسیم

دوربین های لامپی همانطور که از اسم آن ها پیداست بصورت یک لامپ هستند و به هر سرپیچ لامپ متصل می شود ، دوربین های لامپی برق خود را از طریق سرپیچ لامپ تامین می کنند یعنی با برق 220 ولت تغذیه می شوند همچنین نصب و راه اندازی دوربین های بیسیم لامپی نیازی به تخصص ندارد و به راحتی تعویض یک لامپ ساده می باشد که هر شخصی قادر به نصب و راه اندازی در مغازه یا منزل خود می باشد در ادامه قیمت دوربین لامپی را برسی میکنیم .

دوربین های لامپی به 3 دسته زیر تقسیم می شوند

  1. دوربین لامپی پانوراما 360 درجه
  2. دوربین لامپی چرخشی
  3. دوربین لامپی سیمکارت خور

 

دوربین لامپی طرح لامپ مخفی

دوربین های لامپی با گذشت زمان پیشرفت بسیار زیاددی کرده اند در اول تولید امکاناتی نداشته اند و با گذر زمان هوشمند و کاربردی تر شده اند ، این مدل دوربین طرح لامپ می باشد و با لنز 360 درجه یا اصطلاحاً چشم ماهی در محیط کوچک بیشترین پوشش را دارد و با ظاهر مخفی توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند این دوربین به راحتی تشخیص داده نمی شود و با ای ای دی هایی که در آن تعبیه شده است همانند یک لامپ است .

قیمت دوربین لامپی چرخشی

قیمت دوربین لامپی چرخشی

قیمت دوربین لامپی چرخشی با چرخش به طرفین یک دوربین خاص و کاربردی محسوب می شود و با توجه به اینکه در اطراف لنز دوربین لامپی چرخشی LED های پر نور تعبیه شده است هم محیط را روشن می کند و هم تصاویر را در شب بصورت رنگی و دوال لایت نمایش میدهد ، دوربین لامپی چرخشی دارای دید در شب قوی و از طریق نرم افزار موبایل از راه دور هم کنترل میشود . 

 

پشتیبانی و مشاوره دوربین مداربسته لامپی ارزان : 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

ارسال فوری به سراسر کشور

 

قیمت دوربین لامپی سیمکارتی

دوربین لامپی سیمکارتی

دوربین لامپی سیمکارت خور قیمت بسیار اقتصادی نسبت به دوربین های بالا دارد چرا که دوربین های بالا برای انتقال تصویر نیاز به مودم وای فای دارد که مودم به همراه دوربین سیمکارتی باید تهیه شود اما دوربین لامپی سیمکارتی نیازی به مودم ندارد و اینترنت آن از طریق سیمکارت منصوبه تامین می شود همچنین از شبکه ارتباطی 4g , 5g نیز استفاده میکند که سرعت بسیار بالاتری دارد و فقط به سرپیچ لامپ و سیمکارت برای راه اندازی نیاز دارد .

بهترین قیمت دوربین لامپی

قیمت دوربین مدار بسته بیسیم لامپی

همانطور که در بالا توضیح داده شد باتوجه به نیاز خود از انواع دوربین های لامپی با امکانات هوشمند می توانید استفاده کنید برای مثال اگر مودم وای فای در محل نصب ندارید گزینه اقتصادی استفاده از دوربین لامپی سیم کارت خور می باشد زیرا به مودم وای فای جهت انتقال تصویر نیازی ندارد .

پس جهت انتخاب دوربین مداربسته خودتان میتوانید تصمیم بگیرید و بهترین دوربین لامپی را با قیمت مناسب انتخاب کنید .

نرم افزار دوربین های لامپی

دوربین لامپی بیسیم جهت انتقال تصویر نیاز به اپلیکیشن دارد که روی موبایل نصب شود باید توجه داشته باشید که هر دوربین لامپی نرم افزار منحصر به فرد خود را دارد که توسط فروشنده به شما معرفی می شود . بعد از دانلود و نصب نرم افزار مربوطه که اغلب V380 pro می باشد تصاویر از طریق وای فای داخلی یا اینترنت هر جایی که باشید برایتان منتقل خواهد شد همپنین هیچ نیازی به آی پی ثابت برای انتقال تصاویر ندارد .

خرید دوربین لامپی بیسیم

دوربین های مداربسته لامپی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد ، نسل جدید دوربین بیسیم و سیمکارتی در این حوزه بصورت تخصصی فعالیت میکند و با پشتیبانی قوی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بهترین خرید را در دوربین های مداربسته داشته باشید .

ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و به تمام شهر های کشور ارسال داریم .

فروشگاه اینترنتی نسل جدید دوربین بیسیم به نشانی www.securitysystemco.ir و شماره تماس ۰۹۳۸۰۳۸۹۰۸۱ – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰ می باشد .

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.