کد خبر : 36249 / /
/

تعرفه اجاره باغ تالار عروسی در سال 1402 چقدر است ؟

تعرفه اجاره باغ تالار عروسی در سال 1402 چقدر است ؟

 

 

برای برگزاری یک جشن عروسی بی عیب و نقص، لازم است تا مدیریت هزینه داشته باشید. کسب اطلاعات در خصوص تعرفه اجاره باغ تالار عروسی می‌تواند بخش مهمی از این پروسه باشد. معمولا هزینه یک جشن بی نظیر بر اساس اولیت و علایق عروس و داماد مدیریت می‌شود. اما باید درنظر داشته باشید که باغ تالار عروسی یکی از پارامترهای مهم جشن شما است. حتی اگر بهترین غذا را سفارش داده باشید اما محیط  برگزاری جشن‌تان مناسب نباشد، تمام زحمات‌تان نقش بر آب می‌شود. به همین دلیل لازم است تا در خصوص تعرفه اجاره باغ تالار عروسی بیشتر بدانید و مناسب‌ترین باغ تالارهای تهران را برای بازدید انتخاب کنید.

اگر شما نیز در شرف برگزاری جشن عروسی هستید و می‌خواهید تعرفه اجاره باغ تالار عروسی 1402 را بدانید، همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر : مجلل ترین باغ تالار های ایران کدام اند ؟

عوامل تعیین کننده تعرفه اجاره باغ تالار عروسی

حتما مطلع هستید که عوامل مختلفی وجود دارد که برای قیمت گذاری باغ تالار موثر است. کشف این عوامل به شما کمک می‌کند تا مطابق با نیاز خودتان گام بردارید. وجود برخی امکانات به عنوان بدیهیات دریافت مجوز باغ تالار عروسی است و نبود آن موجب می‌شود تا یک لوکیشن خاص امکان دریافت مجوز نداشته باشد. مثلا وجود سرویس بهداشتی به تناسب ظرفیت، وجود امکانات رختکن و موارد این‌چنینی بسیار طبیعی است. اما برخی امکانات چندان ضروری نیستند و بر حسب ارائه خدمات بهتر، برگزاری جشن‌های لوکس و امکانات مطلوب ارائه می‌شوند. برای مثال وجود زمین بازی یا اتاق بازی برای کودکان یکی از همین گزینه‌ها است که می‌توانید بابت آن هزینه پرداخت کنید یا بر روی پکیج اجاره از آن استفاده کنید. ارائه امکاناتی مثل لوکیشن‌های عکاسی شیک می‌تواند شما را از اجاره لوکیشن عکاسی بی نیاز کند. وجود فضاسازی های لوکس، اتاق عقد خاص، پارکینگ امن با فضای زیاد و سالن‌های مخصوص رقص، بار، چای خانه سنتی و سالن غذاخوری همگی از جمله مواردی است که بر روی تعرفه اجاره باغ تالار اثرگذار است.

6

انواع تعرفه اجاره باغ تالار عروسی

معمولا سطح سرویس دهی هر باغ تالار با دیگری متفاوت است. به همین دلیل شما می‌توانید ابتدا بر اساس بودجه مدنظر برای برگزاری جشن عروسی مشخص کنید که باغ تالار مدنظرتان آیا در رده بندی لوکس قرار دارد؟ آیا باغ تالار اقتصادی هدف شما است یا باغ تالار ارزان قیمت؟ با تعیین این رده بندی می‌توانید به شکل هوشمندانه‌ای گزینه های پیش رو را محدود کنید و برای تصمیم گیری بهتر امکانات هر کدام را ارزیابی نمایید. معمولا در رده بندی لوکس، صحبت از چیزی فراتر از نیاز رایج عروس و داماد و مهمان‌ها است. وجود چای خانه، سالن سنتی، سالن غذاخوری سلف سرویس، سالن عقد شیشه‌ای، سالن عقد روی برکه و... با دیزاین فضای سبز به سبک‌های مختلف و نورپردازی با امکانات آتش بازی محیطی همگی از جمله مواردی است که در سطح لوکس از آن یاد می‌کنیم. اما در صورتی که بودجه محدودی دارید و صرفا کیفیت برگزاری جشن عروسی برای‌تان اهمیت دارد، می‌توانید باغ تالارهایی در حدود متوسط را بررسی کنید. امکانات این باغ تالارها بسیار عالی است و معمولا دیزاین فضای سبز و عمارت نیز در آن‌ها لحاظ شده است. اما پیچیدگی کم، تمرکز بر سادگی و کیفیت در کنار کارایی هر فضا اولویت بیشتری دارد. به این ترتیب هزینه اجاره این فضاها کم‌تر و مقرون به صرفه است. گزینه‌های اقتصادی نیز وجود دارند که می‌توانید در مورد آن ها فکر کنید؛ این فضاها ساختاری شیک و جذاب دارند و امکاناتی محدود اما استاندارد برای برگزاری جشن‌های اقتصادی ارائه می‌کنند.

 

تعرفه اجاره باغ تالار عروسی 1402

شرایط اقتصادی کنونی موجب شده است تا هزینه اجاره باغ تالارها بسیار متفاوت باشد. بسیاری از باغ تالارها برای آسان کردن ازدواج تلاش می‌کنند تا آفرهای ویژه‌ای ارائه کنند. در سال 1402 نیز شرایط به همین شکل خواهد بود. یک تعرفه اجاره باغ تالار عروسی مشخص وجود دارد که هر باغ تالار بسته به امکانات و سطح ارائه خدمات کمی بالاتر یا پایین‌تر از آن قرارداد می‌بندد. استفاده از آفرهای مختلف و مناسبتی می‌تواند تا حد زیادی هزینه ها را کنترل کند. حدود هزینه اجاره باغ تالار عروسی از شبی 30 میلیون تومان در کف قیمت به طور تقریبی آغاز می‌شود و بر اساس امکانات و لوکس بودن فضا، این قیمت افزایش می‌یابد.

 

از کجا تعرفه اجاره باغ تالار عروسی مدنظر را بدانیم؟

قطعا کسب آگاهی در خصوص تعرفه اجاره باغ تالار عروسی برای هر عروس و داماد ضروری است. چرا که هر خانواده براساس بودجه، امکانات، علایق و تعداد مهمانان قصد دارد تا بهترین برنامه ریزی را انجام دهد. برای آگاهی از تعرفه اجاره باغ تالار عروسی، می‌توانید به تشریفات مدنظرتان مراجعه کنید تا حدود هزینه هر لوکیشن را جویا شوید. اما برای آگاهی دقیق‌تر کافی است با شماره تلفن هر باغ تالار تماس بگیرید یا برای بازدید حضوری مراجعه کنید. به این ترتیب انواع هزینه‌ها، امکانات و آفرها را جویا می‌شوید و امکان تصمیم گیری بهتر را کسب خواهید کرد.

 

بهترین تعرفه اجاره باغ تالار عروسی

بعضی باغ تالارها با محدود کردن سود از عروس و دامادها، تعداد جشن های بیشتری را برگزار می‌کنند. به همین دلیل کافی است به لیست زیر نگاهی کنید تا خوش قیمت‌ترین و لوکس‌ترین باغ تالارهای تهران را بشناسید و برای بازدید از آن ها اقدام کنید.

 

1-باغ تالار میرزایی

آدرس: تهران - گرمدره - کوهک 4

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۸۲۵۶۱

وب سایت:  https://mirzaeegarden.com/

 

2-باغ تالار یاکند

آدرس: جاجرود - دور برگردان دوم به سمت تهران - کوچه تختی 4 - بعد از باغ تالار پدیده - سمت راست - پلاک 15

 

 

3-باغ تالار همتی

آدرس: اتوبان تهران کرج، ورودى پارک چیتگر و شهرک گلستان، بلوار کوهک، نسیم شانزدهم غربی پلاک 30

 

4-باغ تالار آنیت

آدرس: انتهای اتوبان پردیس نرسیده قبل ازعوارضی( خروجی به سمت جاده قدیم) - بعد از پارک فناوری - کرشت انتهای بلوارالبرز - خیابان شهید دیانت پور (روبروی اوقاف ) - کوچه مریم - کوچه نسترن - انتهای کوچه زنبق

 

 

5-باغ تالار تفرشی

آدرس: کیلومتر 16 جاده مخصوص - بلوار کرمان خودرو - کوچه اسنا یدک - باغ تالار تفرشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.