کد خبر : 35646 / /
/

پیداکردن بهترین های هر شغلی در تهران با کی برتره

پیداکردن بهترین های هر شغلی در تهران با کی برتره

 

 

تهران را به نام پایتخت هم می‌شناسید. تهران سال هاست که به عنوان جایگاه بالای شغلی در زمینه اقتصادی و سیاسی را به خود اختصاص داده است. همین امر باعث شده تا مشاغل بسیار و خاصی در این شهر به وجود بیاید. برای دسترسی  آسان به پیدا کردن بهترین و پر درآمدترین شغل ها در تهران به مقاله زیر توجه کنید.

کی برتره در راستای بهترین شغل ها در تهران و معرفی آن ها به شما ،از کارشناسان مجرب و آموزش دیده استفاده کرده تا شما عزیزان رضایت کامل از سایت کی برتره را داشته باشید و این سایت را هم به دوستان خود معرفی کنید. با ما همراه باشید.

بهترین شغل در تهران در بین شغل های تولیدی

کسب و کارهای تولیدی یکی از برجسته ترین مشاغل در حوزه بازار ایران است. در بین مشاغل تولیدی تهران می‌توان ایده های پولسازی و درآمدزایی را در اختیار قرار داد.

«از آنجایی که تهران پایتخت ایران به شمار می‌آید مسلما قطب اقتصاد ایران هم محسوب می‌شود.»

به همین علت بیشترین مشاغل تولیدی ایران در تهران به وجود آمده است.

از جمله کارخانه های برتر تهران بزرگ به چند مورد می‌شود اشاره کرد:

*شرکت سیمان تهران.

*شرکت ایران خودرو.

*شرکت سایپا.

*شرکت ایران ترانسفو.

*شرکت تولید قطعات خودرو.

تولیدی های کوچک استان تهران در کنار معادن و صنایع بزرگ استان بزرگ به چشم می‌آید که نقش بسیار مهمی در کار آفرینی و در آمدزایی این استان نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.تولیدی های کوچک و به صورت نیمه صنعتی که در تهران به فعالیت مشغول هستنند می‌توان به این چند تولیدی اشاره کرد:

*تولید درب ضد سرقت

*تولید پوشاک

*تولید انواع پوشش سقف

*تولید قطعات صنعتی

*تولید درب و پنجره upvc

*ماشین سازی

*تولید مبلمان و کالای خواب

اگر شغل های تولیدی را به عنوان شغل مورد علاقه خود به حساب می‌آورید و به دنبال ایده تولید مناسب هستید از سایت معرفی مشاغل کی برتره کمک بگیرید.

20

بهترین کسب و کار در تهران کدام است؟

به دلیل اینکه تهران شهری بزرگ و به نام است از نظر اشتغال زایی و کار آفرینی از مزیت بالایی در راستای شغلی بر خوردار می‌باشد. مشاغل زیر جزو بهترین دسته و پر سود شغل ها در تهران به حساب می‌آید. عبارتند از:

*مشاغل اینترنتی و آنلاین

*مشاغل کشاورزی و دام پروری

*مشاغل فنی و خدماتی

*صنعت غذا

خوراک جزو مهمترین نیاز های اولیه هر انسانی است. پس مواد غذایی همیشه پرسود و پر فروش می‌باشد. بدیهی است که در این نیاز ساده انسان شغل ها و کارهای حرفه ای که با مواد غذایی در ارتباط است، بازار پر درآمد و شغل پرسودی به حساب بیاید. یک کار بزرگ نتیجه تلاش های شبانه و روزی برای محقق کردن آرزوی هر فرد است. همیشه یک شغل بزرگ و پر درآمد از شغل و کاسبی کوچکتری آغاز شده است پس نگران نباشید با کی برتره به خواسته و آرزوهای بزرگ خود می‌رسید.

مواد غذایی علاوه بر تولید با کیفیت، نیاز به بسته بندی های متفاوت و خاص است. در یک کارگاه کوچک بسته بندی مواد غذایی، با  خلاقیت و هنر ایده در طراحی های بخصوص خود در بسته بندی، نیاز به تلاش بی وقفه شما دارد که کمتر از یک سال می‌توانید به فرد ثروتمندی تبدیل شوید.

در بعضی از کارخانجات یا کارگاه ها به دلیل ظرفیت خالی، که پروانه بهداشت هم دارند می‌توانید با برند خود و طراحی های جذاب بسته بندی مواد غذایی از قبیل: فلفل، حبوبات، ماکارونی و... را انجام دهید و به بازارها، بیمارستان ها، دانشگاه ها عرضه نمایید.

و اگر به موفقیت چشمگیری برسید ممکن است از طرف کارخانجات بزرگ هم برای بسته بندی محصولاتشان سفارش بگیرید که این خود بزرگترین قدم برای شغل پر در آمدتان به حساب می‌آید.

*طراح مد و لباس*

با طرح های جدید، جذاب، براساس متد دنیا اگر در عرصه زیبایی لباس و مد، پا بگذارید، شرکت های معتبر و بزرگ در زمینه مد لباس با ثابت کردن ایده طراحی موفق خود شانس همکاری با شما را می‌دهد، این همکاری به آینده شغلی و درآمد بالا بهترین و بیشترین کمک را می‌کند.

21

*آرایشگری بهترین شغل پر درآمد برای بانوان و آقایان

بی شک یکی از پر درآمد ترین، پولساز ترین و موفق ترین شغل های امروزه به حساب می‌آید. آرایش و گریم عروس، کاشت ناخن و مژه، پاکسازی پوست و... در بین بانوان پر طرفدار می‌باشد. رنگ مو، اصلاح ریش و اصلاح به روز ترین مدل مو و حتی پاکسازی پوست هم در بین آقایان پر طرفدار است.

*بازاریابی تلفنی *

امروزه شغل بازاریابی تلفنی، با استفاده از فنون فروشندگی و جذب زیاد مشتری فراگیر شده است. با فنون فروشندگی، فروش محصولات بالا می‌رود و پورسانت بالایی می‌گیرید. از این رو بازاریابی تلفنی با رشد کسب و کارهای آنلاین ، جایگزین بازاریابی فیزیکی شده است.(با کی برتره بهترین کسب و کار هارا از ما بخواهید)

*تور لیدر*

تور لیدر یکی از شغل‌هایی است که با صنعت گردشگری ارتباط دارد. تور لیدر به کسی گفته  می‌شود که هدایت تور های مسافرتی و سرپرستی مسافران را به عهده بگیرد. لازمه این کار داشتن روابط عمومی بالا و مسلط بودن به یک یا چند زبان خارجی می‌باشد، که همین امتیاز بالا برای شغل تور لیدری محسوب می‌شود. افرادی که عاشق سفر و گردشگری هستند و می‌توانند یک گروه خاص را حین سفر راهنمایی و مدیریت کند بدون حتم در این شغل موفق خواهد شد.

*کشاورزی نوین*

یکی ازمشاغل رو به رشد و پیشرفت کشاورزی است. با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا، کشاورزی به سرعت به سوی مکانیزه شدن و  تولید محصولات با کیفیت قدم برداشته است. برای تولیدات با کیفیت متخصصان و دانش آموختگان رشته کشاورزی از روش های به روز شده  مانند: کاشت، برداشت، اصلاح کود، اصلاح بذر، مصرف بهینه آب، و هچنین پیشگیری از آفات و مقابله با آن ها، استفاده می‌کنند.

*برنامه نویسی  نرم افزارهای کامپیوتری*

از دیروز تا به امروز نفوذ کامپیوتر و دستگاه های دیجیتال در زندگی ما، نقش پررنگی داشته‌اند. برنامه نویسی بازی ها، برنامه نویسی اپلیکیشن ها، برنامه نویسی موبایل، و سیستم هوشمند جزیی از شاخه های این شغل پر درآمد است.

سخن آخر : لازمه داشتن یک شغل پر درآمد و پولساز، تلاش، هدفمند بودن، سرمایه، و اطلاعات کافی در مورد شغل و کسب و کار مورد نظر بسیار مهم است. اگر نیاز به راهنمایی و اطلاعات به روز مشاغل هستید با سایت کی برتره  به اهداف بالای خود می‌رسید. سایت کی برتره مفتخر است تا شما مشتریان و خواهان مشاغل پر درآمد را با کادر مجرب و متخصص در زمینه شغلی همراهی کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.