کد خبر : 34133 / /
/

نقد و بررسی جک S3

شرکت جک یکی از خودروسازان معروف چینی در بازار داخلی محسوب می شود که اکثر محصولات آن در کشور ما مورد استقبال قرار می گیرد. کیفیت قابل قبول و استفاده از آپشن های مناسب از جمله نقاط قوتی است که باعث شده تا این برند در حال افزایش باشد. در این میان نباید نقش کرمان موتور به عنوان نماینده فروش JAC را نادیده گرفت چرا که این خودروساز داخلی با تداوم عرضه و ارائه خدمات نسبتا خوب راه را برای خط تولید بهتر JAC هموار کرده است. مدل S3 از آن دسته خودروهایی است که اگرچه هرگز به محبوبیت برادر بزرگ خود یعنی S5 نرسید، اما توانست در برابر رقبای کمتر خود نامی برای خود دست و پا کند و اکنون حتی در بازار دست دوم نیز طرفدارانی دارد.

نقد و بررسی جک S3

 

 

در واقع مزیت های این کراس اوور جمع و جور بیشتر از معایب آن است و به همین دلیل می توان آن را انتخابی منطقی در بین گزینه های موجود دانست. جک S3 یک کراس اوور جمع و جور دیفرانسیل جلو است که مانند تمامی خودروهای این کلاس از مشخصات فنی بیشتری برخوردار است.

این خودرو به جای یک SUV واقعی شبیه خودروهای سدان به نظر می رسد، اما به دلیل وجود ویژگی هایی مانند ارتفاع کمی بالاتر از سطح زمین و در نتیجه عبور آسان تر از دست اندازهای معمول، فضای کافی در کابین و صندوق عقب و استفاده از نظر ظاهری شبیه به SUV های واقعی، می تواند کمی جذاب تر و چشمگیرتر از سدان های ساده باشد.

البته طراحی بیرونی S3 از ناهماهنگی هایی رنج می برد که همیشه مخالفانی را به همراه داشته است، اما علیرغم همه چیز، افراد زیادی توانستند با ظاهر عجیب و غیرعادی این فرزند کرمان موتور ارتباط برقرار کنند. به خصوص که پولک های استفاده شده در بدنه S3 جذاب تر از لباس های ساده و تمیز (اما هماهنگ) رنو ساندرو هستند.

هنگام ورود به کابین وضعیت بهتر می شود و طراحی خوب کابین و ارگونومی ابزارها حس خوبی را به شما القا می کند. S3 از نظر موتور و قابلیت های رانندگی شرایط قابل قبولی دارد و اگرچه شتاب و هندلینگ اولیه ایده آلی را ارائه نمی دهد اما در شتاب و کشش ثانویه قادر است رضایت شما را جلب کند.

البته به دلیل قدرت کم موتور و استفاده از گیربکس CVT نباید انتظار لذت رانندگی خاصی از S3 داشت، اما اگر قرار باشد با رقبایی مانند MVM X22 مقایسه شود، می توان به عملکرد فنی جک امتیاز داد. نماینده کاملا مناسب و برتر نسبت به رقبا. . علاوه بر این وجود آپشن های کافی (از جمله سیستم کنترل پایداری الکترونیکی) و همچنین کیفیت سواری قابل قبول و 5 ستاره ایمنی CNCAP از دیگر نکاتی است که مشتریان را به این محصول امیدوار کرده است. البته در این بین مشکلاتی مانند حذف ایربگ های جانبی، عرض کم صندلی عقب (مناسب برای 3 سرنشین بزرگسال)، صدای زیاد موتور در هنگام شتاب گیری، متوسط ​​کیفیت مواد و قیمت بالای برخی از قطعات یدکی که پس از خرید S3 باید از آنها مراقبت کنید.

ادامه دادن. بسیاری از افراد بر این باورند که ظاهر بیرونی خودرو برای دیگران است و بنابراین باید به طراحی داخلی که مدام در دید ماست اهمیت بیشتری بدهیم. جک اس 3 دقیقا برای همین ذهنیت ساخته شده است. این محصول شاید در طراحی بیرونی نقاط ضعفی داشته باشد اما در داخل کابین به ترکیبی زیبا و هماهنگ دست یافته است که شما را راضی خواهد کرد. برای خرید قطعات و لوازم یدکی می توانید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی جک دیجی کار شاپ سفارش قطعه و لوازم مورد نظرتان را بدهید 09128389667 --- 02136058442

چند مشکل کیفیت قابل مشاهده برای این محدوده قیمت کاملاً عادی به نظر می رسد و نمی توانید نماینده بودجه جک را مقصر بدانید. داشبورد حجیم، نشانگرهای اسپرت پشت آمپلی فایر، دریچه های شیک و امکانات قابل قبولی که در قسمت های مختلف به چشم می خورد از نکاتی است که به جذابیت کابین S3 کمک کرده و ارگونومی مطلوب مکمل این مزیت ها بوده است.

 

11

 

البته ارتفاع سقف در عقب برای افراد بالای 180 سانتی متر ایده آل نیست و عرض کم صندلی در این قسمت نیز باعث کاهش فضا برای سه سرنشین بزرگسال می شود، اما با توجه به رقبایی مانند چانگان CS35، وضعیت S3 ممکن است خوب باشید و کابین را جادار و مناسب خانواده توصیف کرد.

 صندوق عقب نیز محفظه مناسبی را ارائه می دهد که در مقایسه با آنچه از یک کراس اوور جمع و جور انتظار می رود کاملاً رضایت بخش است. جک S3 از قطعات زیبایی تشکیل شده است که هر کدام به تنهایی طراحی جذابی دارند، اما متاسفانه عدم تطابق بین قطعات مختلف باعث شده است که بیشتر زحمات طراحان به هدر رفته و محصول نهایی به صورت ناهماهنگ مورد استفاده قرار گیرد. از زوایای بسیاری مثلا جلوپنجره خیلی بزرگ و رینگ ها خیلی کوچک است و کاپوت بسیار کوتاه خودرو هیچ ربطی به شیشه بلند و شکل خاص ستون A ندارد.محل نصب آینه های بغل هم ندارد. چندان مناسب به نظر نمی رسد و عدم تعادل بین عرض و ارتفاع خودرو به هارمونی کلی لطمه زده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.